28 lut 2014

Tini napisała dla Polski o "Simplemente Tini" + ANTYFANI


25 lutego nasza Tini dodałą w naszym języku 3 tweety ♥
Oto one:






Jak widzicie nasza serialowa "Violetta" o nas pomyślała ( może to za sprawą udanego twitcamu). Dlatego nie zawiedźmy jej ♥ 
Stwórzcie własne piękne okładki i wyślijcie na e-mail który podała ^_^

-----------------------------------------------------------------------------------------
Do kochanych Antyfanów bloga !

Posłuchajcie jeśli jesteście fanami bloga Violetta Polska to mi nic do tego :)
Bądźcie sobie nimi bo ten blog jest również BOSKI. Tylko chodzi mi o to aby skończyć porównywać tego bloga z tamtym ! To jest inny blog inaczej na nim są pisane posty. Jeśli chcecie to czytajcie oba i nie hejtujcie od razu gdy coś wam sie nie podoba. Ja przyjmuje krytyke tylko gdy jest napisana no kulturalnie :D A gdy już widze coś w sensie "kopiujecie" lub "tamten bloga jest lepszy" to nawet nie dokańczam tego komentarza :(  Piszcie szczerze ale nie chamsko. 
Jeśli chodzi o Podsumowanie Twitcamu Tini to nie skopiowałem tego od Violetta Polska tylko po prostu wziąłem obrazek z "Google Grafika" który akurat należał do VPBlog Violetta Polska też jest fajny i mam dość tej WOJNY dlatego prosze skończcie. 

DZIĘKUJE !!!