31 mar 2017

[Wywiad] Tini | "Każde przedstawienie na mojej trasie, to wyjątkowe doświadczenie, przyjdź i tańcz ze mną!"

TINI |  "KAŻDE PRZEDSTAWIENIE NA MOJEJ TRASIE, TO WYJĄTKOWE DOŚWIADCZENIE, PRZYJDŹ I TAŃCZ ZE MNĄ!"  Za nami już kolejne koncerty, które Tini zagrała w ramach trasy Got Me Started Tour. Obecnie znajduje się we Włoszech, a dokładnie w Rzymie, gdzie dzisiaj da kolejne show. W podróży towarzyszą jej rodzice, Francisco oraz chłopak dziewczyny, Pepe. Dziewczyna jest bardzo podekscytowana, ponieważ to jej pierwsza solowa trasa, na której występuje sama na scenie, gdzie śpiewa i tańczy wraz z ekipą. Jak wiemy przygotowania szły pełną parą. W między czasie Martina udzielała sporo wywiadów, a jednym z nich był wywiad dla jednego z zagranicznych magazynów, gdzie gwiazda opowiada o trasie, swojej własnej kolekcji ubrań, przyszłych planach i wielu, wielu innych rzeczach, o których będziecie się mogli dowiedzieć czytając dalszą część. 





CZEŚĆ TINI! JAK SIĘ CZUŁAŚ KIEDY PORAZ PIERWSZY POWIEDZIAŁAŚ SOBIE: "WYRUSZAM NA SWOJĄ SOLOWĄ TRASĘ"?

Ahh, czułam się niesamowicie! Nadal nie mogę uwierzyć, że to naprawdę się dzieje, nie uwierzę dopóki pierwszy raz nie wejdę na scenę. Pracujemy tak ciężko, aby było jak najlepiej, a ja jestem podekscytowana dzieleniem się tym. Nie mogę się doczekać reakcji wszystkich...

MIAŁAŚ DUŻE DOŚWIADCZENIE Z TRASAMI "VIOLETTA", ALE TERAZ GRASZ SAMA NA SCENIE. CZY TO WYZWANIE BĘDZIE DLA CIEBIE TRUDNIEJSZE?
Tak. Trasa Violetty była absolutnie niesamowita, naprawdę. To zupełnie odmienne wykonanie przez samego siebie i oczywiście brakuje mi wszystkich inych ról, ale jednocześnie bardzo cieszę się z tego wyzwania i jestem podekscytowana wykonaniem całej mojej solowej muzyki, a także kilkoma znajomymi piosenkami z serialu!
SŁYSZELIŚMY COŚ O NIESPODZIANKACH PODCZAS TRASY KONCERTOWEJ I NAJWYRAŹNIEJ UDAŁO CI SIĘ UKRYĆ TO PRZED TINISTAS! CZY MOGŁABYŚ NAM DAĆ KILKA WSKAZÓWEK?
Haha, kocham ukrywać niespodzianki! Nie chcę zbyt wiele ujawniać, ale powiem, że chcę, aby wszyscy fani przyjechali, aby tańczyć i śpiewać razem ze mną!! Nie mogę się doczekać tego, by ich ponownie zobaczyć.

TWÓJ HARMONOGRAM JEST DOŚĆ NAPIĘTY - CZY UWAŻASZ, ŻE MASZ CZAS NA INNE RZECZY W TRASIE, Z WYJĄTKIEM WYSTĘPÓW? NA PRZYKŁAD SPOTKANIA Z FANAMI, CHODZENIE PO WSPANIAŁYCH MIASTACH, KTÓRE ODWIEDZISZ?
Totalnie! Naprawdę mam nadzieję, że tym razem będę miała trochę czasu na zwiedzanie i spotkanie się ze wszystkimi. Jestem naprawdę podekscytowana, aby przyjechać do Budapesztu i Wiednia, są tak pięknymi miastami, ale potrzebuję kilku pomysłów na najlepsze miejsca do zwiedzenia! Będę patrzała na wszystkie Twoje propozycje!

CZY UWAŻASZ, ŻE KAŻDE SHOW BĘDZIE NIECO INNE, CZY TAKIE SAMO? CZY STARSZ SIĘ DAĆ FANOM TAKIE SAME DOŚWIADCZENIA, CZY TEŻ LUBISZ IMPROWIZOWAĆ?
Oczywiście, główna struktura pokazów będzie podobna, ale za każdym razem, jak będziemy ją wykonywać, będzie wyjątkowa. Tancerze i zespół mają chwilę improwizacji, a ja nigdy nie wiem, co mam zamiar powiedzieć, dopóki mnie tam nie ma! Naprawdę odczuwam atmosferę, a dla każdej publiczności jest inna.

ZAWSZE WYDAJESZ SIĘ MIEĆ  CZAS I WSPANIAŁY NASTRÓJ DLA FANÓW, NAWET WTEDY GDY JESTEŚ ZMĘCZONA, A ONI SĄ BARDZO GŁOŚNI I PODEKSCYTOWANI. JAK TO ROBISZ?
Absolutnie!! Zawsze będę miała czas dla fanów. Zawsze mówię, że są bezwarunkowi, niezależnie od pogody, czasu, miejsca, zawsze mnie wspierają i się uśmiechają. Nawet, jesli podróżuję wiele godzin i czuję się zupełnie wyczerpana, to ich energia i miłość podnoszą mnie! Są niesamowici. Naprawdę najlepsi na świecie.

CZY MASZ CZAS, ABY SPRAWDZAĆ PROFILE SWOICH FANÓW W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
Wiesz, że kocham moje portale społecznościowe, zawsze patrzę na nie i świetnie jest mieć bezpośredni kontakt z fanami. Jestem całkiem ciekawym człowiekiem, więc zawsze sprawdzam profile ludzi!

POWIEDZIAŁAŚ, ŻE ZAMIERZASZ ZACZĄĆ PRACĘ NAD KOLEJNYM ALBUMEM PRZED KOŃCEM ROKU. CZY UWAŻASZ, ŻE TA WYCIECZKA POMOŻE CIĘ ZAINSPIROWAĆ, ALBO MOŻE NAPISZESZ NOWĄ KSIĄŻKĘ?
Możliwość podróżowania w ramach trasy daje mi naprawdę wiele możliwości słuchania nowej muzyki, odkrywania nowych rzeczy i znalezienia inspiracji. To dla mnie niesamowite doświadczenie i staram się jak najlepiej wykorzystać każdą minutę.

WIDZIELIŚMY FRAN W JEDNYM Z TWOICH PIERWSZYCH V-LOGÓW Z TRASY. CZY BĘDZIE PODRÓŻOWAŁ Z TOBĄ CAŁY CZAS I BĘDZIE WOKALISTĄ W RAZIE POTRZEBY? NIGDY NIE JESTEŚMY PEWNI , CZY BRAĆ TO NA POWAŻNIE, CZY TO TYLKO ŻART! OH, A NASI CZYTELNICY MÓWIĄ, ŻE POWINNIŚCIE NAGRAĆ RAZEM DUET.
Hahahahahaha. Chciałabym nagrać duet z Fran, to byłoby takie zabawne. Niestety nie bądzie śpiewał podczas mojej trasy, bo on śpiewa i tańczy sam. Kiedy mam próbę i patrzę przez światła widzę tylke, jak on tańczy! Jestem naprawdę szczęśliwa, że będzie podróżował ze mną przez całą trasę, cieszy mnie to, że jest ze mną, gdziekolwiek jestem. I na pewno zobaczycie go jeszcze na moim kanale YouTube! Obserwujcie uważnie!

CZY KIEDYKOLWIEK WIDZIAŁAŚ, JAK PEPE ŚPIEWA TWOJE PIOSENKI?
Tak! Szczególnie, gdy po raz pierwszy spotkaliśmy się podczas kręcenia teledysku do "Great Escape". Przez wiele tygodni chodziła mu po głowie. 

CO ZAINSPIROWAŁO CIĘ DO STWORZENIA WŁASNEJ LINII UBRAŃ? KTÓRE UBRAŃ PODOBA CI SIĘ NAJBARDZIEJ?
Zawsze uwielbiałam modę, to coś, co naprawdę mnie interesuje, a jeśli nie byłabym aktorką, myślę, iż poszłabym w tym kierunku. Mój telefon jest pełen zrzutów ekranu i zdjęć rzeczy, które mnie inspirują, które lubię. Teraz jest to dla mnie naprawdę spełnienie marzeń, jestem w stanie połączyć wszystkie moje pasje! Uwielbiam całą kolekcję, są to rzeczy i style, które noszę z dnia na dzień i jest coś na każdą okazję. Uwielbiam t-shirt z Olgą, również piękny różowy strój, który można nosić wieczorami na jakieś przyjęcia lub po prostu do zrelaksowania się w ciągu dnia, a także niesamowita kurtka z niesamowitym dodatkiem. Nie mogę się doczekać, aby wiedzieć, co o tym sądzisz!

CZY MOGŁABYŚ NAM JAKI SENS MA TWÓJ NOWY TATUAŻ?
Jestem pod wrażeniem, że zauważyliście go tak szybko! Jest bardzo malutki, na mojej stopie, który oznacza "FE", czyli wiara. Po tym, jak zrobiłyśmy z Carolą jeden na ramieniu, nauczyłam się swoje lekcji z tatuażami w oczywistych miejscach, więc ten jest trochę mniejszy i łatwo go ukryć!

WIDZIELIŚMY, ŻE PROMOWAŁAŚ TRASĘ KONCERTOWĄ I ALBUM W CAŁEJ EUROPIE W CIĄGU OSTATNICH KILKU MIESIĘCY. CZY LUBISZ TO DOŚWIADCZENIE?
To była taka niesamowita podróż do Europy i podzielenie sie moją trasą i albumem. Naprawdę kocham Europę, to dla mnie drugi dom i za każdym razem kiedy tutaj przyjeżdżam wszyscy są tak gościnni i przyjaźni. Świetnie jest spotkać ludzi i poznać ich osobiście, dowiedzieć się, co sądzą o mojej solowej muzyce, jesli przybędą na moją trasę, ubiorą moje ciuchy, kocham to.

KIEDY JESTEŚMY JUŻ W TEMACIE, TO WYOBRAŹ SOBIE, ŻE MOŻESZ ZORGANIZOWAĆ SWOJĄ PROMOCJĘ, GDZIEŚ, GDZIE JESZCZE NIE BYŁAŚ, POWIEDZMY TAKA SERBIA I CHORWACJA? WSZYSTKIE TINISTAS CIĘ TUTAJ KOCHAJĄ Z WIELKĄ PASJĄ! 
Szczerze mówiąc, naprawdę chciałabym odwiedzić Serbię i Chorwację. Zawsze widzę wiadomości od serbskich i chorwackich fanów w mediach społecznościowych, śą bardzo słodcy i pewnego mam nadzieję, że będę mogła przyjechać osobiście tam i podziękować za tą całą miłość. 

TYSIĄCE TINISTAS Z SERBII, CHORWACJI I INNYCH KRAJÓW BAŁKAŃSKICH PRZYJEŻDŻAJĄ DO WIEDNIA, A ZWŁASZCZA BUDAPESZTU. CZEGO MOGĄ SIĘ SPODZIEWAĆ?
Wow. Naprawdę czuję się tak zaszczycona i dotknięta, że ludzie podróżują z daleka i szeroka, aby być na moim pokazie. Mam nadzieję, iż będziecie się mogli spodziewać tyle radości, śpiewu i tańca ze mną i wszystkimi innymi fanami, aby razem spędzić niesmowity czas. Obiecuję, że to będzie niezapomniana noc!!

5 komentarzy:

  1. Pepe śpiewał jej piosenki, awwwww. Tinka tak słodko mówiła w tym wywiadzie, jejku *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świety wywiad! Bardzo mi sie on podoba ponieważ możemy się z niego naprawdę dużo dowiedzieć o Martinie! Cudownie, że tyle wspominano o fanach z Chorwacji, Serbii itp. ponieważ bardzo załsugują na koncert Got Me Started Tour tam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie dotyczące koncertu Tini w Łodzi , bo idę na nie sama ,bez opiekuna(mam 15lat,rocznikowo 16) , czy potrzebuje zgody od rodzica?(chodzi mi o ten dokument)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!