6 lis 2013

[Wywiad] Związek Martiny i Petera potwierdzony!


f

Więc związek pomiędzy Peterem a Tini został potwierdzony. Peter na początku mówił, że bardzo kocha swoją dziewczynę. Później pytania były do Tini "Czy jest szczęśliwa ? " i takie tam. Martina powiedziała, że jest szczęśliwa i cieszy się z ich związku! Były też pytania do rodziców Tini czy akceptują ten związek? Oni odpowiedzieli, że jak najbardziej go akceptują. (Co jest dziwne bo w gazecie pisało, że są niezadowoleni). 


A więc Tini ma chłopaka i trzeba to zaakceptować tak jak zaakceptowaliśmy związek Jorge i Stephie.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy10:54:00

    Czy mi się wydaje czy on jest od niej dużo starszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tini ma 16 a on 24 ! No 8 lat różnicy ale jak go kocha :O

      Usuń
  2. Anonimowy11:51:00

    powiedzmy sobie szczerze, ale Tini przez tę tonę makijażu na twarzy wygląda bardziej dojrzale, niż na 16 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyznam racje ! Wygląda na 19 - 20 (według mnie ). Ale to dobrze bo przecież Violetta ma właśnie 17 - 18 lat !

      Usuń
  3. Anonimowy14:37:00

    może i jest starszy od Tini ale ważne żeby była szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:33:00

    Ważne żeby była szczęśliwa:D a kiedy ten wywiad był zrobiony?!:d

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak Tini jest szczęśliwa to ja sie ciesze !! poza tym niech robi co chce !! Zakochała się to dobrze !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:24:00

    Jak zobaczę na twiterze to uwierzę - llol jaaki rym :-* A tak poza tym to KTO CHCE ŻELKI ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:01:00

    ważne żeby była szczęśliwa jeżeli się bardzo kogoś kocha to nie ważne ile jest ktoś starszy czy młodszy najważniejsze żeby nasze uczucia do drugiej osoby były szczere i żeby być szczęśliwym

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:33:00

    Ej, podobno to jest wycięte z kontekstu.. ; 3 Może to naprawde jakieś plotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:36:00

    Ja jestem autorką pierwszego komentarza i mi nie cchodzi oto ze on jest od niej starszy tylko poprostu ciałam się dowiedzieć czy jestsstarszy i ja też się cieszę ze tini jest szczesliwa i też uważam ze nie ważny jest wiek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!