23 lis 2014

[Z Życia Aktorów] Sesja Macareny


macarena przed obiektywem. Macerena Miguel, która w trzecim sezonie wcieliła się w znienawidzoną przez wszystkich fanów Leonetty, Gery.  Nie próżnuje nie dawno bo parę dni temu wzięła udział w prywatnej sesji zdjęciowej. Jedno jest pewne na zdjęciach poniżej ujrzymy całkiem inną kobietę o całkowicie odmiennym stylu niż tym serialowym. Zapraszam do rozwinięcia posta...






















 Moim skromnym zdaniem Macarena jest piękną dojrzałą kobietą, mówiąc szczerzę pod względem wyglądu dorównuje nawet Mechi czy samej włoskiej piękności Lodo. Chcielibyście zobaczyć jeszcze kiedykolwiek Macarene przed obiektywem czy jednak wolicie ją jako czarny charakter...

CO SĄDZICIE NA TEMAT SESJI? :) 

7 komentarzy:

  1. Anonimowy10:04:00

    Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:38:00

    Ona nie doruwnuje ani Lodo ani Mechi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie możecie powiedzieć że jest brzydka :P

      Usuń
  3. Anonimowy21:01:00

    Jak dla mnie to ona jest brzydka, ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ładna ona nie jest...
    zapraszam do siebie
    http://one-direction-julia-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:08:00

    Dla mnie ona jest bardzo ładna nawet najładniejsza z całego serialu ale to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Maca jest ładna, ale Lodo i Mechi są ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!