29 gru 2015

[Głosowanie] Oddaj swój głos na "Violettę"



ODDAJ SWÓJ GŁOS NA VIOLETTĘ Co rok na stronie www.serialowa.pl spośród wielu seriali wyłania się jeden, który od tego czasu nazywany będzie "Serialem Roku". W tym roku także my, V-lovers powinniśmy się włączyć w to głosowanie. Nie jest to trudne, a dzięki temu kolejny raz pokażemy na co nas stać. W dalszej części postu znajdziecie wszelkie informacje na temat tego głosowania.







Zasady głosowania:

Każdy może podać od 1 do 3 tytułów seriali, które waszym zdaniem były w tym roku najlepsze. Kolejność jest bez znaczenia, każdy serial dostanie 1 punkt. Jeśli spróbujecie dopomóc szczęściu i zagłosować dwa lub więcej razy pod różnymi nickami, zostaniecie zdyskwalifikowani całkowicie.

Głosować można na tej stronie PRZEZ NAPISANIE KOMENTARZA POD POSTEM

Głosowanie kończy się 30 grudnia o godz. 23:59

Myślę, że każda fanka Violetty powinna zostawić tam swój głos. Pokażmy, że razem możemy więcej, a nasz serial jeszcze nie zanikł!


JA JUŻ ZAGŁOSOWAŁAM, A WY?

7 komentarzy:

  1. Na pewno zagłosuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadnijcie kto zagłosował na 'Violettę' i 'Ojca Mateusza'? JAAAAAAA!
    LL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zagłosowałam na
    Violetta
    Dziewczyna poznaje świat
    Liv i Maddie

    chciałam na jeszcze inne ale regulamin jest jasny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na Violetta Następcy i Przyjaciółki od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:52:00

    Ja na Violettę, Przyjaciółki od czasu do czasu i Nastoletnia Agentka <3♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!