25 gru 2014

[Inne] Ostatni Post



zmiany zmiany! Dzisiejszy post przynajmniej ten pierwszy należy do tematyki organizacyjnej, mianowicie jest poświęcony zmianą które zaszły i zajdą na naszym fioletowym blogu. Więc jeżeli jesteś V-lovers lubisz oglądać Violette i śledzisz naszego bloga, i chcesz być na bieżąco przeczytaj naszą ''porządkową'' notkę. Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia posta...



Nowy świąteczny wygląd! Jak zauważyć możecie od wczoraj na naszym blogu zapanował całkiem nowy świąteczny wygląd. Między innymi zmieniliśmy kolory z ciepłych na bardziej zimne,lodowate zamiast nagłówka pojawił się slajder który specjalnie na wasze prośby tworzyła Dodo. Z prawa pojawiły się różnorodne zakładki między innymi archiwum, znak współpracy etc. Tak jak wyżej wspomniane została za wszystko odpowiedzialna jest Dodo Comello... 


ostatni post! Jak widzicie tytuł notki nie jest specjalnie rewelacyjny, najprawdopodobniej większość z was czytając go pomyślała ''o rety, usuwają blog'' jeżeli właśnie tak było to zostaliście wprowadzeni w błąd. Część z was na pewno wie już o co chodzi, nie zwlekając chcę poinformować was iż pragnę zakończyć swoją przygodę z blogowaniem, nawet nie z blogowaniem jak i z fioletowym światem. Od dłuższego czasu pragnę rozwijać swoje skrzydła, poszerzać swoje horyzonty otwierać się na nowe przygody etc. Najprościej mówiąc chcę pójść swoją drogą nie bacząc na przeszkody losu, dla osób lubiących moje posty nie martwcie się kiedyś wrócę ale nie jako Facunator tylko po prostu Remek może będziecie mieli szczęście i uda się wam znaleźć mój luźny blog o mnie który aktualnie jest w etapie tworzenia. Jeżeli chodzi o moją decyzje to z dumą mogę powiedzieć że jest przemyślana dokładnie nie myślałem dzień, dwa bodajże w lipcu bieżącego roku w mojej głowie narodził się pomysł odejścia i założenia własnego małego blogu z mojego życia. Niestety sytuacja która zaistniała na blogu nie pozwalała mi na dalsze kroki w stronę moich marzeń, jednak teraz gdy blog stanął na nogi z dumą mogę powiedzieć że zrobiłem co w mojej silę i mogę pierwszy raz od dawna dać upust moim fantazją... jeżeli chodzi o to kto głównie zajmie się blogiem to tą osobą jest Leon TDA założyciel bloga który dzięki problem z nogą nie może się udzielać ani produkować na jego łamach jednak cały czas pozostaje ''sercem'' i będzie starał się aby owe serce pracowało jak najlepiej. Potem są dwie redaktorki które jak zawsze będą pisać newsy z fioletowego świata i tym podobne. Jeżeli ktoś jest ciekawy co ze mną będzie to ze spokojem mogę powiedzieć że na początku biorę się za naukę, potem dopiero będę wprowadzał w życie marzenie o własnym maleńkim blogu. Uwaga jeżeli chodzi o współpracę którą się zajmowałem/pielęgnowałem będę robił to dalej tylko z konta blogowego i do takie roli ograniczy się mój bieżący udział w życiu bloga. Abyście nie musieli się stresować zablokowałem możliwość komentowania mojej notki bowiem nie potrzebne mi grubiańskie uwagi oraz jak i prośby o zmienienie zdania. Jeżeli kiedykolwiek mieliście marzenia to minę zrozumiecie jeżeli nie to także to zrozumiem... Jeżeli chcecie porozmawiać ze mną jak z człowiekiem to zapraszam na swojego askacza do którego link znajdziecie poniżej i to chyba tyle... jednak nie w ostatnim napisanym zdaniu chcę podziękować wam wszystkim za to.. za wszystko.. że jesteście i kocham was całym sercem. 

Brak komentarzy: