15 sty 2014

Czy Violetta powinna wybrać Diego - TAK czy NIE?


43 komentarze:

  1. Anonimowy18:49:00

    gdzie moge obejrzeć 108 odc.
    NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma takiego jest tylko 80 odcinków w sezonie

      Usuń
    2. ale jej zapewnie chodzi o 28 drugiej seri :))) Czyli 108.
      Na youtube na pewno jest :* <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:24:00

      Violetta nigdy nie powinna być z diego tylko z LEONEM na zawsze

      Usuń
  3. Nie nie !!!!!!!!!!!!!!!!!! Leonetta Forever Leonetta Forever a diegonetta to nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE NIE NIE Zdecydowanie NIE!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! LEONETTA FOREVER

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie !!!!!!!!!!! Tylko nie tego oszusta !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie tak!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:55:00

    zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ludmiłą coś knuje więc nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubisz Violettę? Lubisz sport? Zajrzyj tutaj http://alexawszystkiesporty.blogspot.com/. Blog o sporcie i o Violettcie :) Prowadzę go z przyjaciółką:) Komentarze mile widziane <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie powinna z nim być <3
    większość z was, zauważa w nim tylko tego złego, wnerwiającego i inne takie, a Leona uważacie za tego dobrego, kochanego i inne takie, a tak na prawdę Leon ZERWAŁ Z VIOLETTĄ PRZEZ TELEFON, czy to jest postawa prawdziwego faceta ?
    nie, no właśnie, więc wasz Leosiek (nie którzy tak piszą) nie jest taki idealny jak wam się wydaję. każdy ma swoje wady i zalety, ale niestety chyba nie którzy z was nie zauważają tego u Diego, który z czasem nie chciał tego planu, a jak Violetta o tym się dowiedziała, za wszelką cenę chciał jej to wyjaśnić.

    Oczywiście w mojej wypowiedzi nie chciałam nikogo urazić czy obrazić Leona, tylko napisałam to co myślę *.*

    Pozdrawiam, Gumiś;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą

      Usuń
    2. zgadzam się z tobą, w końcu jakiaś mądra wypowiedź a nie tylko komentarze typu ,,Nie, Diego jest głupi'' itp. Jak dla mnie on jest świetny. Może i knuję z Ludmiło ale jakoś żadna z fanek Leona nie pamięta jak to on w pierwszym sezonie chciał zdobyć Viole tylko po to aby odegrać się na Tomasie.
      Violetta i Diego forever <3

      Usuń
    3. neverlosehope - to z Tomasem to inna sprawa. za nim byłam w pierwszym sezonie <3
      i nadal go kocham Tomasa/Pablo <33

      Usuń
    4. wiem, że inna sprawa ale dla wszytskich fanek Leona to jest nic, bo on jest taki idealny itp., a nie pamietają że w pierwszym sezonie był w podobnej sytuacji do Diego :) Dla mnie i tak Violetta najbardziej pasuje do Diego, bo Leona w 2 sezonie zmienił się, już nie jestem tym Leonem z pierwszego seoznu którego uwielbiałam :3

      Usuń
    5. Po pierwszym sezonie myślałam, że będę za Leonem, ale nie... Teraz zaczął denerwować mnie jeszcze bardziej :D Niby ze sobą zerwali, a on cały czas robi jej wyrzuty: bo widział ją z Diego, bo z nim rozmawiała, bo na niego patrzyła.. :P Tak czy inaczej Diegoletta forever ♥

      Usuń
    6. miałam tak samo, w pierwszym sezonie byłam pewne że bedę w drugim za Leonem ale teraz mam go dosyć. Stał się jakiś taki nie miły i ciągle ma coś do Violetty, sam z nią zerwał a teraz robi jej wyrzuty że spotyka się z Diego, a sam jest z Larą. Mam go dosyć. Ale i tak dla wszystkich 11-11 latek Leon jest taki wspaniały a Diego zły. Życie :D

      Usuń
    7. TAK !!!!!!!!!! Diegoletta4ever!!!

      Usuń
    8. Anonimowy10:53:00

      NIE!!!!!! Leonetta forever !!!!!! Wszyscy w mojej klasie tak uwarzają( 30 osób). Diego knuje z Ludmiłą a Leon i tak myśli tylko o Violi

      Usuń
    9. Anonimowy11:55:00

      popieram diego moim zdaniem jest szarmancki.i co ze knuje z ludmiłą . po prostu zakochał się na amen w violettcie

      Usuń
  12. HAHA prędzej bym się wała :P
    Ona kocha Leona i tylko jego :) zawsze tak było i tak będzie mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nigdy nigdy NIEEEE!! Leonetta Para Siempree

    OdpowiedzUsuń
  14. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chociaż wiem że teraz będzie z Diego to i tak później miłość do Leóna zwycięży i będą razem i to jest jeszcze piękne że mimo iż Viola i León nie będą razem to i tak będą myśleli o sobie i w głębi serca będą się nadal kochać
    LEONETTA FOREVER ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby Diego nie knuł z Ludmiła to czemu nie. On jest fajny. Lecz biorąc pod uwagę to, że z nią współpracuje to uważam, że Violetta nie powinna być z Diego. Ponadto Violetta i tak kocha tylko Leona. Więcej Leonetta forever <3 :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak!!!(Zgadzam się z tobą Gumiś;*) mam nadzieje, że w 3 sezonie będą razem :)))))) Leon i Leon w kółko to już się robi trochę monotonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię by byli razem w 3 sezonie, jak przecież w 80 odcinku był pocałunek Leonetty na koniec. widzę, że nie tylko ja tak uważam *.*
      oczywiście ja oraz inne tutaj osoby nie chcemy urazić Leona ani Leonetty, ale niestety taka prawda. ;)

      Pozdrawiam, Gumiś;*

      Usuń
  18. Anonimowy17:41:00

    TAK ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10:01:00

    Nie bo Leon jest przystojniejszy!!!!!!!!Leonetta

    OdpowiedzUsuń
  20. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oni nie mogą być razem ja go nie znoszę nie cierpię nienawidzę kocham leonette i chcę żeby była z leonem kocham leona i vilu więc leonetta forever<<<<333333333

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10:57:00

    Leonetta Forever na wieki ever!!! Nic tego nie zmieni! A Diego jest brzydki i głupi!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie cierpie go! Z całego serca nie cierpie! Game over Diego

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:53:00

    NIGDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szybciej Kuba schudnie, Michał będzie blondynem a Ludmiła będzie dobra!!!!!!! Diego to tylko jakiś przelotny chłopak a Leon był od początku. Wszyscy co lubią Diego są tacy jak on! Leonetta forever!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!