15 mar 2017

[Wywiad] Lodovica Comello | "Ślub jest piękny, jeśli jest tajny"

LODOVICA | "ŚLUB JEST PIĘKNY, JEŚLI JEST TAJNY". Lodovica Comello to jedna z aktorek, grająca w serialu "Violetta" rolę Francesci, najlepszej przyjaciółki głównej bohaterki. Ostatnio jest o niej głośno, co na pewno możemy zauważyć. Jest prowadzącą włoskiej edycji "Italia Got Talent", a także występuje już w drugim sezonie programu "Singing In The Car", gdzie ma okazję śpiewać i rozmawiać z różnymi gwiazdami. Prócz tego, dziewczyna nagrała już swój kolejny album, który ma wyjść w tym roku, a na YouTubie, oficjalnym kanale Lodo możemy posłuchać debiutanckiego singla do piosenki "Non Cadiamo Mai". Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić przetłumaczony najnowszy wywiad, dla jednej z włoskich stron, gdzie gwiazda udzieliła pytań na temat jej związku z Tomasem Goldschmidtem, z którym jest w związku już od kilku ładnych lat, a dokładnie od 2 lat stanowią związek małżeński. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej, to po prostu zapraszam do rozwinięcia posta.





Ty i Twój mąż Tomas Goldschmidt w dniu 1 kwietnia będziecie obchodzić drugą rocznicę ślubu, jesteście jedną z najbardziej prywatnych par. Dlaczego?
Ponieważ wybrałam pracę, która prowadzi mnie przez większość życia w świetle reflektorów. Wydaje mi się, że mam prawo do zachowania intymnych rzeczy przynajmniej w moim życiu osobistym.
Dlatego wyszłaś niemal potajemnie za mąż w San Daniele del Friuli, w obecności tylko przyjaciół i krewnych?
Dokładnie. Zorganizowaliśmy ten ślub z wielką prostotą, dzieląc ceremonię tylko z ludźmi, którzy są naszymi bliskimi, I przez to był on wyjątkowy i wspaniały.

Jaka jest prawdziwa Lodovica Comello?
Hojna, zarówno w przyjaźnii, jak i miłości. Nie boję się natychmiast zaufać ludziom, bo lubię się czuć z nimi dobrze.
A w miłości?
Zdecydowana: kiedy się zakocham wkładam w to wiele uczuć. I jestem też bardzo romantyczna. Każdy dzień z Tommym jest dla mnie jak Walentynki: Zawsze lubimy przykuwać ich uwagę i być w ich centrum zainteresowania. Prawda? Dla mnie najważniejsze jest samopoczucie i spokój Tomasa. Tak naprawdę, to on okazuje codziennie, że mnie kocha, ale jest trochę wad, jeśli chodzi o romans. To nie jest typ, który da Ci królewskie róże. Niestety, ale wciąż mam nadzieję. 

Wydajesz się być idealną żoną... Masz jakieś wady?
Aby zrównoważyć moje zamieszanie, jestem maniakiem czytości i ładu. Wszystko musi być na swoim miejscu w domu, bo w przeciwnym razie staję się nerwowa i nietolerancyjna. Dla tych, którzy są blisko mnie, może być to czasami uciążliwe.
Myślicie o dziecku?
Tak. Z pewnością w przyszłości oboje chcemy założyć rodzinę, ale nie teraz. Pobraliśmy się wcześnie, nie moglibyśmy zostać bardzo młodymi rodzicami. 

3 komentarze:

  1. Ja tak troche dalej nie jestem świadoma tego, że Lodzia jest mężatką, a to już 2 lata. Ja czekam na dzieci ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci Lodo i Tomasa będą najbardziej uroczymi osóbkami na świecie! Jednak wolałabym by Lodo skupiła się jeszcze na muzyce ;) Wywiad jest świetny i można się wiele dowiedzieć o związku Tomasvici :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:51:00

    Mozecie napisac cos wiecej o tym obozie z Samuelem jest wiecej informacji ☺
    A wlasnie nie rozumiem hiszpanskiego

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!