7 gru 2013

Wywiad ze mną :D

Wczoraj napisała do mnie jedna redaktorka bloga * Serial Violetta * i poprosiła o wywiad. Od razu się zgodziłam. I dzisiaj ten wywiad pojawił się na jej blogu. Poprosiła mnie o to, abym wstawiła go tutaj, więc proszę :))) 

1.Przedstaw się i powiedz coś o sobie.
 Nazywam się Kamila, ale w internecie można  znaleźć mnie pod nazwą " Kami " lub " Tinistas Polonia". Mam 14 lat i chodzę do 2 klasy gimnazjum. Uwielbiam serial " Violetta " i tak na prawdę to dzięki niemu odkryłam swoją największą  pasję - blogowanie. Mam bardzo bujną wyobraźnię :D Jestem dość szaloną osobą, lubię dobrze się bawić i staram sie korzystać z życia najlepiej jak potrafię.  
2.Co powiesz o tych pomówieniach w sprawie kopiowania.
 Wiele osób ma pretensję do naszego bloga o to kopiowanie, ale tak na prawdę nie kopiujemy. Owszem Leon TDA, założyciel bloga przyznał się do tego, że skopiował 2 czy 3 posty, ale PRZEPROSIŁ i już tego nie robi. Myślę, że to jest najważniejsze. 
3.Dlaczego akurat nazwa Violetta 2 Polska
 Nazwę tę wymyślił Leon TDA, jak wspomniałam założyciel bloga. Ja jestem na blogu od niedawna. Myślę, że chodziło tutaj o nawiązanie do serialu
4.Między wami a blogiem Violetta Polska narodził się kłótnia?
 Owszem były te pretensje o to kopiowanie, jednak mam nadzieję, że to już przeszłość. Przecież tutaj nie chodzi o to żeby być popularnym, mieć dużo wyświetleń, ale o to, żeby pomagać innym. I my i Violetta Polska jesteśmy tutaj, aby pomagać innym Vilovers, a żadne kłótnie nam w tym nie pomogą. 
5.Czy ciężko jest ci pogodzić życie prywatne i szkolne z blogiem
 Blogowanie to moja pasja. Każdą wolną chwilę spędzam na blogu, na pisaniu i szukaniu informacji. Nie jest mi ciężko to pogodzić, ponieważ zawszę znajdę czas na bloga, który tak na prawdę jest już częścią mojego życia. 
6.Co aż tak spodobało ci się w Violetcie, że postanowiłaś pisać o niej blog? 
 Ogólnie cała akcja zainspirowała mnie. Na samym początku zaczęłam oglądać serial, bo nie miałam co robić. Z dnia na dzień coraz bardziej zaczynałam się wczuwać w serial, zaczęłam szukać informacji na temat aktorów i pewnego dnia znalazłam blogi o Violetcie i pomyślałam, że mogę spróbować. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez pisania. 
7.Prowadzisz jednego z najpopularniejszych blogów o Violetcie w Polsce, masz jakiś sprawdzony sposób na zdobycie sławy w świecie blogerskim. 
 Do bloga Violetta 2 Polska dostałam się drogą naboru i tak na prawdę on już był popularny. Moim zdaniem, aby zdobyć sławę trzeba ciężko pracować i na prawdę tego chcieć. Trzeba poświęcać się temu w całości. 
8.Z jakimi firmami obecnie współpracujesz? 
 Nasz blog obecnie nie współpracuje z żadnymi firmami, jednak i bez tego świetnie sobie radzimy.
9.Jakie znacz języki? 
 Od 1 klasy podstawówki uczę się języka angielskiego, jednak nie opanowałam go na tyle dobrze, by tłumaczyć coś. Znam też niemiecki, ale tylko to, czego uczymy się w szkole. Bardzo chciałabym też nauczyć się hiszpańskiego, ponieważ podoba mi się ten język i na pewno pomógłby mi w prowadzeniu bloga. 
10.Jaką radę dasz początkującym blogerom? 
 Tylko ciężką pracą można osiągnąć wiele. Jeśli ktoś decyduje się na zakładanie bloga musi pamiętać o tym, że tutaj nie chodzi o to, aby coś skopiować i dodać. Chodzi tutaj o to, aby własnymi siłami próbować pisać posty. Prowadzenie bloga to na prawdę coś wspaniałego i życzę każdym początkującym wielu sukcesów! :) 
11.Na koniec dodaj coś od siebie
 Na końcu chciałabym podziękować Wam za wszystko. Nawet nie wiedzie ile to dla mnie znaczy. Chociażby ten wywiad. Nigdy nie sądziłam, że mogę zajść tak daleko, że będę udzielać wywiadów. To coś wspaniałego! Gdyby nie Wy, nie byłoby mnie dzisiaj na blogu. Jesteście najlepsi! <3 

Jestem jej bardzo wdzięczna za to, że przeprowadziła ze mną wywiad. To na prawdę dużo dla mnie znaczy. Nigdy nie sądziłam, że dojdę do takiego stopnia. A to wszystko dzięki Wam! Jesteście cudowni! <3


2 komentarze:

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!