5 maj 2016

[Na gorąco] Kiedy usłyszymy nową piosenkę Lodoviki?

KIEDY USŁYSZYMY NOWĄ PIOSENKĘ LODOVIKI? Każdy dzień to dla nas niezłe wyzwanie emocjonalne. Dzisiaj Lodovica Comello, serialowa Francesca, ale także solowa piosenkarka, która ma na koncie już dwie płyty, zaskoczyła nas wieścią na temat nowego singla. Jak widać, Włoszka długo zwlekała z ujawnieniem szczegółów, co do jej nowego albumu i przez dłuższy okres wiedzieliśmy jedynie o tym, że pracuje nad trzecią płytą, ale chyba nikt nie spodziewał się, że przyjdzie tak szybko. Ale przejdźmy do szczegółów - nie zabierając Wam czasu, jej NOWY SINGIEL USŁYSZYMY 13 MAJA I BĘDZIE NOSIŁ NAZWĘ NON CADIAMO MAI (w tłum. Nigdy nie spadnę). W tej chwili wiemy jedynie tyle i wystarczy czekać. Prawdopodobnie podobnie wyglądać będzie okładka płyty, tak jak na zdjęciu niżej. Post zostanie zaktualizowany, kiedy za niespełna 8 dni usłyszymy jej nowy kawałek. Jesteście gotowi? Czego oczekujecie tym razem?

16 komentarzy:

  1. Anonimowy19:19:00

    Zapraszam na ask @DominguezLive lub @MarinetteLive

    OdpowiedzUsuń
  2. JEZUU ja nie mogę się doczekać :)))
    Jestem taka szczęśliwa z tego powodu , że nasza obsada tak się rozwija.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:07:00

    mozecie przetłumaczyć Handwritten?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta okładka, to okładka singla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie to również okładka płyty :)

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać!
    Czekam z niecierpliwością :)

    Jutro premierę ma teledysk Tini do piosenki Losing the love ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa w końcu teledysk do włoskich piosenek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie. Nie mogę się doczekać! Lodo jest naprawdę bardzo utalentowaną i kreatywną artystką <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeju! Wooow, to naprawdę super!
    Ja... Po prostu brak mi słów!
    Ta okładka jest taka inna.
    Taka niesamowita!
    I jeszcze piosenka po włosku.
    I ten tytuł... "Nigdy nie spadnę"
    Brzmi niesamowicie!!!
    Już nie mogę się doczekać premiery!

    Kto razem ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy09:32:00

    Czekam na całkiem dorosłą Lodo. Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11:31:00

    No ,po prostu zaniemówiłam !
    To takie niespodziewane !
    Jeju , ale ona się rozwija ! Jestem z niej dumna ! PROUD OF LODOVICA ♥♥♥
    Czekam na teledysk !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad! Kocham lodo! Mam jej biografię, płytę mariposa. Na angielskim musieliśmy opisać swoją ulubioną gwiazdę to ja opisałam Lodo <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!