16 lis 2013

Fedemila - Tłumaczenie

ORGANIZACJA
Przepraszam kolejny raz za brak Naxi ale nie miałem czasu a tą Fedemilę miałem już przygotowaną :)

Na 100 % jutro się zajme Naxi :)
__________________________________________________________


Federico: Ktoś tu ma zły humor ?
Ludmiła: Tak! Sory ale musze przygotować show na koniec roku ,nie mam ochoty słuchać jak mówisz mi ,ze jestem złym człowiekiem.
Federico: Nie. Chciałem powiedzieć ,że mimo to iż ty chcesz być najgorszą osobą w studio to ja ciągle widze w tobie coś pięknego. Nie moge przestać o tobie myśleć.

Federico chce pocałować Ludmiłe.

Ludmiła: Nie stój. Ja cię nienawidze !
Federico: Jesteś pewna ?
Ludmiła: Tak Tak. Jestem w 100 % pewna.
Federico: A ja myślę ,że to ,że mnie nienawidzisz jest spowodowane tym ,że mnie kochasz <3
Ludmiła: Nie rozśmieszaj mnie
Federico: Ty nie chcesz czuć ,że jestes inna gdy mnie widzisz. Nie nawidze myśleć ,żę my jesteśmy jak 2 gwiazdy przelatujące wszechświat !
Ludmiła: Ej , To ..
Federico: To jest takie okropne !
Ludmiła: To jest takie,takie
Federico: Urocze ?
Ludmiła:Tak, strasznie.

A TUTAJ NASZ ROMANTYCZNY MOMENT MUSIAŁ PRZERWAĆ MAROTTI :(
ALE TEN MOMENT BYŁ NA PRAWDE BOSKI <3

10 komentarzy:

  1. Anonimowy23:02:00

    Fedemila <3 <3 <3 fajnie że dodajesz tłumaczenia Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. JA też i od teraz to jest moja ulubiona para zaraz po Leonettcie potem jest Marcesca i Naxi <3

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie wiem jak to z nimi będzie bo nie oglądałam odcinków po hiszpańsku, ale widzialam kilka scenek i już ich kocham ;)

      Usuń
    3. A i dzięki za tłumaczenie :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Anonimowy11:58:00

    Hejcia <3
    Znalazłam stronę, na której rozdają doładowania! Właśnie mi przyszło 20zł do PLAY :D.
    Łapcie ;)
    http://amitam.co.pl/s/doladuj-telefon-24h
    (a ja nie wierzycie, to są komentarze na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:47:00

    O boże Marotti zawsze pierwszy w nieodpowiedniej chwili :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:40:00

    który to odcinek??

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:55:00

    Fedemiła <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!