26 wrz 2017

[Nauka tańca] Naucz się tańczyć do piosenek Violetty!

[NAUKA TAŃCA] NAUCZ SIĘ TAŃCZYĆ DO PIOSENEK VIOLETTY! Jesteś osobą, która uwielbia uczyć się nowych rzeczy lub od jakiegoś czasu, bądź nawet wielu lat, miesięcy kocha taniec? Jeśli tak, to dobrze trafiłaś i właśnie w dzisiejszym poście będziesz miała okazję zobaczyć filmiki, w których zobaczysz ruchy do danych piosenek z serialu "Violetta". Znacie Sergio? Jeśli tak, to świetnie, jeśli nie, to już Wam piszę, kim on jest. To energiczny, uznany na całym świecie choreograf i reżyser pochodzący z Południowej Kalifornii. Miał okazję wymyślać układy taneczne dla obsady serialu "Violetta" a potem ich uczyć, natomiast później brał udział w przygotowaniach choreografii dla nowego serialu Disney'a "Soy Luna", w którym gra nasz niesamowity Włoch, Ruggero Pasquarelli. Mam nadzieję, że taka forma posty się Wam spodoba, a teraz nie przedłużając zapraszam każdego, kto chciałby się czegoś nauczyć. 



SUPERCREATIVA




SER MEJOR



EN MI MUNDO



JUNTOS SOMOS MAS



EN GIRA


ON BEAT

5 komentarzy:

  1. Anonimowy20:41:00

    Super!!! Ja do tej pory potrafiłam zatańczyć tylko "Ser Mejor" więc chętnie nauczę się układów do pozostałych zwłaszcza ze sam Sergio ich uczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz potrafię do En Gira,Esto no puedo terminar,Crecimos Juntos,i trochę Ser Mejor

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Wiele razy spotkałam się na YouTube z tego typu filmikami i próbowałam tańczyć razem z Sergio czy Jorge, który także uczył kroków tanecznych do piosenek Hoy somos mas oraz Crecimos Juntos. Aktualnie nauczyłam się tylko układu do ostatniej piosenki z serialu, a mianowicie Crecimos Juntos. Jednak mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się nauczyć każdego z tańców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka każdego tańca jest warta tego aby się tańczeniem zainteresować. Jak dla mnie bardzo fajnie tańczy się taniec towarzyski. Osobiście trenuję w szkole tańca https://k-polanski.com/ i właśnie tam szlifuję swoje pierwsze kroki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!