1 paź 2017

[Wywiad] Facundo i Candelaria o nowej produkcji "Bruno Motoneta" dla Escribiendocine

Niedawno Escribiendocine udało się do fundacji AretXArte,położonej w sąsiedztwie Villa Crespo, podczas jednego dnia kręcenia filmu "Bruno Motoneta" w reżyserii Pabla Parésa, z udziałem Facundo Gambandé i Candelarii Molfese. Reżyser filmu, Pablo Pares, wskazuje na ruchy aktorów, które odbędą się w następnej scenie, podczas gdy makijażyści retuszują wygląd bohaterów. Po sprawdzeniu dźwięku i obrazu rozpoczęto fotografowanie uczestników show, z ekstrawaganckimi strojami, był świadkiem konfrontacji między fikcyjną postacią Bruno, granego przez Facundo Gambandé i obcego złoczyńcę odgrywanego przez Estebana Prol. Gra i praca połączone w każdym momencie zostały wykonane, mimo ciężkiej pracy zespołu było możliwe rozróżnienie przyjemności od tego, co robią.


Film będzie opowiadał historię Bruno (Facundo Gambandé), który jeździ swoim motocyklem ulicami Buenos Aires, dostarczając dostawy do miejscowych "Nadzwyczajnych Przedmiotów" swoich wujów. Jego przyjaciele czekają na niego, aby rozpocząć weekend, ale nieoczekiwany wypadek z krewnym zmienia jego plany. Bruno zaczyna agitować dni przygód, z udziałem naukowca, dziewczyny o niezwykłej urodzie, grupie pozaziemskich ludzi, którzy kochają ludzkie ciało i ekscentrycznego współczesnego artysty.


FILMIK ZZA KULIS




HISTORIA NA KOŁACH
"Paula poznałem teraz i prawda jest taka, że uwielbiam jego sposób pracy. Jest bardzo obsesyjnym reżyserem i jasno określa, czego chce. Ufam jego spojrzeniu bardzo mocno. Od lat tworzy taki gatunek filmów.  Jestem perfekcjonistą. Chciałbym też, żeby był jednym z nich. Wszystko, co jest fantazją, pozwala opuścić rzeczywistość i bawić się rzeczami, które nie są rzeczywiste, ale w tym samym wszechświecie. Nagle pracuję z kimś, kto ma makijaż marsjański." - Facundo. 
"Nieustannie byłam pod wrażeniem. Sztuka filmu, plany, makijaże, wszystko jest zdumiewające. Uwielbiam wiedzieć, że w końcu ktoś mnie posłał do tego, aby nagrać film tego gatunku, a dla mnie było to częścią luksusu " - Candelaria. 

POSTACIE FANTASTYCZNE

Facundo uosabia się z Bruno, to uprzejmy i pomocny nastolatek, który przebywa pomiędzy byciem dzieckiem a dorosłym. On jest szczęśliwy dzięki tej stronie, jednak z drugiej strony wplątuje się w bałagan, który musi rozwiązać i to jest moment, gdzie zaczyna się wielka przygoda, która zabierze go do nieoczekiwanych miejsc.
"To jest dzieciak, który jest bardzo przystojny, w tym samym czasie półprzytomny. Współpracuje z wujami, którzy są trochę ojcowskim wizerunkiem i są bardzo szaleni. Bruno jest trochę taki sami. Jest chłopcem, który zaczyna poznawać i kontaktować się z dziewczyną, której do tej pory nigdy nie poznał. To jest zabawne, ponieważ chce być bohaterem, ale jest bardziej anty-bohaterem. On w pewnym momencie całuje dziewczynę i jest zdenerwowany, utkwił, to są takie rzeczy. - Facundo Gambandé.
Jak wskazuje tytuł filmu, główny bohater jeździ motocyklem. Jednak po raz pierwszy na scenie Facundo przeżył to doświadczenie. "To było całe tematy!" - przypomniał sobie. "Na pierwszym spotkaniu powiedziałem im: "Uwielbiam to, wszystko jest w porządku, ale nie radzę sobie z motocyklem, więc przynajmniej spróbuj ułatwić chodzenie. Zaoferowałem, że jeśli zacznę tydzień wcześniej, zacznę ćwiczyć. Ale powiedzieli mi, że to nie jest konieczne. Dzień 1 scena 1, co miałem zrobić? Motocykl! - wytłumaczył ze śmiechem. "Musiałem przez chwilę jeździć, zanim zacząłem, a potem złapałem go za kierownicę, i teraz to uwielbiam!"

Cande gra dziewczynę, Auxilio, samotną młodą kobietę, która jako pierwsza wydaje się zimna i daleka w tym, aby znaleźć miłość, gdy poznaje Bruno to się zmienia. Aktorka przeżywała wyzwanie, kiedy zmiany swojego wyglądu fizycznego przekształcała na cechy charakteru.
"Jest dziewczyną, która nie jest z tego świata i że ta część opowieści musiała mnie przekształcić, kładąc mi protezę, a prawda dużo mnie kosztowała. Choć byli to świetni profesjonaliści, ludzie, którzy to zrobili, dla mnie to coś zupełnie nowego i nieznanego"- Candelaria Molfese.

Oprócz Facundo i Candelarii, w filmie występuje Mirty Busnelli i Claudio Rissi jako wujkowie Bruno, Fabio Alberti w roli naukowca, Divina Gloria w skórze ekscentrycznego współczesnego artysty, a Esteban Prol i Brian Buley jak złoczyńcy historii.




PIERWSZY BOHATER

Facundo pracował już nad najnowszym filmie "Singers in War" (2017) i był reżyserem tego filmu Fabián Forte, który pracuje również jako asystent reżysera przy filmie "Bruno Motoneta", który sugerował, że jego nazwisko zostanie umieszczone w filmie. Później Facundo otrzymał zaproszenie od producenta Néstora Sáncheza Sotelo, który zaproponował udział w filmie i zobaczył, czy jest zainteresowany scenariuszem.



"Wysłali mi scenariusz, przeczytałem go i spodobał mi się. Wiedziałem, że to będzie zabawa, przygoda, historia fantasy, która mnie zainteresuje, a nie widziałem w Argentynie tego gatunku " - wspomniał aktor. "Jestem szczęśliwy, szczęśliwy, szczęśliwy. Także odkrywam wiele z tego kina. Wiodąca rola pozwala mi na wiele, analizowanie scen, oglądanie ich i rozmawianie z Pablo lub technikami, co jest najlepszym sposobem na wykonanie zadania idealnego i bardzo miłego."
W przypadku Candelarii przybyła do projektu po tym, jak Facundo zaproponował jej imię producentom i reżyserowi filmu. Zespół spotkał się z aktorką i dlatego, że podobała im się jej praca, została wybrana, aby zagrała młodą Auxilio i odegrała rolę w debiutanckim filmie.


"Wiele emocji i radości daje mi to, że wreszcie zagram w filmie, ponieważ było to jedno z moich celów na ten rok 2017, dzieląc się z obsadą tutaj,  tą z którą grałam, to luksus, to nieustająca nauka" - powiedziała Molfese. "Jeśli chodzi o oczekiwania w ogóle, to w moim życiu staram się cieszyć i nie myśleć o wynikach, pragnę, aby był barbarzyński i jestem pewna, że tak będzie, ale nie pytam, ani też nie podniecam się, jestem już zadowolony z faktu tej pracy ".

PRZYJACIELE POZA KAMERAMI

Facundo i Candelaria wcześniej pracowali razem nad Violettą, operze mydlanej Disneya, która koncertowała na całym świecie. Przyjaźń była nie tylko obecna między postaciami, które grali, ale wykraczali tą przyjaźnią poza miejsce pracy, więc nawet dziś są bliskimi przyjaciółmi i świętują okazję do wspólnego dzielenia się nowym projektem.


"Dla mnie to była najlepsza rzecz, która mogłaby mi się przydarzyć. Znamy się bardzo długo. Będąc z nią i dzieląc zestaw, dni zdjęciowe, czyni wszystko łatwiejszym i bardziej uroczym " -  Facundo.
"Jesteśmy praktycznie rodziną. Czuję się bardzo wdzięczna za tą okazję. Facundo to mój przyjaciel, mój brat, mój wierny towarzysz, chemię, którą mamy w pracy, widzi się i uwierzycie mi, kiedy to będzie widoczne na ekranie "- powiedziała z radością aktorka.


WIERNI ZWOLENNICY

Dzisiejszy pas był projektem wyzwalającym na początek sukcesu obu. Z ich postaciami Maxiego i Camilii przekroczyli ekran milionów widzów, którzy z nimi współczuli i towarzyszą im w każdym projekcie, którego są częścią. Obydwoje są odniesieniami do celu nastolatków, a więc "Bruno Motoneta" spotyka się z fanami różnych epok.
"Widzowie, którzy mnie śledzą, to młodzież i chcę dać im ten film, są bardzo wierni, zawsze są obecni i wspierają mnie we wszystkim, co robię", powiedziała Candelaria.
"To bardzo szczera publiczność, nie wiele ocenia, porusza się i wchodzi do historii, w to, co mówisz. To jest słodkie, ponieważ wiele razy dorośli przesądzali i wnioskowali wszystko przez to, co widzieli. Mówimy im coś, zagramy i wchodzimy do środka, wiesz, że są rzeczy, które nie są prawdziwe, wszyscy wiemy, ale musimy odejść ", powiedział Facundo.

Z drugiej strony, młodzi aktorzy mają miliony zwolenników w swoich sieciach społecznościowych, którzy śledzą ich co minutę i dzielą się różnymi publikacjami swoich idoli. Z tego powodu "Bruno Motoneta" osiągnął już szerokie oczekiwania wśród dzieci i nastolatków, którzy są szczęśliwi z wszelkich danych dotyczących filmu fabularnego.
"Media społecznościowe zdają mi się pięknym narzędziem do komunikacji z ludźmi, którzy idą za mną. Spędzam mnóstwo czasu na portalach i biorę to jako pracę i pozostanie w kontakcie z moimi fanami ", wyjaśnia aktorka, która gra Auxilio.
"Mamy szeroką bazę fanów i dobrze, że mogę rozwijać się dzięki nim i z kolei rosnąć z nimi. Jestem całkowicie zgodny z tym, że młodzi ludzie muszą spożywać artystyczne rzeczy, tyle kina, co teatru lub telewizora. I aby nam móc przyciągnąć tych ludzi, aby wiedzieć, że ten świat jest piękny. Bardziej, jeśli jesteśmy razem z Cande, aby nas pobudzić i rosnąć - powiedział aktor, który dał życie Bruno.


CZEKANIE

Chociaż film dokumentalny "Bruno Motoneta" zakończył się w piątek, wkrótce rozpocznie się intensywna produkcja utworów post-produkcyjnych, w której znajdzie się wiele efektów specjalnych w zależności od gatunku filmu. Film zostanie wydany w przyszłym roku.
"Dla mnie jest to bardzo piękna scena, w której uczę się, dorastam bardzo i też się bawię, że czasami nie jest to normalne. Sprzęt, który układają, jest spektakularny i sprawia, że ​​chcę przyjść i nagrywać. Bez wątpienia Bruno Motoneta mnie zaznacza". - Facundo.
"To moje pierwsze doświadczenie w filmie, więc to będzie świetna pamiątka tego filmu we mnie, a jak mówi nasz reżyser Pablo Parés ... "filmy są dla życia". Więc nie mam wątpliwości, że będzie to oznaczało i pozostanie we mnie na zawsze ". - Candelaria.

2 komentarze:

  1. Anonimowy15:22:00

    Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wywiad! Bardzo się cieszę, że napisałaś coś o nowym projekcie filmowym Cande i Facu, który już od jakiegoś czasu jest bardzo wyczekiwaną rzeczą przez ich fanów - w tym i mnie. Wywiad jest bardzo obszerny i zawiera naprawdę mnóstwo informacji co do produkcji, ról aktorów jak i ich odczuć podczas nagrywania. Mam nadzieję, że film wyjdzie jak najwcześniej oraz, że będzie cieszył się dużą popularnością jak i dobrą opinią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!