2 lis 2013

[Opracowanie] Universo

OPRACOWANIE UNIVERSO.
 
"KOSMOS"

Kolejny sen, przez który nadzieja znika
I nie poddaje się, nie poddaję
Na całym świecie jest dobrze
Miej własny świat i nie poddawaj się
To co mnie teraz otacza nie ma końca
Bo żyję tak, jakby wszystko było możliwe.

Jestem w kosmosie
Przeżywam swoje marzenia, moje sny
Ponieważ jestem w kosmosie
Patrzę na to, co jest stracone
Przysięgam
 
Jeśli moje życie to show,
Chcę zobaczyć, aby zrozumieć, zrozumieć
Niepowodzenia, życia sens, 
mówienie nie dotykaj, nie dotykaj
Teraz chcę zawrócić
Wymazać wszystko, zacząć od początku
 
Jestem w kosmosie
Przeżywam swoje marzenia, moje sny
Ponieważ jestem w kosmosie
Patrzę na to, co jest stracone
Przysięgam
 
To co mnie teraz otacza nie ma końca
Bo żyję tak, jakby wszystko było możliwe.
Jestem w kosmosie
Przeżywam swoje marzenia, moje sny
Ponieważ jestem w kosmosie
Patrzę na to, co jest stracone
Przysięgam

2 komentarze:

  1. Anonimowy17:13:00

    Leon TDA podasz swojego maila

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:55:00

    Universo znaczy 'wrzechswiat' a nie kosmos.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!