6 lis 2013

[Wywiad] Związek Martiny i Petera potwierdzony!


f

Więc związek pomiędzy Peterem a Tini został potwierdzony. Peter na początku mówił, że bardzo kocha swoją dziewczynę. Później pytania były do Tini "Czy jest szczęśliwa ? " i takie tam. Martina powiedziała, że jest szczęśliwa i cieszy się z ich związku! Były też pytania do rodziców Tini czy akceptują ten związek? Oni odpowiedzieli, że jak najbardziej go akceptują. (Co jest dziwne bo w gazecie pisało, że są niezadowoleni). 


A więc Tini ma chłopaka i trzeba to zaakceptować tak jak zaakceptowaliśmy związek Jorge i Stephie.

12 komentarzy:

  1. Anonimowy10:54:00

    Czy mi się wydaje czy on jest od niej dużo starszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tini ma 16 a on 24 ! No 8 lat różnicy ale jak go kocha :O

      Usuń
  2. Anonimowy11:51:00

    powiedzmy sobie szczerze, ale Tini przez tę tonę makijażu na twarzy wygląda bardziej dojrzale, niż na 16 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyznam racje ! Wygląda na 19 - 20 (według mnie ). Ale to dobrze bo przecież Violetta ma właśnie 17 - 18 lat !

      Usuń
  3. Anonimowy14:37:00

    może i jest starszy od Tini ale ważne żeby była szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:33:00

    Ważne żeby była szczęśliwa:D a kiedy ten wywiad był zrobiony?!:d

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak Tini jest szczęśliwa to ja sie ciesze !! poza tym niech robi co chce !! Zakochała się to dobrze !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczę na twiterze to uwierzę - llol jaaki rym :-* A tak poza tym to KTO CHCE ŻELKI ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:01:00

    ważne żeby była szczęśliwa jeżeli się bardzo kogoś kocha to nie ważne ile jest ktoś starszy czy młodszy najważniejsze żeby nasze uczucia do drugiej osoby były szczere i żeby być szczęśliwym

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:33:00

    Ej, podobno to jest wycięte z kontekstu.. ; 3 Może to naprawde jakieś plotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:36:00

    Ja jestem autorką pierwszego komentarza i mi nie cchodzi oto ze on jest od niej starszy tylko poprostu ciałam się dowiedzieć czy jestsstarszy i ja też się cieszę ze tini jest szczesliwa i też uważam ze nie ważny jest wiek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!