2 wrz 2014

[AKTUALIZACJA 3] Teledysk Lodo !

Witajcie, jak wiecie, nasza Lodovica już niedługo ujawni światu nowy teledysk. Jeśli jesteście ciekawi, do jakiej piosenki i jakie pojawi się zdjęcia, rozwińcie post. 



Tłumaczenie :
#IOnlyWannaBeWithYouWideo już wkrótce !

Dodi dodała również zdjęcie swojego Iphona, na którym leci piosenka z jej płyty. Leży on na trawie, a obok znajdują się dwa napisy : 1 jest w lewym górnym rogu, to nazwisko artystki. 2 to "Coming soon" (tj już wkrótce) w lewym dolnym rogu. 
Wiele nie trzeba wyjaśniać, teledysk będzie do piosenki " I only wanna be witch you " . 

Tłumaczenie :


Nie wiem co to jest co sprawia, że cię kocham
Wiem tylko, że nigdy nie pozwolę ci odejść.
Bo zacząłeś coś czego nie możesz zobaczyć,
Że odkąd się poznaliśmy, miałeś mnie trzymać
Zdarza się być prawda, tylko chcę być z tobą.

Nie ważne gdzie idziesz, i co robisz
Chcę z tobą spędzić codziennie, każda chwilę
Zobacz, co zaczęło się od jednego pocałunku,
Nigdy nie wiedziałam, że mogę być taka w miłości,
To szalone, ale to prawda, ja chcę być tylko z tobą.

Zatrzymaj się w uśmiechu na mnie i pytanie czy zależało nam na tańcu.
Wpadłeś w otwarte ramiona, i bez szans.

Teraz posłuchaj kochanie, ja tylko chcę być obok ciebie wszędzie
Tak długo jak jesteśmy razem, kochanie, to mnie nie obchodzi,
Bo zacząłeś coś czego nie możesz zobaczyć,
Że odkąd się poznaliśmy, miałeś mnie trzymać
Nie ważne co robisz, ja chcę tylko być z tobą.

Ja tylko chcę być przy tobie wszędzie,
Chcę być, chcę być tylko z tobą,
Chcę być tylko z tobą.
Zatrzymaj się w uśmiechu na mnie i pytanie czy zależało nam na tańcu.
Wpadłeś w otwarte ramiona, i bez szans.

Teraz posłuchaj kochanie, ja tylko chcę być obok ciebie wszędzie
Tak długo jak jesteśmy razem, kochanie, to mnie nie obchodzi,
Bo zacząłeś coś czego nie możesz zobaczyć,
Że odkąd się poznaliśmy, miałeś mnie trzymać
Nie ważne co robisz, ja chcę tylko być z tobą. 


Możecie posłuchać tu :



 Włoszka nagrała jeszcze 2 teledyski. Do Universo :



Oraz Otrio dia mas :



AKTUALIZACJA 
Już wiemy, kiedy będzie premiera teledysku, wierne Comellistas nie mogą się już doczekać ... PREMIERA ZA 3 DNI ! 

Uwaga :

Skoro Lodo dodała ten tweet 21 h temu, to znaczy ... że będziemy mogli zachwycać sie klipem już za 2 dni ! 

Zdjęcia : 

Tłumaczenie : 3 dni ! 

Na tym zdjęciu jest liczba " 3 ", czyli łatwo można sie domyślić, ze chodzi o teledysk do " I only want to be with you ", a jeszcze łatwiej po dodaniu hasztagu z nazwą piosenki. 

AKTUALIZACJA 2 

Cóż tu mamy ? Na ilustracji jasno widać, że do teledysku pozostał tylko 1 dzień ! Lodovica dodała to zdjęcie na Facebooka dokładnie 20 minut temu. I nagle cały świat skacze z radości ! Ja nie mogę się doczekać, a wy ? 

AKTUALIZACJA 3  

Co się miało stać, to stało. Comello opublikowała już 3 w swojej karierze klip do piosenki z własnej płyty. Można go oglądnąć na Youtube.com Na kanale VEVO.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=C7MpFwlYedk
UWAGA :

Ponieważ film jest niedostępny w naszym kraju i nie mogę dodać go do posta, pozostaje mi tylko wkleić link .



# Co ja sądzę o teledysku ? 

Mi bardzo przypadł do gustu. Niby taki zwykły, a jednak ma swoją magię.
 Żeby was nie zanudzać od razu przejdę do rzeczy :

Jak podoba wam się ta piosenka ?Co myślicie o teledysku ?

18 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać nowego klipu lodo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha mówiłam, że to będzie "I only want to be with you". A tak swoją drogą to mogłaby nagrać teledysk do innej piosenki, która jest w całości jej, bo ta piosenki do której będzie nowe video jest coverem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy, że to cover, ale to decyzja Lodo i ludzi, którzy zajmują się jej karierą i teledyskiem ;)

      Usuń
  3. Jeju super . Uwielbiam tą piosenkę tak samo jak aktorkę i wokalistke ,która ją śpiewa ;) Nie mogę się już doczekać ;) Jeśli każdy jej teledysk będzie równie dobry co 2 pierwsze to obawiam sie ze bedzie supergwiazdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , Lodo bendzie znana tak moze jak Rihanna?

      Usuń
  4. Wow! Nie pomyślałam, że Lodovica wybierze akurat tą piosenkę, ale z drugiej strony się cieszę, bo piosenka mi się bardzo podoba :) Cóż, teraz pozostaje czekać na premierę teledysku. Mam nadzieję, że będzie on tak dobry jak dwa pozostałe.
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ale fajnie ze Lodo sie tak rozwija ;-* Lubie ta piosenke :-) Teledysk na pewno bendzie znakomity ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiktoria Holeczek21:19:00

    Wiedziałam że to będzie fa piosenka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myliłam się jednak do tej piosenki będzie teledysk. Nie mogę sie doczekać video-klipu na pewno będzie świetny tak jak do Otrio dia mas i Universo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiktoria Holeczek21:23:00

    Wiedziałam że to będzie ta piosenka
    Jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać! Jestem strasznie ciekawa tego teledysku! :) Piosenki Lodo są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hurrrrrrrrra już niedługo poznamy nowy teledysk Lodo już nie mogę się doczekać :) ;) :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:16:00

    Super super ! Nie mogę się doczekać kolejnego teledysku. Liczyłam na Solo musica, bo bardzo lubię tą piosenkę, ale cóż. Tą też nie pogardzę! Lodo ma piękny głos i każda piosenka w jej wykonaniu brzmi świetnie. Być może i przebije, ale jak dla mnie numerer 1 jest Otro dia mas. Śliczna piosenka i taki cudny teledysk! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dodali ten teledysk :)
    https://www.youtube.com/watch?v=C7MpFwlYedk

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jest... no bardzo mi się on podoba, nie ma co ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lodo bardzo fajnie zinterpretowała tę piosenkę :) Ale teledysk taki trochę pospolity, no ale masz rację ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu myślałam , że usunęliście bloga , byłam przerażona !
    Ale na szczęście nie :))

    Tak teledysk Lodovicy Camello bardzo mi się podobał , chociaż rzeczywiście nie był jakiś oryginalny , taki ot po prostu , ale jestem pewna , że było to spowodowane natłokiem zajęć , przecież Lodo ma jeszcze pracę na planie naszej kochanej "Violetty 3"
    Bardzo chciałam żeby to tą piosenkę właśnie utworzyła w klipie , bo jest taka szybka i radosna .
    No cóż czekam na kolejne wyniki pracy naszej kochanej włoszki :))
    Mam nadzieję , że zarówno i w śpiewie i aktorstwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!