9 cze 2017

[Pod lupą] Podsumowanie | Statystyki przy klipach obsady

PODSUMOWANIE | STATYSTYKI PRZY KLIPACH OBSADY. Zdecydowanie od czasu rozpoczęcia solowych karier obsady Violetty, każdy z nich niesamowicie się rozwinął. Część z nich wydała już własne klipy i właśnie dzisiaj zajmiemy się ich podsumowaniem pod względem statystyk. Od wydania niektórych minęło już bardzo dużo czasu, inne są świeżymi nowościami., dlatego będzie to duża mieszanka, dla wielu małe przypomnienie. Przypomnę, że solową karierę po zakończeniu działań związanych z produkcją podjęła TINI, Jorge Blanco, Valeria Baroni, Lodovica Comello oraz Damien Lauretta. Prawdopodobnie w przyszłości karierę wokalisty wybierze również Ruggero Pasquarelli, o własnych kawałkach wspominała również Candelaria, ale to wszystko jeszcze przed nami. Skupmy się na tym, przy czym już teraz możemy cieszyć oko. W poście nie zawarłam wszystkich klipów, bo jest ich naprawdę dużo, aczkolwiek starałam się dodać jak najwięcej.
TINI - SIEMPRE BRILLARAS | PRAWIE 33 MILIONY


TINI - GREAT ESCAPE | PRAWIE 20 MILIONÓW





TINI - GOT ME STARTED | PRAWIE 13 MILIONÓW





JORGE BLANCO - LIGHT YOUR HEART | PRAWIE 12 MILONÓW


TINI & JORGE | PRAWIE 9 MILIONÓW




TINI - SI TU TE VAS | PRAWIE 4 MILIONY





LODOVICA COMELLO - UNIVERSO | PRAWIE 6 MILIONÓW


LODOVICA COMELLO - IL CIELO NON MI BASTA | PRAWIE 4 MILIONY



LODOVICA COMELLO | SIN USAR PALABRAS | PRAWIE 3 MILIONY


DAMIEN LAURETTA - FALL IN LOVE | PRAWIE MILION





VALERIA BARONI - LO QUE NECESITAS | 50 TYSIĘCY



JORGE BLANCO - SUMMER SOUL ORAZ RISKY BUSINESS | OBA PRAWIE MILION




KTÓRE PIOSENKI UWAŻACIE ZA JEDNOZNACZNE Z WYŚWIETLENIAMI, A KTÓRE UZNAJECIE ZA NIEDOCENIONE? 

1 komentarz:

  1. Cudowny post! Lubię takie podsumowanie bo można porównać różne klipy ile mają wyświetleń itp. Cieszy mnie fakt, że dodałaś piosenki Damiena i Valerii ponieważ są oni dość niedoceniani a tworzą świetną muzykę. Według mnie jednoznaczne z wyświetlaniami jest Siempre Brillaras i Got Me Started. Jeśli chodzi o niedocenianie to na pewno są to piosenki Jorge i Valerii. Lo que necesistas jest naprawdę rytmiczną i szybko wpadającą w ucho piosenką i smuci mnie to, że ma tak mało wyświetleń. To samo jeśli chodzi o Summer Soul czy Risky Business. Te utwory są naprawdę bardzo, bardzo dobre i dziwi mnie fakt, że mają tak mało odtwarzań. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!