23 sty 2014

Pocałunki Leona i Lary


No więc wróciłam już i zabieram się do pracy. Zajdzie trochę zmian na blogu, ale o tym w osobnym poście. 
A więc przechodząc do tematu. Ostatnio Leon bardzo zbliżył się do Lary - dziewczyny, którą poznał na torze motocrossowym. Aby zapomnieć o Violetcie, którą nadal bardzo kocha postanowił spróbować z Larą. Wczoraj przeżyli swój pierwszy pocałunek.

A tak to wyglądało. 



Dla fanów Leonary to na pewno wspaniała wiadomość. Jednak fani Leonetty nie są z tego zadowoleni. A szczególnie po dzisiejszym odcinku, w którym to Lara pocałowała Leona na oczach... Violetty. 





Co sądzicie o tym? Cieszycie się z pocałunku, czy raczej wolicie Leonettę?

48 komentarzy:

  1. Ja tam lubię Leonarkę <3
    Pasują do siebie. A ten dzisiejszy zaciesz Lary, gdy odczytała sms'a od "Leona" xDDD
    Leonetta też spoko, ale... no, ale.
    Ally xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam jej nie lubie

      Usuń
    2. Anonimowy10:36:00

      Zgadzam się z Shake it up Heart.

      Usuń
    3. Anonimowy11:06:00

      Violetta ust Leon ❤💋

      Usuń
    4. Anonimowy11:22:00

      Anonimowy Alicja
      Konkol Jutro pacy Piątek

      Usuń
    5. Anonimowy19:31:00

      Violetta ust Leon 🤪

      Usuń
    6. Anonimowy19:31:00

      Violetta ust Leon 🤪

      Usuń
  2. Wole leonette Nawet nie lubie diegoletty I leonary Leonetta zawsze bedzie naj naj najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole Leonette zawsze naj naj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze naj naj naj naj naj naj nak naj naj naj naj naj naj naj naj NAJLEPSZA

      ♥Leonetta♥

      Usuń
  4. Miałam dzisiaj ochotę rozwalić telewizor!!!
    Jedyne co mi się podoba w Larze to jej szczerość. Zawsze wali prosto z mostu;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Leonetta jest naj naj naj najlepsza. ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A poza tym ten drugi ich pocałunek był sztuczny, było to wyraźnie widać.^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:24:00

    Równocześnie uwielbiam Leonettę, jak i Leonarę. Leon i Lara gdy są razem jest zupełnie inaczej, niż gdy razem są Leon i Violetta, kochają się na inne sposoby ;D

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel, aktualnie trwa nabór: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprade nie wiem poco spytalas co o tym sadzimy ...... pszecieszz to proste........ nie nawidzimy leonary ... to znaczy ..... wienkszac znas nie nawidzi leonary POLACY KOCHAJA LEONETTE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ci tak powiedział że polacy kochają Leonette? Zrobiłaś ankiete z wszystkimi fanami serialu z Polski?

      Usuń
    2. Anonimowy23:28:00

      masz szczególną rację przecież POLACY KOCHAJĄ LEONETTE A NIE leonarę ...........

      Usuń
  9. Nie wiem co wy widzicie w leonara pszeciesz leon jej nie kocha bo kocha violetta tak samo z diegoletta violetta kocha leona a nie diego

    OdpowiedzUsuń
  10. Lool wszyscy po mnie powtarzaja naj naj LoL

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE !!!!!!!!! Leonetta forever ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:20:00

    Ja lubię Diegolettę, lubię Leonettę, a nienawidzę Leonary xD Jestem dziwna. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:21:00

      A no i fajnie, że można walnąć coś z anonima :)

      Usuń
  13. Leonetta !!!!
    Ja takich rzeczy nie oglądam, radzę wszystkim poszukać jakiś innych zajęć i ominąć złe momenty :(
    To strasznie Leonetta się rozwala :((((
    Lara :(((((((
    nic do niej nie mam ale nooo przecież Leon kocha tylko Violkę :P
    Ja sobie zaczekam na dalsze odcinki :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem za Leonettą. W dzisiejszym odcinku Violetta chciałam powiedzieć Leonowi że wciąż go kocha ale przez Diego nie powiedziała. Jak wczoraj zobaczyłam pocałunek Lary i Leona to myślałam że zwariuje. Akurat wczoraj oglądałam Violettę z moją kuzynką i kuzynem i jak Leon pocałował Lare to zaczęłam walić mojego kuzyna bo się wkurzyłam. Myślałam że zwariuję. Najlepsze było to że przed tym ich pocałunkiem to Lara mówi żeby oni byli tylko przyjaciółmi a moja kuzynka na to no i to mi się podoba a potem pocałunek Leonary a ona na to ale to mi się już wcale nie podoba. Szczerze mówiąc ja trochę lubię Lare ale tylko trochę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22:31:00

    Leonary <3 forever ;**

    Annie Wet

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam się bardzo cieszyłam i mocno im kibicuję. Najlepsza była radość Lary po odczytaniu sms-a. DLa mnie są świetną parą, widac że Leon jest szczęśliwy w jej towarzystwie. Tak samo mocno kibicuję Diegoleccie. Tylko szkoda, że pierw Leon robi Larze nadzieję a potem ją zrani :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:39:00

      Ja też wolę Diegolettę. :D Ale Diego mógłby odpuścić z tym całym planem xD Po co mu to?!

      Usuń
  17. Pszestancie!!!!!!!! NIE CHCE SLYSZEC O LEONARA !!!!!! Bo zaraz ZWARIUJE!!!!!!!!! LEONETTA♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy00:13:00

    Leonara <3 <3 <3 Nie lubie leonetty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy06:14:00

    Leonetta naj naj💖💖💖💖💖 Kto się ze mną zgadza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:04:00

      Ja się z tobą zgadzam. Leonetta forever <3 !! A nie jakaś głupia Leonara tylko psuje Leonettę ;((

      Usuń
  20. Anonimowy09:02:00

    Wole leonette

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10:57:00

    Ja się ciesze ze sie pcalowali!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:01:00

    Leonetta naj naj naj naj naj naj <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15:03:00

    Hejo. Z jakich stron bierzesz obrazki z napisem Violetta i Disney ?
    Odpowiedz jesli mozesz to na poczte bknotowicz2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15:15:00

    LEONETTA <3 <3 <3 4 EVER

    OdpowiedzUsuń
  25. Leonetta najnajnajlepsza♥♥♥♥♥♥💑

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy18:37:00

    Nie wiem co wam nie pasuje w Larze,wydaje mi się że nawet pasują do siebie,ale ja nigdy za Leonem nie przepadałam,jak był jeszcze 1.sezon to mówiliście,że to tomas ją rani,a teraz przecież Leon rani Viole..i to jeszcze bardziej,no to Leon moim zdaniem powinien być tym złym,Diego też nie jest dobrym,ale już wolę jego...poza tym co Violetta sobie myśli? Że ma 17 lat i miłość z Leonem będzie już wieczna...a poza tym Viola mnie już wkurza,ma wyrzuty do Leona,że był z Larą zaraz po ich zerwaniu,a ona też całe dnie z Diego spedzała,jak zerwali i jeszcze jeszcze jak była z Leonem to przecież pocałowała ("niechcący") Diego.No proszę,ten serial robi się taki beznadziejny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz nic milego do powiedzenia to nic nie pisz bo ten serial jest extra!!!!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Anonimkiem u góry. Violetta nie jest taka święta a Leon... może po prostu nie chciał być z Violettą bo zakochał się w Larze. Viola myśli że jak ona chce być z Leonem to on od razu do niej przyleci a ona dalej będzie zarywać do Diego ale i tak jestem za Leonettą. Bo gdy oni są razem to każde z nich jest takie...inne. Viola jest fajniejsza a Leoś aż tak się niezłości. Zresztą Leon tylko zauroczył się Larą, on chciał zapomnieć o Violetcie a Viola przy Diego chciała zapomnieć o Leonie.

      Usuń
  27. Anonimowy22:20:00

    Ja lubie wszystkie pary Leonetta Leonara Naxi Caxi poprostu wszystkie a pozatym to tylko serial i nie ma co się kłócić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy17:33:00

    chyba zaraz zwymiotuje jak będę się dalej na to patrzeć oni są NAJGORSZĄ parą z violi

    OdpowiedzUsuń
  29. Leonetta Forever ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19:17:00

    Ja tam wolę LEONETTE

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy15:30:00

    Ja chyba trochę bardziej lubię Leonettę. Ale Lara jest dla mnie bardzo fajna , a Viola mnie czasem wkurza.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11:57:00

    Który to odcinek ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!