4 sie 2015

[TiniSolista] Znamy jedną z piosenek na płycie!


ZNAMY JEDNĄ Z PIOSENEK NA PŁYCIE. Wszystko dzieje się w tak błyskawicznym tempie. Ledwo co poznaliśmy wiadomość, że Martina oficjalnie planuje wydać płytę. Zaraz po tym dowiedzieliśmy się, że za kilka dni wyjeżdża do Hollywood by ją nagrać, a już dzisiaj znamy jedną z piosenek, która pojawi się w albumie. Tak, tak. Niemożliwe, a jednak, prawda? Żeby jeszcze bardziej zachęcić Was do czytania postu, powiem że znany nam utwór to duet Martiny i Jorge, który z pewnością przyniósł nam wiele emocji, wiele uśmiechu i wiele pozytywnej energii. Jesteście ciekawi? Ja sama zakochałam się już w piosence. Teraz czas na Was, żebyście wy ją przesłuchali i ocenili. Zapraszam...



Niemożliwe stało się rzeczywistością. Ja sama ledwo dowierzam, że to dzieje się naprawdę. Jeszcze niedawno Tinita była małą dziewczynką, która walczyła o spełnienie marzeń. Tylko tyle. Dążyła do wymierzonych celów i najzwyczajniej udało się. Violetta była dla niej tylko początkiem, podstawą i zarazem doświadczeniem, aby potem móc rozwinąć skrzydła. Już teraz jest znana na całym świecie, ale mknie dalej. Nie spoczywa na laurach, ale uparcie dąży do tego, aby zdobyć jeszcze więcej. Książka, perfumy, płyta, linia ubrań.. Tylko pozazdrościć. Martina ma tylko 18 lat, a na koncie już tak wiele. Jej twarz jest rozpoznawalna dosłownie wszędzie. Wszędzie znajdujemy gadżety, ubrania z jej podobizną. Książka "Po prostu Tini" ciągle znajduje się wśród najlepiej sprzedających, co jest naprawdę wielkim sukcesem. Jeśli jeszcze jej nie macie, zawsze możecie kupić ją [tu]. Tak, wiem, że chcecie już wiedzieć jaka to piosenka. Nie będę przedłużała. Otóż pierwszą piosenkę, której jesteśmy pewni, że pojawi się na płycie Tini.. Będzie coverem znanego utworu legendy muzyki pop. O kim mowa? Niewątpliwie się domyślacie, że będzie to piosenka Micheala Jacksona, która osobiście Martina bardzo podziwia i uwielbia jego muzykę. Utwór nazywa się: Men in the mirror (w tłumaczeniu na język polski: Mężczyzna w lustrze). Fani Micheala z pewnością już ją znają, a tym razem będziemy mogli ją słuchać w duecie Jorge Blanco oraz Martiny Stoessel. Ja jestem szczerze bardzo zadowolona, ponieważ jak dla mnie piosenka jest genialna i świetnie będzie pasowała do ich głosów. Możliwe, że zostanie nieco zmodyfikowana. A o czym opowiada? 




Ten kawałek opowiada o ludziach biednych, ludziach cierpiących, o ludziach którzy nie mają domu.. Piosenka ma naprawdę głęboki przekaz. Jackson przekazuje, że chce dokonać zmian, próbować coś zmienić, jednak w głowie ciągle siedzi myśl, że są dzieci, które umierają właśnie z głodu i nic nie można na to poradzić. Teledysk także jest naprawdę poruszających, jednakże nie jest to jedyna piosenka Micheala o tej tematyce. Wystarczy spojrzeć chociażby na piosenkę Heal the world, które być może znacie. Myślę, że "Jortini" nagrywając cover piosenki zaoszczędzili fanom.. Hm, spekulacji? Gdyby piosenka była chociażby o miłości, a Martina wybrałaby, żeby właśnie Jorge z nią ją wykonał nie obyłoby się od kolejnej dawki dowodów, że być może gdzieś tam w głębi coś do siebie czują. Teraz sprawa postawiona jest jasno. Tekst piosenki oraz tłumaczenie możecie przeczytać [tutaj]. Teledysk zamieszczam niżej. 



Pod tym akapitem dodaję także tweet Mariany dodany dwa dni temu, na którym widać pannę Stoessel podśpiewującą i słuchającą tej piosenki. Jest to niemalże potwierdzeniem, iż właśnie tę piosenkę zaśpiewa duet Jorge&Tini. Fani są bardzo, ale to bardzo ucieszeni, a sama Tinita także podchodzi do tego z ogromnym entuzjazmem. Ja już chcąc, nie chcąc słuchając kilka razy tego utworu zakochałam się i już w głowie mam wyimaginowane, jak oni to zaśpiewają. Teraz Wasza kolej. Włączajcie odtwarzacz i sami oceńcie. Ostrzegam, że bardzo szybko wpada w ucho, a ja jeszcze z większą niecierpliwością wyczekuję płyty, która ukaże się niestety dopiero w roku 2016. 


PODOBA WAM SIĘ PIOSENKA?  

25 komentarzy:

  1. Super! Czekam z niecierpliwością! Wasz blog to naprawdę najszybsze źródło informacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie komentarze. Dziękujemy i pozdrawiamy! xx

      Usuń
    2. nie bo są tak perfumy z 3 seoznu 2 rodzaje i szampon z 3 sezonu i dużo nowych rzeczy

      Usuń
    3. Anonimowy14:38:00

      Ta piosenka nie opowiada o ludziach biednych,o świecie który trzeba ratować itd,ona opowiada o tym ,że żeby zrobić jakiekolwiek zmiany na lepsze wśród i innych i wśród natury,najpeirw musimy przyjrzeć się sobie.Zrozumieć dlaczego postępujemy w ten a nie inny sposób,zrozumieć nas samych.Póki tego nie osiągniemy,nie będziemy potrafili zmienić świata.

      Usuń
  2. Anonimowy17:44:00

    czy tylko ja na tym teledysku zauważyłam biało-czerwoną flagę z napisem SOLIDARNOŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM MICHELA JACKSONA!!!!! <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam do niego szacunek, aczkolwiek nie miałam okazji jakoś często przesłuchiwać jego piosenki, ale słuchając tę, po prostu się zakochałam. :)

      Usuń
  4. Napewno okaże się wielkim sukcesem :3
    Już zakochałam się w tej piosence a gdy usłysze ją w duecie Tini i Jorge to poprostu bajka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słucham ją przez dwa dni z rzędu i nie mogę przestać. xx

      Usuń
    2. Ja też *_*
      Będe ją słuchać do momentu aż mi zbrzydnie XD
      Ale to się nigdy nie stanie *_*

      Usuń
    3. Ja też *_*
      Będe ją słuchać do momentu aż mi zbrzydnie XD
      Ale to się nigdy nie stanie *_*

      Usuń
    4. Moja siostra też się uzależniła razem ze mną. Jest źle. :'D

      Usuń
  5. Super post!
    Zapraszam na mojego pierwszego bloga:
    http://jortiniopowiadania.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:02:00

    Super pościk. Zapraszam na mojego bloga http://moje-bazgrolki-malunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka fajna choziaz wolalabym heal the world kocham ja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Heal the world, ale jak dla mnie zbyt wolna. :)

      Usuń
  8. Ta piosenka jest chyba o Lechu Wałesie.Przed pokazaniem flagi Solidarności widnieje jego twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz ją usłyszałam dzięki mamie Tini, dlatego sama nie wiem. :)

      Usuń
  9. Moge uzywac niektorych informacji na moim niemieckim blogu? Naturalnie zawsze dawam linka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd wogole wiecie ze to będzie na dysku? Moze tylko sobie śpiewała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!