5 lis 2013

[Wywiad] Martina i Peter "Jesteśmy szczęśliwi"



Znalazłem właśnie okładkę na której pisze:
Martina Stoessel i Peter Lanzani :
"Jesteśmy razem i jesteśmy szczęśliwi"

Tłum. Gaz. : Po potwierdzeniu romansu dzielny aktor wyruszył do Brazyli aby spotkać się ze swoją miłością. Zjedli razem kolacje (wraz z rodziną Tini)  w Sao Paulo!
Rodzina martwi się o artystke ponieważ ma dopiero 16 lat a jej chłopak 24.


Wiecie magazyn Caras to dość wiarygodne źródło informacji  więc Tini i Peter mogą być parą! No przyznaje, że jest to trochę dziwne bo Peter jest dość starszy od Tini ale skoro się kochają to niech sobie będą razem. 

Jeśli chcecie skopiować to proszę abyście mnie zawiadomili o tym.


PODOBAŁ SIĘ POST? 

20 komentarzy:

  1. Anonimowy23:15:00

    Alexis Menyer (chyba źle napisalam) też dodała wywiad z między innymi z nimi. Sprawdź tak szybko i powiedz co oni tam mówią. Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy07:06:00

    mi sie nie podoba ze oni sa razem ja wole jorge bkancoa nie tego petera

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy07:12:00

    Mogłabym dodać ten wpis na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ale napisz go własnym słowami (tłumaczenie może być moje) i podpisz ,że informacje zaczerpnełaś z naszego bloga !

      Usuń
  4. Anonimowy14:15:00

    Ja też mogę skopiować ?Napisze własnymi słowami i podam ciebie jako źródło i twojego bloga:-) jesteś super i kocham twojego bloga♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:26:00

    ja rozumiem 5 ewentualnie 6 lat różnicy,ale żeby 8 to przesada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go kocha to niech z nim będzie :D

      Usuń
    2. Anonimowy14:05:00

      ale to są aktorzy,a związki aktorów nie długo trwają,a jest duża różnica wieku,więc wiesz ;p

      Usuń
  6. Boże... Przecież to nie tak strasznie dużo...

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogę skopiować tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:36:00

    No ja tam nie wiem ale wolałąbym żęby była z Jorge...no cóż miłości sięnie wybiera. Na początku była afera o to że wszyscy muwią że martina i Jorgre nie mogą być razem bo dzieli ich 5 czy 6 lat rózżnicy a tu prosze 8 lat ! To jest troche chore... no ale spk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:47:00

      Haha xd ja nie widze po między nimi 8 lat różnicy xd dopiero teraz się o tym dowiedziałam xd w ogóle martina nie wygląda na 16 lat xd dała bym jej co najmniej 18 xd
      PS. Mercedes ma 20 lat :O wygląda na mniej xd

      Usuń
  9. Anonimowy20:49:00

    Ten blog jest najlepszy !!! Kocham go <333 Dziękuję, że stworzyliście coś takiego ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ile ten peter ma lat? :) Będe wdzięczna za odp ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ile ten peter ma lat? :) Będe wdzięczna za odp ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Wziełam tłumaczenie i zdjęcia, Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:22:00

    Peter ma 22 lata a nie 24 są z tini od roku

    OdpowiedzUsuń
  14. tinita15:42:00

    Peter i Tini są razem od dłuższego i są razem szczęśliwi

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!