18 wrz 2016

[Na gorąco] Zespół Ruggero, Agusa i Maxiego na Tecnópolis!

ZESPÓŁ RUGGERO, AGUSA I MAXIEGO NA TEXNÓPOLIS! Zaczęło się niewinnym coverem.. Nikt nie spodziewał się, że zaproszenie Ruggero i Maxiego do wspólnego śpiewania na kanale Agusa Bernasconiego [klik] przerodzi się we wspólne koncertowanie, nagrywanie większej ilości coverów i co ważniejsze, w tłumy fanów, które czekają na jeszcze więcej. Jakiś czas temu (na początku lipca) dali swój pierwszy koncert na żywo, gdzie zaśpiewali m.in takie hity jak Sorry Justina Biebera, Pillowtalk Zayna Malika oraz Vivir mi vida Marc Anthonego. Chociaż oficjalnie nie działają jeszcze jako zespół to bardzo możliwe, że zbliżają się do tego malutkimi krokami. Nikt nie zaprzeczy temu, że ich głosy razem brzmią genialnie, a fakt, że jednocześnie są naprawdę dobrymi przyjaciółmi sprawia, że wydają się idealnym teamem. Dokładnie wczoraj (tj. 17 września) dali koncert w argentyńskim Technópolis. Chcecie zobaczyć jak wypadli i co zaśpiewali? Zapraszam..
POPRZEDNIE WYSTĘPY: 



WYSTĘP W TECNÓPOLIS:





KTÓRA PIOSENKA W ICH WYKONANIU WASZYM ZDANIEM BRZMI NAJLEPIEJ? 

3 komentarze:

  1. Mi sie bardzo podoba Toothbrush i Vivir mi vida <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio fajne piosenki.Mam nadzieje że będą zespołem.
    P.S.Dlaczego ten blog odwiedza tak mało osób.Jest fajny i ciekawy ale prawie nilt tu nie wchodzi.A posty i wygląd bloga są naprawde fajowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:53:00

    Pomimo, że bardzo lubię całą trójkę zbytnio nie chcę, aby założyli zespół. Liczę na solową karierę Agusa, ponieważ zakochałam się w jego głosie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!