21 mar 2014

Martina pozdrawia polskich fanów

Nasza Martina ma dobry kontakt ze swoimi fanami, z różnych stron świata. Jednak zawsze Polska jest zauważana na twitcamach i tym podobnych, tym razem było tak samo w czasie pobytu w Londynie Tini postanowiła przygotować pozdrowienia dla wszystkich swoich polskich fanów. 


Naprawdę z jej strony jest to wspaniały gest, a także wielkie wyróżnienie dla wszystkich polskich V-lovers. Śmiało możemy powiedzieć, że Tini jest wspaniałą osobą, zresztą jak cała międzynarodowa obsada serialu. Jeżeli chcecie odwdzięczyć się Martinie. Zachęcam was do spamowania na jej Twitterze specjalnym filmikiem urodzinowym wykonanym przez nasz blog (LINK). Na pewno jeszcze nie raz zostaniemy zauważeni przez innych aktorów naszej  ulubionej fioletowej telenoweli. Razem możemy więcej.

26 komentarzy:

  1. Anonimowy18:22:00

    Ale superowo !!! Bardzo się ciesze że nasza Tini o nas pamięta !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:22:00

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:53:00

    Fajnie że o nas pamięta,mimo tego że dość brzydko wyszła na tym zdjeciu,nie potrzebnie uśmiecha się tak szeroko zębami,bo ma duże ząbki i to nie wygląda elegancko,sama wiem z doświadczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:02:00

    Jak by co może być to przyróbka już były takie sytuacje :S

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:07:00

    Moge to skopiować na swojego bloga? Prosze, poinformuj mnie, to ci powiem gdzie mozesz to przeslac :) Proszeeee

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej poszukuje ,,pracy" ale nie mam pojęcia gdzie mogę chodź by na próbę zostać czyjaś pomocą to moje marzenie dodawać posty i czuć tą satysfakcje
    jeśli ktoś by chciał ze mną się skontaktować to oto mój email catdyzio@gmail.com
    mam wiele pomysłów jeden z nich to recenzja czego nie powiem pewnie zapytacie czemu nie stworze własnego bloga ? wiele razy próbowałam zakładałam pisałam ale to nie to samo chce po prostu pomagać i mieć tą radość że pomagam jeśli jakiś blog chce bym byłą tą pomocą to bardzo ale to bardzo pragnę by napisał do mnie byłabym bardzoooo szczęśliwa :)

    Pozdrawiam Wszystkich Fanów Violetty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:43:00

    TO przeróbka!!!
    Zobaczcie: http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/2014/03/martina-stoessel-w-londynie.html?show
    hahahha
    takie same zdjęcia i inne podpisy xd
    podróbka!
    zresztą na pierwszy rzut oka widać, że to podróbka -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:06:00

    jak myślicie czy martina uprawiała już seks ze swoim chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
  9. To przeróbka. Na innym blogu jest to samo zdjęcie, a inaczej ułożone napisy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:18:00

    To fotomontaz na innym blogu były pozdrowienia dla V-lowers

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:31:00

    chętnie włożyłbym kutasa w jej cipke

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy07:50:00

    To przerupka ale milo ze prubowalas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te zdjęcie dostałem od DC

      Usuń
    2. Oni wszystkim blogom wysyłają to zdjęcie z przerobionym napisem o_O
      Kiedyś było też inne zdjęcie które przerobili, a naprawdę było tam napisane coś po włosku xD

      Usuń
  13. Anonimowy10:21:00

    To jest przerobione :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. i jeszcze jest po polsku o boże tini kochamy cię!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super nie myślałam że będę ją kochać bardziej ale kocham tini TE AMO TINI

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23:08:00

    martina faktycznie ma anoreksje, strasznie zabiedzona jest, oby szybko wrocila do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie ma anoreksji , może ty masz. Sama pisała że jej rodzina to sama skóra i kości!

      Usuń
    2. Ona nie ma anoreksji , może ty masz. Sama pisała że jej rodzina to sama skóra i kości!

      Usuń
  18. Anonimowy17:41:00

    Kocham Violetta mam cały pokój w plakatach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:01:00

    kochana jest :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!