11 wrz 2014

[Violetta 3 ] Nagrania w Sevilli

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Trzeci sezon od kwietnia ruszył pełną parą, a już teraz kończą się nagrywania ostatnich odcinków. Tym razem końcowe odcinki będą nagrywane w Hiszpanii. Jednak tym razem do Sevilli, miasta w Hiszpanii ruszy cała ekipa razem z Germanem, Olgą i Ramallo. Chcecie dowiedzieć się więcej na temat nagrań w Hiszpanii? Zapraszam do mojego postu.


Producenci od samego początku obiecywali nam najwspanialszy sezon jaki dotychczas widzieliśmy. I tak właśnie jest. Cała obsada bardzo się stara i ciężko pracuje nad swoimi rolami. Także dojdą nowe piosenki, które zostaną zamieszczone w drugim albumie. Początek sezonu toczył się w Barcelonie, po kilku odcinkach akcja przeniosła się do Argentyny. Potem był czas na piękny i romantyczny Paryż. A teraz cała obsada spędza swoje wakacje w Sevilli, mieście w Hiszpanii. Mimo wakacji obsada nie próżnuje i nagrywa kolejne sceny do nowych odcinków.

                     

# Twitty 


¿Por que se imaginan que los chicos del Studio viajaran a España esta vez? A ver si alguien adivina... Pista: Angie tambien ira ;)

[ Tłumaczenie ] : Pomyślcie sobie dlaczego uczniowie ze Studia po raz kolejny jadą do Hiszpanii ? Zobaczymy, czy ktoś odgadnie.. Podpowiedź: Angie też tam jedzie

[ Tłumaczenie ]: Nie, nie trasa #Violetta3EnEspana


Sevilla se empieza a poner Violetta.. ¡Cada vez menos para que arranquen las grabaciones de los nuevos capitulos de en España!
[ Tłumaczenie ]: W Sevilli rozpoczyna się Violetta... Coraz mniej czasu by nagrać kolejne odcinki #Violetta3 w Hiszpanii.


# Scenariusz

Kilka dni temu Clara Alonso zamieściła scenariusz do odcinków [ 78, 79, 80 ]. Dzięki temu możemy potwierdzić, że cała obsada serialu wystąpi w ostatnich odcinkach Violetty. Jednak na liście nie było Xabianiego, serialowego Marco. Chłopak wyjechał do Londynu i już wcześniej musiał pożegnać się z fanami. 


# Prywatne zdjęcia gwiazd

Ekipa ciężko pracuje by sprostać naszym wymaganiom. Ten sezon będzie nie powtarzalny. Ale cała obsada znalazła również czas na odpoczynek. Możemy to potwierdzić dzięki zdjęciom wstawionym na portalach społecznościowych. 






Zdjęcie: Desde Sevilla les digo que no se pueden perder www.fwenvivo.tv tengo algo para contarles yaaaa en un ratito !!! En nada de nada !!!!

no ve da des !!!!

Zdjęcie: Se vi lla!



# Zdjęcia z planu

Zdjęcia nie są w najlepszej jakości lecz to nie jest moja wina. Na zdjęciach możemy zobaczyć naprawdę dużo Leonetty. 





















Co myślicie o zdjęciach z planu? Piszcie śmiało w komentarzach.

21 komentarzy:

  1. czy mi sie zdaje czy na 1 zdj tini ma żle ubrany sweterek bo ma meteke z przodu
    Ps : pierwsza hahhhaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:08:00

      T naszyjnik -,-

      Usuń
  2. Anonimowy14:26:00

    marcelo drb jesteś gupia lepiej się ucz a nie spamuj i komentouj jasne bo jeżeli nie to...
    wiki strojny lol lol i wielki LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To.. Wez sie lepiej sama poucz bo nie mialas czerwonego paska na koniec. A wiesz co osobo ktora tak piszesz. Kazdy moze sie pid kogos podszyc i ja juz wiem kto to wienc sie ogarnij i juz nie pisz takich idiotycznych komentarzy.

      Usuń
    2. Sam / sama sie przyznajesz ze jestes LOL!

      Usuń
  3. Anonimowy15:02:00

    lepiej nie dowalaj się do szymka bo popamiętasz lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:56:00

      Sama sie nie dowalaj :O

      Usuń
  4. Anonimowy15:09:00

    czemu ludmiła jest alexem/clementem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu Mercedes nie może mieć zdjęcia z Damienem ? :)

      Usuń
  5. Z tego co wiem nie kręcili jeszcze w Paryżu Violetty3. Nie wiadomo nawet czy będą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiktoria Holeczek16:20:00

    ale cudne zdjęcia
    nie mogę się doczekać V3

    OdpowiedzUsuń
  7. Leonetta ♥ Fajne zdjencia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię ulizanej fryzury Damiena. Po za tym fajny post trzeci sezon będzie super boje się tylko że przeleci mi przed oczami chcę go przeżywać więc na pewno będę oglądać powtórki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:47:00

      ja tez ale i tak go kocham :***

      Usuń
  9. Sezon 3 przynosi mi tyle zaciekawienia , szczęścia !
    To naprawdę będzie , właściwie już tylko po tych 20 odcinkach jest to mój ukochany sezon .
    Leonetta - widać , że będą razem na zawsze , po prostu jestem tak uradowana , że nie mogę się powstrzymać !
    Zdjęcia , wszystkie , po prostu cudne !!!!
    Naprawdę nie próżnują , widać , że ciężko pracują , bo przecież wtedy to nie byłby najlepszy sezon :)))
    Jak widać to ostatnie odcinki będą tam kręcone, 78 , 79 , 80 !
    Cóż ciekawa jestem bardzo jak się skończy , przecież to musi być coś genialnego , czego sobie nawet wyobrazić nie umiemy , muszą mnie zaskoczyć !

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:04:00

    marcycha pasztet

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:48:00

    Może pojechali do hiszpani kręcić violette dlatego ze studio moze tam chce zrobić ten ostatni wystep końcowy ... Lub moze jakas wycieczka ale to sie w tedy nie klei bo po co tam german i to na końcu sezonu wycieczka ... Nie wiem obstawiam ta pierwsza wersje ... A wy co o tym myslicie ... Bo w podpowiedzi dali tam ze angie tez tam będzie i trzeba sie tego trzymac 😁 nie mogę sie doczekac tego sezonu juz wiem ze będzie najlepszy po tym jak sie staraja

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post:)
    Fajnie, że producenci postanowili nagrywać serial także w innym kraju, a nie tylko w Buenos Aires. I to jeszcze dwa razy, raz w Barcelonie, a teraz w Sevilli.
    Cieszę się z powodu trzeciego sezonu "Violetty", nie mogę się doczekać, aż zaczną puszczać kolejne odcinki w języku hiszpańskim, no i oczywiście czekam z niecierpliwością na premierę trzeciego sezonu w Polsce. Jednak z drugiej strony jest mi przykro, bo wiem, że ten sezon będzie ostatnim. Nie mogę się pogodzić z tym, że za jakiś czas "Violetta" zniknie z ekranów telewizorów.
    Wiem, że będzie jeszcze prywatne życie aktorów, mogą zacząć grać w innych serialach, ale to już nie będzie to samo. Nie zobaczymy ich wszystkich razem, to smutne :(
    No, ale trzeba myśleć tym co jest teraz i cieszyć się z trzeciego sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:52:00

    Mam taką samą sukienkę jak Tini na 6-20 zdjęciu!!!
    Veronica Verdas

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli dobrze pamiętam i jeśli dobrze rozumiejąc tekst "Underneath It All" to Leonetta ma przeżyć jakiś chwilowy rozłam. Kto wie może w tej Hiszpanii się pogodzą <3 A może ulubiona piosenka Vilu to: "Chłopak z gitarą, byłby dla mnie parą.." hahah xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!