Witaj!
Na blogu Violetta 2 Polska!
Poświęconemu hitowi Disney Channel oraz aktorach
w nim grających!

(25.11.2014) Pojawienie się Justyny Bojczuk w serialu!

Szablon główny został wykonany przez
Dodo Comello, dostosowany do
przeglądarki ,,Google Chrome"

~ Znajdź Nas ~

16 października 2013

Zakładka "Odcinki 2 sezonu ( Po Polsku) " GOTOWA !!

Wasza zakładka jest już gotowa !!
Już w ten poniedziałek pojawi się tam 1 odcinek Violetty 
(Po Polsku).

Mam  nadzieję ,że cieszycie się tak jak ja ,że nareszcie możemy na nią patrzeć i rozumieć co mówią !

(Choć mam nadzieję ,że moje tłumaczenia nie poszły w las)

A WIĘC CIESZCIE SIĘ I POCZEKAJCIE JESZCZE TYLKO TE 4 DNI !!


TEN SEZON BĘDZIE BOSKI !!!
(Z Resztą jak wszystkie )

18 komentarzy:

  1. Anonimowy21:36:00

    nie 6 dni tylko 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:13:00

    super że jest nowa zakładka w końcu wszystko zrozumiem chociaż niektóre rozumiałem nawet po hiszpańsku bo umiem troche hiszpański :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:46:00

    http://www.youtube.com/user/capitulosdevioletta2/videos
    http://www.youtube.com/channel/UCQkBdcnIFmEqiolk1rul0YA/videos
    http://violetta2polska.blogspot.com/p/odinki-2-sezonu-xd.html – wszystkie odcinki
    http://violetta2polska.blogspot.com/ – przewińcie w dół aż do TŁUMACZEŃ OD VIOLI14989

    Hej ludzie jestem , wielką fanką violetty ! Chciałam wam pokazać konta które znalazłam kilka miesięcy temu na youtube o Violettcie . Są tam odcinki Violetty z 2 sezonu . My zaczynamy 2 sezon Violetty , a tam skończyli go w piątek .Jest tam ostatni odcinek 80 ! – bezcenny moment : http://www.youtube.com/watch?v=xa309_bfgiQ .
    Tak długo na niego czekałam ; ** Ja już przerobiłam cały sezon i coś tam zrozumiałam , ale i tak będę oglądać po polsku w TV . Będzie bardzo dużo emocji . Violetta i Leon pogodzą się dopiero w 79 odcinku . Wcześniej byli razem , ale krótko , bo rozstali się przez Diego .Nie moge się doczekać 2 i 3 sezonu w Polsce . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:15:00

    FAJNIE a możesz coś dla mnie zrobić wstawiaj odcinki w dobre jakości a nie rozmazane ;)
    OKKKKKK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:16:00

    //////MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:16:00

    FAJNIE a możesz coś dla mnie zrobić wstawiaj odcinki w dobre jakości a nie rozmazane ;)
    OKKKKKK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już 1/3 tego odcinka oglądałam na yt z dubbingiem xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiek. ;321:26:00

    Znalazłam nowe odcinki sezonu 2 Violetty! ;3
    Nawet ciekawie teraz, zobaczcie:

    http://playerhd.pl/wdoi/398/Violetta-SEZON-2---5-odcinkow

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:27:00

    dzieki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:38:00

    Super ta zakładka z violetty . Viola jest seper i ma soper zdjecia. Viola mfajne odcinki

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:23:00

    jestem największą V-fanką violi wiem o niej dosłownie wszystko








    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:25:00

      kocham Tinę

      Usuń
    2. Anonimowy18:37:00

      love viola

      Usuń
  12. Anonimowy14:00:00

    Hej Violetta mam taką nadzieje że wróciłaś do Leona bardzo cię podziwiam. Nakręcaj nowe filmy jestem twoją fanką pa Violetta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:20:00

      hej Martina kocham Cię mam z Violetty wszystkie gazitki , dwa pomiętniki , plecak,piórnik, wszystkie książki ,byłam na koncercie w Rzymie . wiem wszystko co się dzieje w Violetcie . bardzo Cię kocham .
      PS. Natalka na drugie mam Violetta.

      Usuń
  13. Anonimowy15:16:00

    love tina

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:52:00

    Soy de España como tú, yo estaba en todos los conciertos, y todo lo relacionado con usted, es el mayor fan de Martina, te amo! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami.
To dzięki wam nasz blog nadal funkcjonuje.