11 lut 2017

#Sanremo2017 | Ostatnie przygotowania przed wielkim występem

#SANREMO2017 | OSTATNIE PRZYGOTOWANIA PRZED WIELKIM WYSTĘPEM. Festiwal Piosenki Włoskiej w Sanremo - w skrócie - Festiwal w San Remo, jest jednym z najstarszych festiwalów w Europie. Organizowany corocznie od 1951 w mieście Sanremo, dociera do milionów oglądających - również mieszkającymi poza granicami Włoch. Na liście tegorocznych nominowanych znalazła się Lodovica Comello. Podczas konkursu zaprezentuje swoją najnowszą piosenkę - Il cielo non mi basta.

[Aktualizacja1] Po pierwszym etapie festiwalowych zmagań, Lodovica śpiewając Il cielo non mi basta przeszła do kolejnego etapu. W następnym etapie wykonała cover, za który niestety nie dostała wysokich not, aczkolwiek wysokie w pierwszym etapie sprawiły, że automatycznie znalazła się w finale. Transmisję finału możecie oglądać poprzez stream podany na końcu postu od godziny 20:30. 


FRAGMENT PIOSENKI:
Film zamieszczony przez użytkownika jorge my king 🌟 (@love.idoli)

TEKST:

Lascia pure che io mi avvicini un po’, quanto non so 
Giusto il tempo di farci male e andare via di schiena 
Ci nasconderemo al buio per non farci prendere 
Dalle luci del mondo, dal rumore sordo delle macchine 
Mi prenderò solo un po’ di te 
Un istante di complicità 
Un deserto di felicità 
Che passerà e lascerà la polvere 
Che come il vento ci confonderà 
Respiriamo insieme questa luna piccola che muore 
Ci nasconderemo bene, proveremo a vivere 
Anche solo un momento, come se non esistessero le regole 
Mi prenderò solo un po’ di te Un istante di complicità 
Un deserto di felicità Che passerà e lascerà la polvere 
Che come il vento ci confonderà 
E anche se vuoi darmi il cielo non mi basta 
Lascia pure che io mi avvicini un po’, quanto non so 
Mi prenderò solo un po’ di te 
Un istante di complicità 
Un deserto di felicità 
Che passerà e lascerà la polvere 
E anche se vuoi darmi il cielo non mi basta 
Il cielo non mi basta 
Il cielo non mi basta


TŁUMACZENIE:
[kopiowanie zabronione]

Pozwól mi bym podeszła trochę bliżej, nie wiem ile
Tylko czas czyni nas złymi i odchodzi z powrotem
Będziemy ukrywać się do ciemności, by uniknąć złapania
Światła świata, głuchy szum maszyn
Wezmę sobie trochę ciebie
Moment razem
Pustkowie szczęścia
To minie i zostawi kurz
Co, jak wiatry się pogubią
Oddychamy razem małym księżycem, który umiera
Będziemy dobrze się ukrywać, starając się żyć
Chociaż na momenty, jakby nie było zasad
Wezmę sobie trochę ciebie i moment razem
A pustkowie szczęścia minie i zostawi za sobą kurz
Co, jak wiatry się pogubią
I nawet jeśli chcesz dać mi nieba, to nie wystarczy
Pozwól mi bym podeszła trochę bliżej, nie wiem ile
Wezmę sobie trochę ciebie
Moment razem
Pustkowie szczęścia
To minie i zostawi kurz
I nawet jeśli chcesz dać mi nieba, to nie wystarczy
Niebo mi nie wystarcza
Niebo mi nie wystarcza


Jak Il cielo non mi basta wypadła w oczach krytyków, mających możliwość wysłuchania przedpremierowo wszystkich utworów konkursowych? Z informacji, udostępnionych przez Eurofestival News wynika, iż Comello zebrała aż szesnaście negatywnych not i według oceniających ma najmniejszą szansę na wygraną. Okazuje się, że powodem tak surowej opinii są banalny tekst i powtarzająca się melodia. Fani artystki nie powinni jednak martwić się na zapas, albowiem o wygranej w konkursie decydują głosy widzów (najprawdopodobniej głosować będą mogli jedynie mieszkańcy Włoch). Polskie Lodofanaticas będą miały możliwość oglądania artystki w swoich telewizorach na kanale Rai1, który jest dostępny m.in. na platformie NC+ (238) czy Cyfrowy Polsat (242) już jutro (tj. 07.02.17) o godzinie 20:30. Dla osób nieposiadających wyżej wymienionego kanału - tutaj możecie nadrobić straty.

4 komentarze:

  1. Myślałam, że ta piosenka będzie bardziej w stylu "otro dia mas" ale jednak nie. Stawiałam na większe "wow" od Lodo, a to żeczywiście, jak stwierdzili sędziowie jest trochę tandetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Lodo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi piosenka przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!