3 kwi 2015

[Recenzja] Sekrety i marzenia Violetty. III sezon



Sekrety i marzenia Violetty. III sezon. Mimo już niedalekiego końca 3 sezonu serialu Polski rynek gadżetów nie próżnuje. Na pewno każdy z was słyszał o serii książek ,,Sekrety i marzenia Violetty", wyprodukowane spod skrzydła wydawnictwa Egmont, wyróżnia je pismo Violetty z jej własnego pamiętnika! Nie dawno wyszła trzecia i prawdopodobnie ostatnia część tej znakomitej książki. Ciekawi co kryje się w środku?






Książka wyróżnia się piękną okładką. Widzimy zdjęcie Violetty ze znakiem V-lovers. (serduszkiem) Po bokach na żółtym tle są namalowane znaczki z pamiętnika bohaterki. Obok charakterystyczny różowy pasek. Na dole zdjęcia tytuł. Całość nakrywa czarny pasek (zakładka). Tył książki jest w stylu okładki. Widzimy rysunki Violetty z pamiętnika. Na końcu znak firmy ,,Egmont" oraz ,,Disney". Nowa książka z serii Sekrety i marzenia Violetty inspirowana jest trzecim sezonem serialu telewizyjnego. Opowiada o relacjach i zagadnieniach wcześniej nieopisywanych. To zabawny ciąg nieporozumień, wspomnień, uśmiechów, a czasami także łez. Bo takie właśnie jest życie i Violetta dobrze o tym wie. W środku wstęp Martiny Stoessel oraz dedykacje od aktorów. 



Nie da się opisać mojego zdziwienia kiedy otworzyłam książkę. Już na pierwszej stronie widzimy dedykację od Martiny Stoessel, na końcu jej autograf!

Gdybym miała określić swoją postać, Violettę, trzema słowami, użyłabym wyrazów: wrażliwa, pomysłowa i dobra.Jestem bardzo szczęśliwa, że grałam tę postać.Wraz z nią dorastałam i wiele się nauczyłam. Zyskałam wspaniałe wspomnienia! Cudowne były występy na żywo i sympatia publiczności. Zachwyciła mnie możliwość podróżowania i poznawania nowych krajów. Odkryłam ,że widzów inspirują przygody bohaterów. Chcę jeszcze raz podziękować wszystkim fanom, moim kolegom i koleżankom oraz rodzinie, która zawsze była blisko mnie.
Wszystkim tym,którzy kochali i kochają Violettę, życzę, by spełniły się ich marzenia, i dziękuję za to ,że mogło się spełnić moje.
                                                                                                                                                                           Martina


Na następnej stronie widzimy jedno z przejść do  rozdziałów:

  • Najłatwiejsze tajemnice
  • Z głową ( i sercem) w chmurach
  • Powrót pełen niespodzianek
  • Ręka w ręke
  • Pamiętnik odnaleziony
  • Zranione serce
Tak jak na okładce i odwrocie książki całości dodają uroku znaczki i ozdoby z pamiętnika bohaterki. Numer rozdziału napisany jest w chmurce zaś tytuł rozdziały Violettową czcionką.


Na górze widzimy jedną ze stron książki. Tak jak w dwóch pozostałych częściach wszystko jest pisane spod pióra Głównej Bohaterki. Czytelnik jest także świadkiem nieoczekiwanych zwrotów akcji tj. Pamiętnik w rękach Ludmiły oraz reszty przyjaciół Violetty i ich wpisy, dzięki, którym możemy także poznać ich uczucia.


Książkę kończy nieoczekiwany KONIEC kartek w pamiętniku. Violetta żegna się z nim pisząc o pocałunku z Leonem (odcinek 60) Dziękuje, że mogła powierzyć mu każdy swój sekret!
 


Wydawać by się mogło ,że to już koniec książki, jednak tutaj Wielkie zaskoczenie. Podziękowania od CAŁEJ obsady serialu!


Jorge Blanco:
sprzeczne emocje

W tej chwili przeżywam sprzeczne emocje: jest mi smutno z powodu zakończenia trzeciego sezonu, ale jestem także podekscytowany, bo zaczyna się nowy etap mojego życia.


Jorge



Diego Dominguez:
słodkie, drobne gesty


Będzie mi brakowało drobnych codziennych gestów: wstawania wczesnym rankiem, wspólnego wsiadania do autokaru, który wiózł nas na zdjęcia, pogaduszek i przekomarzania się z przyjaciółmi na planie.


Diego


Lodovica Comello:
dziękuje, ale też ... przepraszam!

Dziękuje wszystkim, którzy pracują całymi dniami za kulisami: fryzjerom, kostiumologom, technikom, producentom... Chciałabym też oficjalnie przeprosić swoją wizażystkę, Silvi, bo spłatałam jej mnóstwo figli!

Lodo


Mercedes Lambre:
muzyka, miłość, paska

Dla mnie Violetta to muzyka, miłość i pasja! Specjalne podziękowania dla Messiego ( dzięki któremu zawsze czekało na mnie gotowe śniadanie ),Emi ( która zapewniała mi dobry humor nawet w najtrudniejsze dni ) i Martina ( który mnie wspierał ).

Mechi


Facundo Gambande:
piękne pierwsze dni

Ze wzruszeniem wspominam pierwsze dni, kiedy my, aktorzy, poznawaliśmy się nawzajem i zaczynaliśmy uczyć się swoich ról. Teraz, gdy skończyliśmy zdjęcia do trzeciego sezonu, będzie mi wszystkim moich przyjaciół bardzo brakowało. Dziwnie będzie nie dzielić z nimi codziennego życia.

Facu


Alba Rico:
cudowne wspomnienia

Od gitary Rafy Palmera aż do ostatniego ujęcia trzeciego sezonu przeżyłam wiele cudownych chwil. Jak się mawia w moich stronach: nikt nie zdoła mi odebrać dobrych wspomnień.

Alba


Candelaria Molfese:
ajaj, te szpilki ...

Na planie wiele razy byłam rozkojarzona, mówiłam, kiedy nie powinnam, i za dużo się śmiałam, ale reżyserzy zawsze mi wybaczali - byli fantastyczni. Szczególnie trudny moment ? Nagranie Ser Menos {od. aut. W książce jest błąd, najpewniej chodziło o Ser Mejor } Uparłam się, że włożę buty, które były przepiękne, ale niestety cisnęły. Stopy bardzo mnie bolały.

Cande


Ruggero Pasquarelli:
wszystko przez senność

Będzie mi brakowało Buenos Aires, empanadas z serem, mojego mieszkania, jam sessions i mojej ,,argentyńskiej rodziny", to znaczy moich przyjaciół z Violetty. Chciałbym przeprosić reżysera za wszystkie sytuacje, w których pomyliłem tekst. Muszę się przyznać, że to przez... senność.

Ruggero


Samuel Nascimento:
grać w innym języku

To było niewiarygodne, niezapomniane, sensacyjne, nawet jeśli pod pewnym względami trudne, bo przez trzy sezony codziennie grałem w obcym dla mnie języku.

Samuel


Nicolas Garnier:
próbować i jeszcze raz próbować

Dziękuje całej ekipie, która wspierała mnie także w dniach, w których miałem zły humor. Dziękuję technikom i reżyserowi - ciągle mnie poprawiali i pomagali mi być codziennie lepszym.

Nicolas


Końcowa już strona, Dedykacje dla nas od CAŁEJ obsady serialu! Każdy z aktorów napisał dla nas słowa prosto z serca. Piszą ,że warto spełniać swoje marzenia i wierzyć ,że wszystko się nam uda!



Podsumowanie

Jestem bardzo zadowolona! Samo przeczytanie pamiętnika i przeżyć Violetty, daje mi wielką radość i mogę przeżyć na nowo jej przygodę. Najbardziej jednak podobają mi się wpisy od obsady. Widać jak bardzo są ze sobą zżyci, jak bardzo nas kochają, jak bardzo będzie im brakować pracy na planie. Książkę ,,Sekrety i marzenia Violetty. III sezon" możecie nabyć tutaj: http://www.empik.com/sekrety-i-marzenia-violetty-sezon-3-macchetto-augusto,p1105220359,ksiazka-p

Jak wrażenia ? Kupicie książkę, a może już ją macie ?

6 komentarzy:

  1. Super muszą ją sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na taką recenzję! Dziękuję, za recenzję. Teraz nie mam wątpliwości co do jej kupna.
    PS : zapraszam vlovers-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na taką recenzję! Dziękuję, za recenzję. Teraz nie mam wątpliwości co do jej kupna.
    PS : zapraszam vlovers-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowego bloga! http://wswiecievioletty-disneypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:38:00

    1 rozdział to NAJTAJNIEJSZE TAJEMNICE a nie najłatwiejsze tajemnice -.-"

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:53:00

    A książka jest tylko z połowy sezonu? Bo u nas sezon się jeszcze nie skończył więc nam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!