17 cze 2017

[Na gorąco] "Drive My Car" w wykonaniu Jorge już jest!

"DRIVE MY CAR" W WYKONANIU JORGE JUŻ JEST! Teraz chyba każda Jorgistas, czy każdy Jorgistas może śmiało powiedzieć, że Jorge Blanco po dość długim czasie, kiedy utrzymywał nas w kompletnej niewiedzy ponownie pnie się w górę i zadawala swoich fanów coraz to nowszymi wywiadami dla amerykańskich stacji radiowych, gdzie również mogliśmy usłyszeć w jego wykonaniu najnowszy singiel "Summer Soul" [klik], czy latynoamerykański hit "Despacito" [klik], bądź też jeden z jego kolejnych kawałków "Hold On Me" [klik]. Tym razem jednak, wczoraj swoją premierę miał utwór "Drive My Car" zaśpiewany nagrany przez Jorge, na potrzeby filmu animowanego "Auta 3". Tak na prawdę piosenka nie została napisana specjalnie na potrzebę bajki, lecz orginalną wersję śpiewa zespół "The Beatles". Sądzę, że to musiało być bardzo ekscytujące dla chłopaka, ale już nie przedłużająć, przejdźmy do rozwinięcia, gdzie będziecie mogli zobaczyć tekst, a także jego tłumaczenie.




TEKST
Asked a girl what she wanted to be 
She said baby, can't you see?
I wanna be famous, a star of the screen 
But you can do something in between 

Baby, you can drive my car 
Yes, I'm gonna be a star 
Baby, you can drive my car 
And maybe I'll love you 

I told that girl that my prospects were good 
And she said baby, it's understood 
Working for peanuts is all very fine 
But I can show you a better time 

Baby, you can drive my car 
Yes,I'm gonna be a star 
Baby, you can drive my car 
And maybe I'll love you 

Beep beep beep beep yeah 

Baby, you can drive my car 
Yes, I'm gonna be a star 
Baby, you can drive my car 
And maybe I'll love you 

I told that girl I can start right away 
And she said listen, babe, I got something to say 
I got no car and it's breaking my heart 
But I've found a driver and that's a start 

Baby, you can drive my car 
Yes, I'm gonna be a star 
Baby, you can drive my car 
And maybe I'll love you 

Beep beep beep beep yeah 
Beep beep beep beep yeah 
Beep beep beep beep yeah 
Beep beep beep beep yeah

TŁUMACZENIE
Spytałem dziewczynę, kim chce być
Spytała, kochanie, nie wiesz? 
Chcę być sławna, być gwiazdą ekranu
Ale w między czasie możesz coś zrobić

Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
Tak, będę gwiazdą
Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
I być może Cię pokocham

Powiedziałem tej dziewczynię, że moje perspektywy są dobre
A ona odpowiedziła, kochanie, to zrozumiałe
Praca za gorsze jest bardzo dobra
Ale mogę Ci pokazać lepszy czas

Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
Tak, będę gwiazdą
Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
I być może Cię pokocham

Beep beep beep beep yeah 

Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
Tak, będę gwiazdą
Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
I być może Cię pokocham

Powiedziałem tej dziewczynie, że mogę zacząć od razu
I ona powiedziała, słuchaj kochanie, muszę coś powiedzieć
Nie mam auta i to łamie mi serce
Ale znalazłam kierowcę i to jest początek

Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
Tak, będę gwiazdą
Kochanie, możesz poprowadzić moje auto
I być może Cię pokocham

Beep beep beep beep yeah 
Beep beep beep beep yeah 
Beep beep beep beep yeah 
Beep beep beep beep yeah 


JAK PODOBA WAM SIĘ PIOSENKA?



3 komentarze:

  1. Piosenka jest świetna! Słuchając ją jestem w miłości. Uwielbiam głos Jorge i ten utwór bardzo przypadł mi do gustu. Sam Blanco wypowiadał się, że tworzenie tego kawała była dla niego ekscytującą zabawą. Mam nadzieję, że będzie miała ona wiele wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Utwór jest fenomenalny! Głos Jorge jest niesamowity, a jeszcze bardziej cieszy mnie to, że rozwija on swoją karierę i idzie naprzód ze swoimi piosenkami. Udział Jorge w tak dużej produkcji jak film "Auta 3" może przysporzyć mu więcej fanów i wzbić go na wyżyny muzyki!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajna piosenka.Jorge ma mega głos.Wpada w ucho.Czekam na płytę Jorge i trasę koncertową.Czyli w filmie nie bedzie tej wersji??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!