6 paź 2014

[Prasa] Wyjątkowe wydanie magazynu


Magazyn Brawo jest nam wszystkim bardzo dobrze znany.
Swego czasu Brawo wydał specialny magazyn o gwiazdach takich jak Justin Bieber czy One Direction.
Dzisiaj na swoim oficjalnym fanpagu na Facebooku ogłosili ,że już jutro w kioskach będzie można zakupić specialne wydanie ,,Violetta jaka jest naprawdę?,,.Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia posta....

Co znajdziemy w Magazynie?

W magazynie znajdziemy :
- Martina Stoessel i jej przyjaciele.
- Violetta Jaka jest naprawdę?
- Ciekawostki z życia Martiny : 
*  Miłość
* Przyjaźń
* Rodzina 
* Marzenia.
- Stylizacje 
- Fryzury 
- Make UP 
- Wyglądaj jak Tini i jej Kumple
- Wyznania chłopaków z Violetty + test ,który z nich do ciebie pasuje 
- Gwiazdy serialu prywatnie 
- Wywiady. 
- Foty.
- Wspomnienia.
- Oraz 25 plakatów!

Post użytkownika BRAVO Polska.

Ile będzie kosztował magazyn?

Przewidywalna cena magazynu to jedyne 12,99 zł.

Ile stron ma magazyn i gdzie będzie można go zakupić?

Magazyn będzie można zakupić w każdym kiosku z prasą.Magazyn ma 100 stron.

Ile będzie kosztował magazyn? 

 Przewidywalna cena magazynu to jedyne 12,99 zł.  Ile stron ma magazyn i gdzie będzie można go zakupić?  Magazyn będzie można zakupić w każdym kiosku z prasą.Magazyn ma 100 stron. Magazyn ,który ma 100 stron to na pewno gratka dla fanów.Ja nad zakupem będę musiała się poważnie zastanowić.  

Macie zamiar zakupić gazetę?


14 komentarzy:

  1. Anonimowy20:35:00

    Super! Fajnie, że będzie taki magazyn. Nie wiem czy kupię, ale chciałabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Feliz Cumple, Valeria Baroni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog staje sie za przeproszeniem do D*** jak można go tak zaniedbywać !! Jest tu mało postów a co do wyglądu do tło niezwiązane z violettą !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasz blog staje się okropny. Kiedyś z przyjemnością na niego wchodziłam. Ja wiem szkoła i obowiązki, ale was jest tyle a posty co kilka dni.
    Co do postu to nie jest zbyt fajny, żadnego zdjęcia magazynu a można znaleźć.
    Blog spada na psy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%

      Usuń
    2. Anonimowy21:16:00

      Tylko dlatego nie ma żadnego zdjęcia ,że mam problem z bloggerem -.-.Nawet post na facebooku brawo mi się nie chciał wgrać jak należy walczyłam z tym z 20 minut.Nie miałam już więcej czasu ,bo musiałam się uczyć.

      Usuń
    3. Ja nie mam nic do cb ... Tylko ogólnie do bloga, jst zaniadbywany

      Usuń
  5. Anonimowy22:03:00

    Macie cudowny blog tylko trochę malo postow ale i tak bardzo go lubię ... Kiedy będzie mozna ja kupić którego dnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś. Ja osobiście już go mam.

      Usuń
    2. Anonimowy21:12:00

      No ja też już mam ... Dzisiaj kupiłam w Tesco 😉

      Usuń
  6. Ja na pewno kupię, wcześniej już był taki z One Direction też musiałam się skusić. Ten pierwszy zafundowała mi mama na ten o Tini muszę kupić z kieszonkowego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:42:00

    Można go teraz kupić, czy już za późno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go jeszcze kupić ;)

      Usuń
    2. Anonimowy15:16:00

      widziałam, że jest jakiś nowy numer "BRAVO" więc pytam ;p nie mogłam znaleźć z sklepie

      Usuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!