23 lis 2013

Tort Dla Lodovici

Wczoraj nasza Lodovica (Francesca) wróciła podobno do Włoch. 
Z powodów ,że jutro 24.11.13 r. o godz. 13.45 ma wystąpić w programie 
"Quelli che il Calcio"  i zaprezentować swoja płyte CD "Universo" !

 

Specjalnie dla Lodovici z okazji jej pierwszego albumu jej ciocia korzystając z okazji ,że Lodo wraca podarowała jej przepiękny tort <3

Naprawde płyta solowa Universo wypadła świetnie nia miałem nawet pojęcia ,że odnisie taki sukces :)


PAMIĘTAJCIE ,ŻE JUTRO TWITCAM TINI O 20.00 
JA BĘDĘ A WY ??

9 komentarzy:

  1. Anonimowy21:33:00

    To baaardzo miło ze strony jej cioci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:36:00

    Najbardziej podobają mi się twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ale to kwestia przyzyczajenia bo ja tu jestem od początku :)

      Mi się podobają posty Mani są super :D

      Usuń
  3. Anonimowy21:46:00

    powiedzcie jak byc na tym twitcamie jutro?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:54:00

    Właśnie, to bedzie na youtube?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:01:00

    na jakim kanale ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:01:00

    Dasz link do jutrzejszego twitcamu z tini ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dariaaa12:27:00

    Patrzcie co się będzie działo w sezonie 3 Violetty, sama nie wierzę! ;o
    LINK -> http://tnij.com/violettasezon3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!