7 lis 2017

[Wywiad] Tini Stoessel | "Z Pepe myślimy już o imionach dla naszych dzieci i mogłyby to być Amalia, Vito, Jaime i Antonia"

TINI STOESSEL | "Z PEPE MYŚLIMY JUŻ O IMIONACH DLA NASZYCH DZIECI I MOGŁYBY TO BYĆ AMALIA, VITO, JAIME I ANTONIA". Znana na całym świecie ze swoich sukcesów, zarówno w grze aktorskiej, jak i muzycznej, z ogromną siłą na scenie, Tini Stoessel zrobiła to jeszcze raz: miała premierę nowy singiel, kończąc swoją trasę "Got Me Started Tour" i zrewolucjonizowała media i sieci społecznościowe. "Te Quiero Mas" obok wenezuelskiego piosenkarza Nacho, rządzi już od jego premiery, w piątek, 13 października. W trakcie premiery, w świetle jej nowego materiału i nowych projektów, aktorka i piosenkarka odwiedziły redakcję czasopisma Ciudad Magazine, w ramach Artear Multiplatform Content Center, gdzie opowiada o swoim chłopaku, karierze oraz najnowszym teledysku, który na YouTube osiągnął już ponad 21 milionów. Nie przedłużając zapraszam do przetłumaczonego wywiadu.

   
      
JAK ŻYJESZ NA TYM NOWYM ETAPIE SWOJEJ KARIERY?
Jestem szczęśliwa z premiery utworu. Z niecierpliwością czekałam, ponieważ nagrałam piosenkę około pięć miesięcy temu, a teledysk nagrałam dwa miesiące temu. Znałam ją i słuchałam jej od dawna, ale potrzebowałam ją poznać.
POKAZUJESZ DUŻĄ ZMIANĘ W ESTETYCE NOWEGO FILMU, A TAKŻE DŹWIĘKU. JAK TO WIDZIAŁAŚ?
Estetyka tego filmu jest zupełnie nowa w tym, co zrobiłam, jak i dźwięk, jest dużo bardziej miejska, latynoska, po hiszpańsku... Dzięki udziałowi Nacho, ma trochę reggaeton, a nawet wydaje się trochę jamajski, kiedy się zaczyna. To dla mnie coś zupełnie nowego, ale uwielbiam to, ponieważ zawsze lubiłam śpiewać i tańczyć do tego rodzaju muzyki, więc zrobienie tego było najpiękniejszą rzeczą, jaka mi się przydarzyła. Uwielbiam ten nowy gatunek i proponuję nowe wyzwanie, nie zawsze pozostając z tym samym i rozwijając się, utrzymując moją istotę, ale próbując różnych rzeczy z innymi artystami: to sprawia, że ​​mocno się rozwijam.
SKĄD WZIĄŁ SIĘ POMYSŁ ZAPROSZENIA SŁAWNEGO NACHO DO WSPÓLNEGO NAGRYWANIA?
Zawsze byłam fanką Nacho, zarówno gdy był z Chyno, a teraz jako solista. Pomysł spodobał nam się obojgu i wszystko działo się bardzo naturalnie. Pierwszego dnia, kiedy się widzieliśmy, wydawało się, że znamy się całe nasze życie.

JAK POSTRZEGASZ SWÓJ ROZWÓJ, NIE TYLKO JAKO ARTYSTKA, ALE TAKŻE JAKO OSOBA FIZYCZNA?
Przyrasta mi naturalny wzrost człowieka, haha. Problem polega na tym, że znałeś mnie odkąd skończyłam 13 lat i wielu zostało z tą dziewczyną, nawet jeśli nie straciłeś tej istoty, ale rosłam, nie tylko osobiście, ale fizycznie. Dziś mogę założyć kostium kąpielowy i nie będzie on taki sam jak wtedy, gdy nosiłem go mając 13 lat. Kocham grać z innym wyglądem, zawsze lubiłam wymyślać nowe rzeczy, na przykład mam kompletną garderobę z ananasami: biżuterię, body, buty, wszystko. Uwielbiam grać z tym, czego nie powinnam używać w moim codziennym życiu, ale natomiast klipie wideo tak. W moim życiu jestem bardziej zrelaksowana, ale kiedy jestem na scenie też się świetnie bawię.
ZAGRAŁAŚ W FILMIE "TINI: NOWE ŻYCIE VIOLETTY", JAK MYŚLISZ, JAKA BYŁA NAJLEPSZA ZMIANA TINI W OSTATNIM CZASIE?
Odkąd zaczęłam tworzyć mój solowy album, dopóki nie zakończyłam, był to rok czystej zmiany. Bycie na scenie samej po spędzeniu z obsadą prawie pięciu lat i podróżowaniu razem w grupie było zupełnie inne. Zaczyna się odkrywać i rozumieć więcej, aż czasem odeszłam czując się coraz bardziej pewną. Oczywiście czuję, że muszę dużo się jeszcze rozwinąć.
JAKIE MASZ OBAWY ZWIĄZANE Z PREMIERĄ LUB URUCHOMIENIEM NOWEJ PIOSENKI LUB FILMU?
W momencie premiery moje maksymalne obawy są takie, że coś dzieje się na żywo, ponieważ przygotowanie show to tyle pracy, że nie mogę ci tego wytłumaczyć. Jest tak wiele osób i godzin bez snu, dużo pracujesz. Zawsze myślę: "Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i nie będziemy się w niczym mylić". Nie chodzi o to, że to zależy ode mnie, chodzi o światło, dźwięk, zespół, tancerzy, kostiumy i to na żywo, nie można tego wyciąć i zacząć od nowa. Po zrelaksowaniu się w 20 ° wszystko jest znacznie spokojniejsze. W każdym razie nie ma to jak premiera.
KTO JEST TWOIM ULUBIONYM ARTYSTĄ W TEJ CHWILI I JAK POSTRZEGASZ ARGENTYŃCZYKÓW SWOJEGO POKOLENIA JAK LALI ESPOSITO, JIMENA BARON, ANGELA TORRES I ORIANA SABATINI?
Słucham wszystkiego, ale moim ulubionym artystą, całego mojego życia jest Beyoncé, kocham ją z całego serca i mam nadzieję, że pewnego dnia będę mogła ją spotkać. To bardzo dobre, co oni wszyscy robią, ogólnie rzecz biorąc, dla tych, którzy tworzą muzykę i kochają to, co lubię ja sama tworzyć.

CZY POŚWIĘCASZ TROCHĘ CZASU, ABY ICH POSŁUCHAĆ?
Tak, oczywiście. Nauczyłam się "Love me down easy" Oriany, a z Angelitą jesteśmy przyjaciółmi od 8 roku życia, więc wyobraźcie sobie.
NIECO PONAD ROK TEMU WIDZIELIŚMY, ŻE JESTEŚ SZCZĘŚLIWA Z PEPE BAROSSO SILVA, CO MA ON, CZEGO NIE MIELI INNI? (CHODZI O CHŁOPAKÓW).
Właśnie go spotkałam, kiedy byłam sama i nikogo nie szukałam. Spotkałam go i moje serce się otworzyło... i coraz bardziej pragnęłam go poznać. Wydaje mi się, że kiedy usłyszałam jego głos w dniu teledysku do "Great Escape", powiedziałam: "Wow, jaki interesujący jest ten facet" i nie mogłam uwierzyć, że ma on 20 lat, i że możemy prowadzić taką rozmowę poza różnicami kulturowymi, narodzin w różnych krajach. Zdarzyło mi się też w tym wieku, może żyłam rzeczami, których dziewczyna nie przeżyła w moim wieku. Z Pepe wszystko poszło bardzo naturalnie, zdecydowaliśmy się pójść na kolację ostatniej nocy, a potem zdarzyło się, że podróżowałam także do Los Angeles, a on miał do tego miejsca trzy godziny drogi, przyjechał do mnie, żeby się ze mną zobaczyć.
KTÓRE Z WASZEJ DWÓJKI PRZYJĘŁO WIĘCEJ OBYCZAJÓW Z KULTURY DRUGIEGO?
On bardziej niż ja! Pije mate i powiem ci, że on już mówi prawie jak Argentyńczyk. Chociaż mówimy tym samym językiem, to są też bardzo różne rzeczy i nauczył się wielu argentyńskich idiomów, więcej niż ja typowo hiszpańskich. Mówi mi, że nie, ale hej (mówi, tak  jakby jej chłopak był obecny), nie gniewaj się, bo tak to już jest!


CZY PLANUJECIE ŻYĆ RAZEM?
Na razie nie dlatego, że Pepe mieszka w Los Angeles i ma rok do końca studiów. Ja jestem trochę tu i tam, mimo że mam swój dom w Argentynie. Chcielibyśmy mieć stabilne miejsce.
CZY TO MOGĄ BYĆ STANY ZJEDNOCZONE, COŚ NEUTRALNEGO DLA WASZEJ DWÓJKI?
Nie wiem. Może w dalszej przyszłości zaczniemy o tym myśleć. Ale tam powinniśmy znaleźć neutralne miejsce, ha ha.
CZY TO PRAWDA, ŻE JUŻ ROZMAWIACIE O IMIONACH DLA DZIECI?
Tak, ale gramy więcej niż kiedykolwiek!
CZY TO MOŻLIWE, ŻE LUBICIE AMALIA, VITO, JAIME, ANTONIA...?
Spójrz! Tak, podobają nam się i staramy się znaleźć takie, które lubimy, ale robimy to dla zabawy. Na razie nie jest to w planach, bardzo bym mi się podobał i byłaby to wspaniała nagroda.
TRZEBA SPRAWDZIĆ, CZY MARIANA (MAMA TINI) I ALEJANDRO (TATA TINI) BĘDĄ CHCIELI BYĆ MŁODYMI DZIADKAMI...
Może chcieliby, żeby to było później, ha ha. Właśnie ze względu na rodzinę, którą mam, czuję, że marzenie bycia mamą i postrzeganie mnie jako rodziny sprawia, że ​​tego chcę i myślę: "Co się ze mną stanie, gdy będę miała dziecko".
MARZYSZ O ŚLUBIE?
Tak. Tak, chciałbym się pobrać.
CZY WYOBRAŻASZ SOBIE SUPER IMPREZĘ W NOCY, Z SUKIENKĄ O DUŻYM BLASKU, CZY COŚ BARDZIEJ RELAKSUJĄCEGO, Z CODZIENNYM UBRANIEM LUB SWOBODNĄ SUKIENKĄ?
Może oba! Ponieważ Pepe tam mieszka a ja mieszkam tutaj; możemy zrobić dwie bardzo różne rzeczy i świętować dwa razy.

JAK RADZISZ SOBIE Z SIECIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI, ZAWSZE TRZYMASZ TELEFON W RĘKU I SPRAWDZASZ, CO DZIEJE SIĘ W KAŻDEJ Z NICH?
Zawsze jestem świadoma sieci, komunikuję się z fanami, jest to jedno z najsilniejszych miejsc do robienia tego i szukam wszystkich sieci, a także WhatsAppa, z którego nie tylko rozmawiam z moimi przyjaciółmi i rodziną, ale także służy mi do pracy. Próbuję przy posiłkach  nie korzystać z telefonu, aby móc patrzeć pozostałym w twarz.
CO DZIEJE SIĘ Z TOBĄ, KIEDY POJAWIAJĄ SIĘ JAKIEŚ PLOTKI, WIADOMOŚCI, KOMENTARZE NA TWÓJ TEMAT?
Już to robię spokojniej. Czasami wyjaśnianie jest gorsze, wtedy w tej chwili przychodzą pytania, czy to będzie prawda i się nad tym zastanawiam.
JAKI JEST TWÓJ PLAN TERAZ NA KONIEC ROKU, CZY WIESZ GDZIE SPĘDZISZ WAKACJE?
W przyszłym miesiącu zamierzam nagrywać w Los Angeles, gdzie też będzie Pepe, więc będzie świetnie. Muszę przyjechać i zacząć tworzyć muzykę. Lubię nie mieć planów, ponieważ mam już pomysły i dobrze jest spotkać wszystkich kompozytorów, którzy mi pomagają. Nie wiem, gdzie zamierzamy spędzić wakacje, prawdą jest, że jeszcze nie zdecydowałam, ale na pewno z moją rodziną w Argentynie.


PODOBA WAM SIĘ WYWIAD? 
CO O NIM SĄDZICIE?

5 komentarzy:

  1. Anonimowy12:00:00

    Super wywiad! Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:55:00

    Tini jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad jest świetny i bardzo ciekawy. Cieszę się, że miłość między Tini, a Pepe rozkwita, i że Hiszpan przejmuje argentyńskie manie i zwyczaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wywiad. Myślę, że zainteresuje nie tylko fanów Tini.
    http://f4t.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!