30 sty 2014

Pocałunki Dieletty


W 20 odcinku podczas występu przy piosence " Yo Soy Asi " Violetta pocałowała się z Diego przez co Leonetta się zniszczyła, a Diego zaczął zbliżać się do Violetty. 
Dla przypomnienia obejrzyjcie filmik. 




W dzisiejszym odcinku [ 39 ] po raz kolejny Dieletta pocałowała się. Dla fanów tej pary to na pewno świetna wiadomość, a do tego jutro będą całować się jeszcze raz. Niestety oznacza to, że Leonetta na jakiś czas przestanie istnieć. 



A co wydarzy się jutro? 



Co sądzicie o nich? Pasują do siebie? Cieszycie się, że w końcu Violetta dała szansę Diego?

61 komentarzy:

  1. Jej <3 Jestem fanką Dieletty - a nie Leonetty (przez co jestem znienawidzona, przez moje byłe kumpele, ale co tam ;D ) i jestem z tego dumna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ich fanką :* I też jestem znienawidzona przez znajomych ale mnie to nie rusza :D

      Usuń
  2. Ja powiem tak może ładnie razem wyglądają i Diego ma to coś, ale on knuje z Ludmiłą i to u mnie go skreśla;)
    Leonetta<333

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcesca najlepsza ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Leonetta na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:53:00

    fuuuuu biedna Martina musiała całować się z tym elfem

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to wygląda tak: teraz nie nawidzę Leona, więc jest Dieletta por siempre ♥ :D
    A pod koniec będzie Leonetta por siempre ♥ :) Gdyby nie to, że Diego coś knuje z Ludmiłą to byłby to dla mnie idealny chłopak >.< :D :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Leonetta forever
    Może gdyby Diego nie knuj z Ludmiłą może bym go lubiła ale to że chce ją skrzywdzić skreślam go na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:25:00

    A nie pisze się Diegonetta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oba są poprawne ;)

      Usuń
    2. Anonimowy15:14:00

      Nie prawda! Pisze się Diegoletta, a nie Diegonetta! Niby skąd te "n"? W Leonettcie jest n, bo co imię Leon ma na końcu? Przecież ani w Diego, ani w Violetcie nie ma tej litery! Zrozumcie to!:€

      Usuń
    3. Dieletta i Diegoletta można pisać. Oba są poprawne.
      Nawet nie zauważyłam tego 'n' :)

      Usuń
  9. Anonimowy21:27:00

    LEONETTA 4EVER I KONIEC!!!! <3 :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Leonetta 4ever
    Diego jest u mnie skreślony powód ?!
    Niszczy mi i wszystkim Leonettę,
    Knuje z Ludmi,
    Tylko udaje milego dla Violi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego teraz WY nie dacie szansy Diego?
      Violetta dała a to że on knuje z Ludmi to w 3 sezonie bedzie normalny;)

      Usuń
    2. Anonimowy18:59:00

      Chyba, od 40-któregoś odcinka on będzie chciał przerwać ten plan, bo na serio się zakocha w Violi, ale będzie się bał o tym powiedzieć Ludmile z powodu takiego: Ludmi może powiedzieć o wszystkim Violi i d.... Viola się fochnie, będzie urażona i dla Diego byłoby ciężko ją odzyskać. Ja ogólnie jestem fanką i Leonetty i Diegoletty (Dieletty) o.O

      Usuń
  11. Leonetta 4 ever ........ Diegoletta 4 Never

    ♥LEONETTA♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jusz w 1 sezonia kochałam leonetta I wdrógim sezonie tez I na 100% w 3 sezonie tez bede <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:01:00

    Według mnie Diego i Violetta pasują do siebie *.*
    Cieszę się , że w końcu Violetta dała szansę Diego . ;)
    A co do tego co piszecie , że nie lubicie Diego bo knuje z Ludmilą , to wam powiem , że później Diego naprawdę się zakochuje w Violi . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:58:00

      i właśnie teraz jesteś w błędzie bo on się w niej naprawdę nie zakocha. Do końa będzie knuł z Ludmiłą aż Violka to zobaczy dzięki Francesce i Leonowi w Hiszpani

      Usuń
    2. Ja oglądałam na yt scenę zerwania Diegoletty wpiszcie sobie "Diegoletta zerwanie" w 1:40 minucie Diego będzie strasznie płakał, co oznacza, że naprawdę kocha Violę...No ej pomyślcie by sobie płakał tak po prostu... Polecam ten filmik.... Nie nawidzę w tym wszystkim Ludmi, bo to jej wyłącznie wina, że Viola cierpi...

      Usuń
  14. Anonimowy08:41:00

    Hdyby diego nie knul z ludmi to był by spoko

    OdpowiedzUsuń
  15. ciesze sie bardzo
    długo na to czekałam
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10:56:00

    Moim zdaniem Leonetta zawsze będzie lepsza niż Diegonetta

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10:59:00

    Leoneeta zawsze bedzie fajna nawet jeśli Vilu kłóci się z Leonem . W 80 odcinku Viloletty 2 na końcu sie pocałują . A Diego zawsze bedzie tą samą osob co L udmiła .

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11:29:00

    Uwielbiam Diegolette ^_^ ♥ Nienawidzę Leonetty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby Diego szczerze kochał Vilu, byłabym za Dielettą. Tak, to jestem za Leonettą, ale cieszę się, że Vilu i Diego są razem. To pewne urozmaicenie dla tego serialu.

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Leonetta
    Fajny blog, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:45:00

    Leonetta <3
    Diego nie jest nawet taki zły, ale Leona bardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:57:00

    nareszcie Dieletta <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Sczerze nie lubię diegonetty i tęsknie za Leonettą <3
    przecież diego ją oszukuje a Leon ją zranił . Ta to ma szczęście w miłości
    http://lluuiizzaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14:49:00

    Sorry ..ale każdy wie że LEONETTA<3 to najbardziej lubiana para w serialu .....więc Leonetta♥ 4ever and Dieletta 4never!

    OdpowiedzUsuń
  25. Diego się potem zmienił na końcu 2 sezonu i go polubiłam ale teraz jest najgorszy okres w serialu :( Nie będzie przez długo Leonetty :( Trzeba poczekać niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest diegoletta a nie dieletta!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog!
    Zapraszam do mnie

    http://blogviolettapolonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Diegoletta forever!!!!!!! :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię i Leonette i Diegolette, więc narazie nie smutam ;)
    Zapraszam do mnie, właśnie trwa nabór------>http://v-lovers-polonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy17:22:00

    Leonetta <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19:04:00

    Ten pocałunek Diegoletty z 39 odcinka, obejrzałam przynajmniej 5 razy na kompie w wersji hiszpańskiej i (niestety) tylko raz w TV. Uwielbiam Diegolettę. Chociaż lepiej by było gdyby Diego od samego początku był naprawdę zakochany w Violi... :( I nie hejtujcie, bo Leonettę też lubię xD.

    OdpowiedzUsuń
  32. ZAPRASZAM DO MNIE -> http://blogviolettapolonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tylko chcę leonette

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19:16:00

    Leonetta :)
    Dieletta :(









    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy19:34:00

    L E O N E T T A <3 jest zajebista, najlepsza i najcudowniejsza *______________*

    OdpowiedzUsuń
  36. Leonetta:)
    Nabór na blogu.. zapraszam
    http://violetta-fanstrefa.blogspot.com/2014/01/nabor.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21:30:00

    Diegoletta para siempre . < 33 Jestem Diegoletto maniaczką . :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy21:32:00

    leonetta jest the best dieletta jest do łez /edka

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, Diegoleta forever ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Koocham ich ♥ Diegoletta!

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy18:07:00

    Kofffam ich Diegoletta ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy15:17:00

    diegoletta<3

    OdpowiedzUsuń
  43. LEONETTA I TYLKO LEONETTA vilu & leon są super a diegoletta jest do kitu

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja was nie rozumiem nie lubicie Diego tylko dlatego , że ma ROLE złego charakteru . Gdyby Jorge brał udział w castingu do roli Diego to by nikt go nie lubił , a gdyby Diego grał role do Leona to by wszyscy go ubóstwiali i bronili -,- To tylko serial skupicie się na tym jacy oni są w realu ( rzeczywistość )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!