31 sty 2014

.

        Wyniki naboru miały być w sobotę 
Ale z Kami wybraliśmy dwa zgłoszenia 

Są to zgłoszenia 

Paulina 1

Kaśki 

Ale niestety możemy wybrać tylko jedną 
postanowiliśmy że to wy wybierzecie 
która ma pisać na blogu 

Głosujcie na waszą faworytkę w ankiecie


A o to ich zgłoszenia 

Paulina 1

1. Chciała bym prowadzić z wami właśnie tego bloga dlatego iż chcę rozwinąć się umysłowo oraz wiedzieć jeszcze więcej o bohaterach Violetty - chodź wiem na prawdę bardzo dużo lecz nie zaszkodzi jak będę wiedziała jeszcze więcej, prawda? Dostanie do bloga nauczy mnie również pracy w grupie, wiedząc iż wasze grono jest miłe i sympatyczne - nie podlizując się.
Dlaczego akurat ten blog a nie inny?
Po prostu nie szpieguję blogów i prawdę mówiąc nie wiem o istnieniu blogów innych niż waszego oraz ViolettaPolska, dlaczego nie szpieguję? Po prostu nie chcę by informacje się powielały, gdyż nie jestem osobą typu "Kopiuj - wklej" . Wcześniej miałam własnego bloga który w ciągu tygodnia osiągnął 2 000 odsłon - byłam zmuszona go usunąć ponieważ sama nie dawałam sobie rady z własnym  blogiem, dlatego zgłaszam się do was. :) 
Jak bym się dostała do redakcji bloga próbowała bym dużą ilość czasu poświęcać na pisaniu postów/posta. 
2. Mam 15 lat (1999r)
3.Informacje biorę z Twittera, Vk oraz innych stron na których poszukuję informacji na określony temat skupiając wszystko w jednolitą całość
Pozdrawiam;
Życzę dalszych sukcesów bloga. :) 
Lusia, przepraszam za problemy. :) 

Kaśka
                                  1.Dlaczego chcesz prowadzić właśnie tego bloga 
Wasz blog , czytam od dłuższego czasu . Uważam , że stronka którą prowadzicie jest profesjonalna  , a właśnie na takiej pragnęłabym procować . Chciałabym dołączyć do  redakcji , ponieważ wtedy poszerzyłabym ilość informacji i zdjęć o bohaterach . Ponadto oferuję dużą ilością wolnego czasu , którego przeznaczyłabym oczywiście na pisanie postów . Szukając informacji , jakie chcę umieścić we wpisach  skupiam się na detalach .  Posiadam niezbędną widzę i umiejętności w tematyce serialu "Violetta" oraz życiem ich aktorów . Zawszę dotrzymuję ustalonych terminów .Jestem godna zaufania, ambitna, pewna siebie, otwarta na krytykę i wygadana.Lubie współpracować z ludźmi . Będę starała się być na bieżąco z informacjami . W stu  procentach możecie na mnie polegać .Znam dobrze język angielski, niemiecki opanowałam w stopniu podstawowym ( uczę się go od 4 ,5  miesięcy ), a od dłuższego czasu szkolę się w   hiszpańskim . 

                                                                2.Ile masz lat
Mam 13 lat  ( 1 gimnazjum )  .

                                                     3.Skąd bierzesz informacje

Informacje o serialu"Violetta" zbieram przede wszystkim  z zagranicznych storn internetowych w tym ciudad.com, pronto.com , skyrock.com , oraz oficjalnych stron aktorów   . Ponadto często  wchodzę na tumblr "Violetta" gdzie są umieszczane najnowsze zdjęcia , oraz najważniejsze wydarzenia . Codziennie odwiedzam również twittery , instragamy , facebooki członków  z ekipy . 





Głosujcie w Ankiecie która dziewczyna ma pisać na naszym blogu 
 .


Głosy w komentarzach nie będą liczone

136 komentarzy:

  1. Anonimowy21:40:00

    Wybór będzie taaaki trudny, oby dwa zgłoszenia są świetne. Czekam aż pojawi się z boku ankieta, no cóż, będę musiała wybrać :D

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:41:00

    No to czekamy na ankiete.Wybór trudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:44:00

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:52:00

    Według mnie Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:54:00

    według mnie kaśka /edka

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? To drugie zgłoszenie o wieeele lepsze :D W tym pierwszym dopatrzyłam się kilku błędów :C
    Ale to tylko moje zdanie :) Nie mówię tego złośliwie, bardzo lubię Waszego bloga C; No nic, w następny naborze znowu spróbuję ;_______;
    Pozdro <333
    Karola ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:07:00

    Ta Paulina źle stawia przecinki,choć ma już 15 lat.Kaśka o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:27:00

      Właśnie chyba dobrze są przecinki, ale Kasia stawia spację przed przecinkiem i po przecinku, a to jest błąd. Mimo to nie umiem wybrać która jest lepsza, jeszcze to przemyślę i zagłosujeee

      Usuń
    2. Anonimowy23:20:00

      Dziewczyny, tutaj nawet nie chodzi o przecinki . Patrzcie się na budowę zdań . U Pauliny w jednym zdaniu " wiedzieć,wiem,wiedziała" . Powtórzenie słownictwa . U Kaśki nic się nie powtarza .
      Sorry ale nie ma żadnego porównania . Kaśki ankieta jest o niebo lepsza :)
      A wynik w ankiecie był by nie sprawiedliwy gdyby 2 zgłoszenie nie wygrało .
      A po za tym nie opłaca się robić tych ankiet gdyż jedna mogła rozsyłać zgłoszenia .. namawiać innych do zagłosowania na nią a druga chciałaby wygrać uczciwie . Nie sądzicie ?
      Weźcie obie na okres próbny ( 2 , 3 dni )

      Usuń
    3. Anonimowy23:27:00

      Masz rację, ale moim zdaniem i tak Paulina. ale nie głosuję na żadną bo oba zgłoszenia są dobre..

      Usuń
    4. Anonimowy08:17:00

      Jak tam chcesz. Ja i tak wolę Kasię :)

      Usuń
  8. Anonimowy22:09:00

    Oby dwa są super no cóż czekamy na ankiete i coś z tego będzie naprawdę wybór trudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo iż nie przypadłam do gustu czytelnikom to już duży sukces że dostałam się do tej dwójki. Bardzo dziękuję tym którzy zagłosowali na mnie. GRACIAS POR TODO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:38:00

      a jesteś paulina, czy kaśka? :)

      Usuń
    2. Paulina. :) Jeszcze raz dziękuję tym prawie 120 osobom że na mnie zagłosowali, to szczęście widząc że komuś się spodobało moje zgłoszenie. :)

      Usuń
  10. Jestem Bardziej Za Pauliną

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:14:00

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:37:00

    Jestem za Kasią ! Dziewczyny ona ma lepsze slownictwo , zna jezyki , i korzysta z tyle stronek ! A paulina ... no tez jest spoko ...ale ma bledy w zgloszeniu itd .

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:49:00

    Kasia lepiej ! Zgadzam się z Karolcią Verdas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23:08:00

    EJ DZIEWCZYNY PO CO WY ROBICIE TĄ "ANKIETĘ" .
    NIE LEPIEJ WZIAC JE OBIE NA OKRES PRÓBNY I TA KTÓRA LEPIEJ SIE SPISZE , BARDZIEJ PRZYPADNIE WAM I CZYTELNIKOM DO GUSTU , ZOSTAJE ? HMM .
    SERIO , JA BYM TAK RADZILA ... CO Z TEGO , ZE JEDNA WYGRA W ANKIECIE .. PRZECIEZ KTPRAZ MOGA ROZGLASZAC INNYM ZEBY NA NIA GLOSOWALI ITD .. CHOCIAŻ NAWET NIE BEDA WIEDZIEC O CO CHODZI .
    A POZNIEJ JAK CO DO CZEGO PRZYJDZIE TO BEDZIE PISAC GLUPOTY NA BLOGU
    CZYŻ NIE TAK ? ;)
    Sorry , za CapsLock . xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:51:00

      no własnie na nk ta paul;ina spamuje zagłosuj na pauline to dostaniesz wielką niespodzianke i co to jest utrzciwe?
      to nie fair

      Usuń
  15. Anonimowy23:19:00

    Zgadzam się w powyższym anonimkienm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:21:00

      Ja również / Zuzana :)

      Usuń
    2. Anonimowy08:18:00

      tez sie zgadzam

      Usuń
  16. Anonimowy06:52:00

    Moim zdaniem Paulina 1

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10:37:00

    Moim zaniem Kasia lepsza

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że Kaśka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10:38:00

    Kasia !!!!!!!! chociaż Paulina nie jes zła ale Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom , którzy oddali na mnie głos , ale i również redaktorkom tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zgłoszenie lepsze,;)
    Dla tych którzy chcą się sprawdzić w roli blogera zapraszam do mnie na nabór
    http://violetta-fanstrefa.blogspot.com/2014/01/nabor.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12:16:00

    Kasi jest lepsze :) A tak w ogóle Kasia prowadziłaś kiedyś bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, oczywiście :)
    Posiadam go na stronie pinger.pl .
    Mój licznik odwiedzin obecnie wynosi +62 tysiące :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:29:00

    Paulina 1

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15:35:00

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy15:36:00

    paulina

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15:41:00

    wydaje mi sie ze paulina1 bo nie robi spacji po przecinku i przed, kasia sie podlizuje piszac ze od dawna czyta bloga, tym ze blog profesjonalny i od razu mowi ze chce pracowac na tym blogu bo jest"profesjonalny" czyli jak by nie byl taki to by nie chciala sie zglosic!!!!!
    paulina1 napisala tylko to ze chcuiala sie dostac bo usunela wlasnego bloga bo czasu nie miala.
    ja glosuje na paulina1 bardziej zasluguje moim zdaniem milegfo dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:52:00

      no własnie na nk ta paul;ina spamuje zagłosuj na pauline to dostaniesz wielką niespodzianke i co to jest utrzciwe?
      to nie fair

      Usuń
  29. Anonimowy16:57:00

    jeśli ktoś jest chętny to ja mam nabór na blogu 11martinavioletta.blogspot.com potrzebóję kogoś kto zrobi mi szablon tło i nagłówek zrobiła bym sama może ktoś zna stronę na której robi się szablony

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasia chyba cię oszukała,bo jak sie idzie do pierwszej klasy gimnazjum to sie ma 14 lat,a nie 13.
    Jak ma 13 lat to chodzi do klasy szóstej podstawowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:30:00

      A ty się lecz, bo nie wolno mówić, że ktoś kogoś oszukał !!!!!!
      Może jakiś błąd, napisała w ogłoszeniu. zal mi cie !
      WE LOVE KASIA <3

      Usuń
  31. Anonimowy18:42:00

    Ale jak się urodziła później np. we wrześniu to moze miec jeszcze 13 lat

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18:43:00

    A i alka nie mozna mowic ze ona kogos oszukala tak sie nie robi !
    to bardzo zle z twojej strony !

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18:52:00

    Moim zdaniem Kaśka napisała zgłoszenie o tysiąc razy lepiej niż Paulina .Jestem za Kasia i nic nie zmieni mojej decyzji . Po pierwsze Paulina :
    - powtarza slownictwo ( wiedziec , wiem , wiedziala )
    - zle wstawia interpunkcje ( przecinki )
    - jestem niezdecydowana tak jakby sie czegos bala ze napisze czy coś , dziwne >.<
    - jej zgloszenie nie jest na poziomie 15 latki
    -napewno sklamala , ze jej blog w tydzien osiagnal 2 tysice odwiedzin zeby sie tylko podlizac

    ja jestem za Kasią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:17:00

      Paulina dobrze stawia przecinki. Kaśka źle. Kaśka piszę po spacji przecinki - to jest błąd.
      Ona ma grupę o Serialu Violetta na NK - ma tam 10 tys. osób. I założyła specjalnie dla tej grupy bloga - ale potem go usunęła.

      Usuń
  34. Anonimowy19:55:00

    pauliana oszczędz sobie pisanie z anonima kazdy wie ze to ty same se piszesz te komentarze .
    dziewczyny chcą perfekcjonizmu a w podaniu pauliny go nie ma .. bo pisze z minkami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak, bo ja jestem taka żeby sama na siebie głosować, sama na siebie pisać dobre komentarze, okej. :) Miło mi się zrobiło, nie wiesz nawet jak bardzo. Po za tym po co mam pisać z anonima skoro mam własne konto? -.- Po za tym gdyby zgłoszenie się nie spodobało to by tutaj go nie było. Nie rozumiem, dlaczego są hejty w stronę Kasi i mojej? Fakt bycie moderatorką na tym blogu to coś wspaniałego, ale to nie "gra" na śmierć i życie.
      Po za tym, minki stawiam zawsze w gdy coś piszę, ale w postach nie bo to aż tak estetycznie nie wygląda jak by co dwa słowa była minka.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  35. Anonimowy20:22:00

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy20:23:00

    Paulina lepsza. Moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:47:00

    Paulina lepsza. Dobrze stawia przecinki więc nie mówcie, że źle.
    Prawda, że powtarza słowa, ale każdemu może się zdarzyć jakaś pomyłka, prawda? :)
    Lepiej byłoby gdybyście dodały je na okres próbny, bo może okazać się, że któraś będzie dodawała byle jak posty,albo w ogóle.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20:59:00

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:01:00

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy21:06:00

    Paulina <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybieram Paulinę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy21:15:00

    Paulina1 :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy21:42:00

    paulina

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy21:42:00

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21:43:00

    PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  46. Wybieram kasie . Nie hejtujcue jej tak . Dobrze Paulina mówi to nie walka na śmierć i życie . Moim zdaniem Kasia lepiej sie spisala i chce żeby to ona byla redaktorka . Jednak nie przeginam i nie hejtuje Pauliny .
    Ps . Mozna reprezentować faworytki i oglaszac na stronach aby glosowali na tą osobę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy09:05:00

    Kasia <3 Ty masz byc redaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy09:07:00

    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy09:10:00

    Kasia na redaktorke ! Juz nie mogę sie doczekac jej pierwszego posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy10:36:00

    Kaśka!! Jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję bardzo za miłe komentarze :) Czuję się lepiej, gdy wiem, że moja praca się komuś podobała. Do negatywnych, również nic nie mam, gdyż dzięki Waszym radom uczę się na błędach. :)
    Dotąd nie mogę uwierzyć, że w ankiecie mam aż 205 głosów. Jesteście wspaniali :)
    DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy11:13:00

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy11:13:00

    paulina

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy11:13:00

    PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy11:14:00

    Paulina1

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy11:14:00

    PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy11:14:00

    paula

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy11:14:00

    paulina

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy11:26:00

    ANONIMOWY ogarnij się ! Ale z ciebie jest dziecko ! Wystarczy, że jeden raz napiszesz paulina, chociaż nawet dziewczyny powiedziały, że głosy w komentarzach NIE będą liczone !
    Zrozumiałeś ?
    Jestem za Kasią <3

    Jak na razie ona wygrywa ! :*
    Jejjejejeje <333

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy11:33:00

    Ja jestem za Pauliną , wiem że Kasia też jest dobra ale Paulina MOIM ZDANIEM jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Głosuje na Paulinę <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy13:51:00

    Kasia !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy13:52:00

    Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy13:53:00

    Kasionators :D
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy13:56:00

    Paulina idź się utop .
    Kasia wstawiaj pierwszego posta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Byłam za kaśką ale widząc te anonimy hejtujące Paulinę zmieniam zdanie! -.-
    Paulinka wygraj to! Nie przejmuj się anonimami!

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy15:24:00

    A kasię też wszyscy hejtują ! Biedna :(

    OdpowiedzUsuń
  69. Cześć. Mam wielką prośbę do Was ... nie hejtujcie Pauliny. Przecież to nie jest walka na śmierć i życie. Przyznaje, obie w zgłoszeniach popełniłyśmy kilka drobnych błędów, lecz to nie jest powód, abyście się przez nas kłócili. Głosujcie na swoją faworytkę, a nie dlatego że ktoś ma więcej głosów, lub wydaje się Wam, że któraś z nas jest milsza... tu nie to chodzi .
    Dziękuję za zrozumienie .
    Pozdrawiam Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:51:00

      to miłe z twojej storny ze tak o niej piszesz pomimo ze to twoja rywalka :)

      Usuń
    2. Dokładnie jak to ujęła osoba wyżej.
      Dziękuję Ci że to napisałaś. - życzę Ci żebyś wygrała, ja spróbuję sił na innym blogu lub w następnym naborze. Pozdrawiam. :)

      Usuń
    3. Nie masz mi za co dziękować :)
      Ja również życzę Ci wygranej, masz wielkie szanse na to . W tej rywalizacji jak już pisałam nie chodzi o to aby czytelnicy tego bloga się kłócili przez nas :)
      Pozdrawiam . :)

      Usuń
    4. Wielkie szanse? - Nie raczej nie, ale dziękuję.
      Miłego dnia. ;)

      Usuń
  70. Jak to nie ? Przecież jeszcze jeden dzień, wszystko się może zdarzyć. :)
    Dziękuję i wzajemnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy16:47:00

    Paulina1 na naszej klasie - nk każe na siebie głosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę, A Kasia? NIby co Nie Spamuję? Ma prawo każdy walczy o swój głos. Nie wtrącaj się, Paulina jest wyszkolona i wie co robi. Kaśka Topimy Paulę RATujemy ! :D

      Usuń
    2. Nie kłóćcie się, nie musicie mnie ""rozgłaszać""" to nie ma sensu - Kasia się dostanie tak czy tak.

      Usuń
  72. Paulina1 ma dłuższe zgłoszenie, za to Kaśki na temat i krótko ..Kasia podała skąd bierze informacje bez kłamstw wypisała jeden za drugim,za to Paulina jest właścicielką grupy na naszej klasie o nazwie '' Serial Violetta '' jest to popularna grupa no i tu już jest ta grupa ma ponad 10 tys osób! wystarczy że poprosi o głos i dostanie ich 10 tys ! Ma doświadczenie ale czy będzie dobrze pisała posty? ja bym strasznie chciała nie wiedziałam o konkursie. No właśnie posty! Może i będzie dobrze pisała,ale przestanie na przykład je pisać za 2 dni jak ją przyjmiecie ( nie chodzi tylko o Paulinę ) Lepiej by było gdy przyjmiecie je obydwie, zobaczycie staranność,że się starają nie tylko jeden krótki dzień wtedy będzie łatwiej podjąć decyzje. Pozdrawia czytelniczka waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy17:15:00

    Kazda pewnie się rozglasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:18:00

      Dostałam wiadomość żeby głosować na kaśkę! Mówią niby że Paulina się rozgłasza a Kaśka też nie aniołek!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  74. Anonimowy17:22:00

    Co to ja dostałam wiadomość od Pauliny !
    I na stonce nk i fb tylko glosuj na pauline itd !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale jestem nie obecna na fb ani nk - więc to nie ja.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Anonimowy17:26:00

      Ja też zal !

      Usuń
  75. Kaśka, ma Pingier Bloga który ma 62 tyś. odwiedzin, i się dziwicie że ona wygrywa? !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona to oszustka zmieniać głosy na Paulę!

      Usuń
    2. Anonimowy18:30:00

      Zmieniać głosy na Paule! Kaśka nie umie grać fair!

      Usuń
  76. Anonimowy18:38:00

    No i co z tego, że ma ? To chyba dobrze, że osiągnęła taki sukces !
    O co Ci chodzi, że to oszustka ? Bo niby co ?
    Jak macie zamiar ją obrażać, to pierwszego osiągnijcie to co ona !
    Dobrze, że wygrywa zasługuje na to !
    A ty Natalia wstydź się ! Jak możesz takie coś pisać ? Wiesz, że tak nie wolno mówić, że ktoś kogoś oszukał ? Masz dowody ? Co ?
    Dorośnij dziecko ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:41:00

      Paulina osiągnęła, więc też nie macie prawa ją obrażać - jej grupa o Violettcie ma 11 tys. osób jest to taki sam sukces.

      Usuń
    2. Anonimowy18:47:00

      No wiem, Kaska tez bardzo duży sukces osiągnęła + 62 tysiące odwiedzin i jej też nie obrazajcie .

      Usuń
  77. Anonimowy18:39:00

    Głosować na Kaśke !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak możecie hejtować te dziewczyny ? Macie nawet śmiałość pisać z konta google ( podam tu przykład )
    Taka "Natalia Natalka" napisała, że Kasia to oszustka ! Dziewczyno, nie wiem czy jesteś świadoma tego co piszesz! Następny drugi przykład " Kasię ratujemy, Paulina idź się utop" . Czy to jest w porządku ?
    Rozumiem, że twoją faworytką jest Kaśka ( też tak sądze, lecz o tym inna gadka), lecz nie możesz tak pisać o Paulinie ! Obie dziewczyny się bardzo dobrze spisały, osiągnęły wspaniałe sukcesy
    Paulina : grupa o Violettcie 11 tys. osób
    Kasia: blog o Violettcie +68 tys odw.
    Gratuluję im tego ! Oczywiście obie mogą się REKLAMOWAĆ ! O to tutaj chyba chodzi, co nie ? Wiec nie wiem dlaczego tak piszecie ? Ogarnijcie się ! To tylko sonda a nie walka na śmierć i życie !
    Teraz coś op zgłoszeniach .
    Na samym początku dodam,że zgłoszenie Pauliny jest dobre, jednak nie ma tego czegoś co w zgłoszeniu Kasi. Kaśka ma ładnie dobrane słowa itd. , u Pauliny też to jest, Jednak nie wiem czy by dała radę pisać posty itd. kasia jest zdecydowana i wie czego chce ! Dlatego duży plus dla niej ode mnie. :)
    Ale jak by co ja nie hejtuje Pauliny . Po prostu wyrażam moja opinię . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Boże, dziecko ile ty masz lat? Co ty myślisz, że jak będziesz przeklinać to będziesz jakaś fajnieszja ? Jak chcesz się popisać to na innym blogu,a nie tutaj. Ciekawego czy twoi rodzicie wiedzą co ty wpisujesz w tym necie. Boże daj jej rozum . 0,0

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Mogę Ci powiedzieć tyle, Nie którzy są Za Kaśką A nie którzy za Pauliną Tak? Masz Problem Bo Kaśka niby lepsza, robi wszystko odpowiednio i wgl. Czujesz co czuję Paulina? A nie chodzi o to kto lepiej napisze, bezbłędnie To chodzi o przeczytanie wpisów które dodawała wcześniej Kaśka i Paulina. I na tym polega stwierdzienie. Nie będę Się kłócić z tobą, bo nie mam Dziś, czasu,, Podyskutuj to z kimś innym.Nie zemną.. Nie obrażam Kaśki, Ale szczerze mówiąc Paulina lepsza każdy musi się wypowiedzieć na swój Temat. :cc

      Usuń
    5. A ty wiesz co czuje Kasia gdy na nią takie hejty lecą jak nie tutaj, to na stronie Pauliny( tej grupie )?
      Też nie obrażam Pauliny, ale Kasi jest lepsza .
      To tyle pa ;)

      Usuń
  79. Anonimowy19:04:00

    Ej! Ja terz bym hciała prowadzić z wami bloga! Jeśli ktoś hce mnie przyjonć na bloga pliss odpisywać na muj komętaż :) Zalerzy mi straaasznie!!! POZDRO! XD
    BOżENkA xD J

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy19:28:00

    ja się zgłasza ?

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy19:53:00

    Moim zdaniem najlepiej by było gdyby przyjęto je obie!
    Jak by się spodobały obie to obie, a jak jedna to administratorzy by wybrali tą lepszą! Moje zdanie jest takie! Kto mnie popiera??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  82. Anonimowy13:47:00

    Innych słowem powiem, nie obrażając Pauliny. Kasia ciągle poleca to na różnych stronach np. Swoim Blogu (bloggeru). Na to żeby na nią głosować. Kasia Tak Ci Zależy Powinna Paulina się dostać. Jednym szczegółem oby dwie nie mają Fajnego zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy16:34:00

    A ja Clara Rico???? ta hiszpanka

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy16:40:00

    Clarisa Rico*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!