18 sty 2014

Universo w Polsce



Oficjalnie możemy potwierdzić, że Universo pojawi się na pułkach Polskich sklepów muzycznych, na płytę w naszym kraju będziemy musieli trochę poczekać, ale już 18 marca w swoje rączki będziemy mogli chwycić pierwszą płytę naszej Lodo, kupić będziemy mogli zwykłą edycje lub edycje delux. Wersja delux kosztuje 63 zł, zwykła natomiast 43 zł. Okładka jest koloru miętowego, na okładce widzimy uśmiechniętą Lodo. Płyta na pewno jest tańsza od tej, którą mogliśmy kupić na ebayu. 

Opis płyty 
Lodovica Comello urodziła się w San Daniele del Friuli, we Włoszech. Od najmłodszych lat była szkolona w aktorstwie, tańcu i grze na gitarze. Wzięła udział w trasie Patito Feo Il Mondo di Patty we Włoszech i Hiszpanii oraz jako chórzysta trasie Brenda Asnicar Tour. Obecnie mieszka zarówno w Buenos Aires jak i we Włoszech. Wynika to z jej udziału w południowoamerykańskim serialu telewizyjnym Violetta, który emitowany na kanale Disney Channel zdobył ogromną popularność młodzieży na całym świecie. Comello mówi biegle po włosku, hiszpańsku i angielsku. W serialu Lodovica wciela się w postać Franczeski- inteligentnej dziewczyny i oddanej przyjaciółki, która uczy się w prestiżowej szkole dla najbardziej utalentowanych młodych artystów Studio 21. Debiutancka płyta Lodovica Comello zatytułowanej ,,Universo" ukazuje się w Polsce na nośnik CD. Wersja podstawowa krążka zawiera 10 utworów, w tym angielski cover piosenki ,,I only want to be with you", 6 nowych kompozycji śpiewanych po hiszpańsku oraz tytułowy singiel wykonywany akustycznie. Dla fanów przygotowana została specjalna wersja CD Deluxe wzbogacany akustycznie. Dla fanów przygotowana została specjalna wersja CD Deluxe wzbogacona o DVD z 15 minutowym materiałem, na którym zobaczyć można kulisy prac nad teledyskiem do ,,Universo" oraz teledysk we włoskiej i hiszpańskiej wersji językowej. 


Co zawiera wersja podstawowa

Tracklista:

1. Outro Dia màs
2. Sòlo Musica
3. Para siempre
4. Universo
5. La cosa mas linda
6. Una nueva estrella
7. I only want to be with you
8. Universo Instrumental
9. Universo (Unplugged)

A co wersja Deluxe 

CD:

1. Outro Dia màs
2. Sòlo Musica
3. Para siempre
4. Universo
5. La cosa mas linda
6. Una nueva estrella
7. I only want to be with you
8. Universo Instrumental
9. Universo Unplugged Spanish Version
10. Universo Unplugged Italian Version

DVD:

The making of “Universo” (15 min.)

1. Universo (Unplugged Spanish Version)
2. Universo (Unplugged Italian Version) 


Czy płyta jest warta kupienia, po kupnie płyty będziemy mogli długimi godzinami słuchać piosenek naszej Lodo, muzyka na pewno nadaję się na dyskoteki. Moim zdaniem jest warta wydania na nią 43 zł lub 63, to już zależy jaką kto woli wersje. 

Podsumowując najważniejsze informacje 

Premiera płyty w Polce jest zaplanowana na 18 marca. 

Cena zwykłej wersji to 43, natomiast wersji Deluxe 63 zł. 


16 komentarzy:

  1. Kupię <33
    Zapraszam <3
    http://leonetta-nowahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a z kąd masz tą informację i wiesz, że to prawda??? czy to jest potwierdzone??? hmmm???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na stronie empiku Lol
      Oni chyba nie kłamią co nie??

      Usuń
  3. chciałam się tylko upewnić ! ja nie zakładam od razu, że oni kłamią

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:05:00

    Zapraszam na bloga:
    violettapl24.blogspot.com
    Zajrzyj!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuję Deluxe Edition <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:24:00

    Kupię DELUXE EDITION. Już podziękowałam LODO na twitterze. Super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:24:00

    Kupię DELUXE EDITION. Już podziękowałam LODO na twitterze. Super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:31:00

    Nie mogę się doczekać, na pewno kupię od razu po premierze! ;D tak samo było z 1 płytą violetty: 3 dni pod rząd po promocji chodziłam do sklepów, ale nadal jej nie było (nie zdążyła dojść). W końcu udało mi się ją dostać ^_^

    http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja musze ja miec!
    Zapraszam do mnie xD
    tiniasnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12:02:00

    Tak jak by co to już jest w Empiku jade do empiku w środe i sobie kupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyta jest tylko na stronie empika ale w sklepie będzie dopiero w marcu.

      Usuń
  11. Zapraszam na : http://weraz5.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już zamówiłam w emiku DELUXE EDITION. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzec = moje urodziny!
    18 = Mój nr w dzienniku!

    Ach jak miło <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!