3 maj 2015

[Post powitalny] Cześć Kochani!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqPVoqw49OVQrbbJWovSrylxgHPpem8HXPMG-nC59Ml6nrO96YjUuVkvHPyKjMHlX6BA9iaQ3ESab6K_20XPspN4BNV65gNu-0UEj_F6bT-knxUpKRMxZi77zfIVSmV9SYMRAbfme3P6M/s1600/violetta3crecimosjuntoscd.jpg
POST POWITALNY - CZEŚĆ KOCHANI. Jak pewnie wielu z was zdążyło się domyślić, jestem nową redaktorką na blogu Violetta 2 Polska. Niezmiernie się z tego cieszę. Dobrze wiem, ilu  was chciałoby być na moim miejscu, wiec obiecuję nie zmarnować szansy. Zapraszam, po więcej informacji na mój temat.

Moja przygoda z Violettą
Pod koniec sierpnia, kupowałam zeszyty i wróciłam do domu i chciałam sprawdzić co to jest ta ,, violetta''. Obejrzałam odcinek i się wciągnęłam. Ja zawsze tak sobie wyobrażałam moje życie z bajki - miłość, przyjaźń, muzyka. A tu proszę, nakręcili o tym serial :) Jeżeli chodzi o serialowych ulubieńców to jest to Viola i Leon, natomiast o serialową parę - Fedemila. Od strony obsady - uwielbiam Mechi i Rugga :)
  
http://www.atelevisao.com/wp-content/uploads/2015/01/Violetta-Live-Madrid06.jpg

  Ja... Mam na imię Asia. Kocham taniec i śpiew. Mam 15 lat, Jestem w II klasie gimnazjum. I ktoś mógłby powiedzieć - idiotka, szleje za jakąś bajką dla dzieci. Ale tak na serio, to wiecie że to nie jest tylko bajka. Jeżeli ktoś obejrzy jeden odcinek, to może tak pomyśleć. Ale cały serial ma niesamowity przekaz. Tak samo jak tłumaczenia piosenek.Uważam, że o gustach się nie dyskutuję, i bardzo się cieszę że mogę być z wami i cieszyć się z wami tym, co mnie cieszy!

Jeżeli chodzi o moja przygodę z blogiem, to śledzę go jakoś od października. I ze wszystkich o serialu ,,Violetta'' zauroczył mnie najbardziej. Bliżej koncertu, zaczęłam też śledzić aska. Wywnioskowała, ze twórcy tego bloga, są niesamowitymi, zgranymi pasjonatami i zapragnęłam być wśród nich. Szczerze, to gdy zaledwie 3 tygodnie temu zadawałam pytania na asku, nie myślałam, że w tak krótkim czasie, będą one kierowane też do mnie. Napisałam meila do redakcji i dostałam szanse, przebrnęłam przez okres próbny. Wtedy zamieściłam te dwa posty. Dzisiaj dostałam wiadomość, że zostałam przyjęta do redakcji.  Jestem strasznie szczęśliwa z tego powodu. Nie chodzi tutaj tak bardzo o sam serial, cieszę się że bedę miała kontakt z cudownymi osóbkami z redakcji i z wami ! To dla mnie mega ważne.

Kocham Violettę i obsadę. W sumie chyba bardziej od serialu, przykłady jakie mi dają i dowody na to, że marzenia się spełniają !

W razie pytań zapraszam na naszego aska. Strasznie się cieszę, że jestem z wami! Dziękuję redakcji za szansę i pozdrawiam wszystkich gorąco:)

 

12 komentarzy:

  1. W razie pytań, możecie też pisać w kom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:36:00

    Widać że jesteś fajna
    Ps.Ja też jako parę najbardziej lubię Fedemiłe
    Julka K

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:29:00

    Ej nie martw się wiekiem XD ja chodzę do 1 liceum ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że to nie ma takiego znaczenia, ważne co doceniamy w Violeccie i blogach i wogóle :) Ale dzięki za wsparcie :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Na pewno będziesz pisać świetne posty. Nie martw się wiekiem, ja chodzę do I Gimnazjum (Wiem, że jestem młodsza ale chciałam ci powiedzieć, że nie jesteś sama.) Też tak sądziłam. Ale to jest innych kłopot, że to lubimy a nie nasz. Już nie mogę się doczekać twoich kolejnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jesteś na blogu. A tak w ogóle, to ciekawy zbieg okoliczności - też mam na imię Asia, mam 15 lat i podobne zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:09:00

    super :) zyczę ci powodzenia to naprawdę świetny blog wiec na pewno sobie poradzisz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!