8 gru 2013

Kraina Lodu - Soundtrack


Od 17 grudnia zostanie wydany soundtrack filmu "Kraina Lodu" który okazał się bardzo fajny xD

9 utworów z tego soundtracku zostało przetłumaczone  na polski i zaśpiewane specjalnie dla tego filmu a są to :


                                                                   1. Serca lód
                                                       2. Ulepimy dziś bałwana?
                                                  3. Pierwszy raz jak sięga pamięć
                                                    4. Miłość stanęła w drzwiach
                                                                5. Mam tę moc
                                               6. Człowiek zwierzęciu jest wilkiem
                                                                7. Lód w lecie
                                         8. Pierwszy raz jak sięga pamięć (Repryza)
                                                              9. Nietentego



A oto oto całą orginalna lista z piosenkami z tego soundtracku :

                                                                                                                                                                                                 Jeśli jeszcze coś znajdę to na pewno zaktualizuje tego posta :D

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka "mam tę moc" jest piękna :-P zapraszam do mnie http://violetta-mi-mundo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka "mam tę moc" jest piękna :-P zapraszam do mnie http://violetta-mi-mundo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka "mam tę moc" jest piękna :-P zapraszam do mnie http://violetta-mi-mundo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!