25 sie 2014

[Z życia aktorów] Ezequiel Rodriguez zapowiada Twitcam! [Aktualizacja 2]


Po raz kolejny mamy możliwość obejrzenia aktorów na żywo i zadania im ważdnych dla nas pytań.Jest to kolejna szansa by pokazać Polskę z jak najlepszej strony! Specialnie dla nas V~lovers Rodriguez organizuje Twitcam.
By dowiedzieć się więcej zapraszam do rozwinięcia posta ...

Oto link do pierwszego liva : Klik
Link do drugiego liva : Klik


Oto co Ezequiel napisał na swoim twitterze :
Tłumaczenie :
Jutro o 12 czasu Argentyńskiego mój pierwszy twitcam!Możecie zapytać się o co chcecie na #EZEQUIELARODRIGUEZ Wyczekuję!!
Tłumaczenie : 
 I jutro też 25/08 drugi Twitcam czasu Argentyńskiego, abyśmy mogli wszyscy porozmawiać!Czekam na pytania #EZEQUIELARODRIGUEZanswer!


Przez serialowego Pablo został utworzony specialny hastag #EZEQUIELARODRIGUEZanswer, w którym możemy zadawać pytania do godziny 17:00.Natomiast o godzinie 22:00 czasu polskiego odbędzie się normalny , tradycyjny Twitcam.


Pewnie zastanawiacie się o co możecie spytać Rodrigueza?Możecie go spytać się o co tylko chcecie!Zapewne najwięcej pytań będzie dotyczyło ostatniego zajścia i tego co nim wstrząsnęło.


Po raz kolejny musimy dać CZADU!Pablo to ulubiony przez uczniów nauczyciel tańca i dyrektor Studia On Beat zdobył duże uznanie wśród V~lovers. Niech Rodriguez dowie się ,że ma również fanów w Polsce!Warto również wspomnieć ,że to pierwszy Twitcam Ezequiela


Pamiętajcie by zmienić swoje avatary na flagi aby było wiadomo kto jest z jakiego kraju!

Będziecie uczestniczyć w Twitcamie?

25 komentarzy:

  1. Anonimowy16:07:00

    AAA! Dziekuje bd pisac Ps. to ja Klaudia sie cb zapytałam kiedy post!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:07:00

    ps 2: PIERWSZA

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że będę na TC :) Ciekawe co wyjawi? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że Ezequiel organizuje twitcam postaram się na nim być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 100% będę na twitcamie.Polacy dajmy czadu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... ja ogl sb moze na YT , bo o 22 to nwm czy bende oglàdac. Szkoda ze nie mem TT :-( ale moze cos wyjawi odnosnie tej końcowki w 20 odcinku ... Nwm zobacze :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na pewno będę bo przeciez Juntos somos mas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przemyślałam i Juntos somos mas kochani <3

      Usuń
  8. Anonimowy20:12:00

    Super ps kiedy następny odcinek? Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek następny będzie 22 września jak nie później czyli 20 października

      Usuń
  9. Właściwie to nie za bardzo interesuje mnie sam Ezequiel, ale warto pokazać, że Polska potrafi! Mało będę rozumiała, ale moja siostra mi pomoże i nie będzie źle. Zmieniła już avatar i spamuje, jak szalona. Może dowiemy się czegoś więcej o całej sprawie z Pablo, chociaż nie wiem, czy on w ogóle może zdradzać dalszą fabułę... ://

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno będę trzeba dac czadu JONTOS SOMOS MAS !!!
    Trzeba spamować Polonia , To jego pierwszy TC więc chyba fajnie jak nas dobrze zapamięta !!!
    Ja na pewno będe :))

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem. Ale fajnie! Kolejny TT! Polonia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:18:00

    Po raz kolejny mamy możliwość obejrzenia aktorów na żywo i zadania im ważdnych dla nas pytań.Jest to kolejna szansa by pokazać Polskę z jak najlepszej strony! Specialnie dla nas fanów serialu Violetta Rodriguez - serialowy Pablo , dyrektor Studia organizuje Twitcam.
    Juz po tym sformułowaniu. Violetta Rodriguez.... Naserio? Albo to popraw i wstaw tam imię, albo przecinek, bo wygląda na to że serialowy Pablo na prawdę Nazywa się Violetta -,- I ktoś taki pisze na takim blogu? -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:50:00

    bardzo lubie jego postać w serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiktoria Holeczek22:22:00

    Ja mam gości rozumiecie 13 mi strzeliła niestety nie będę

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam ten pierwszy Twitcam o 17. Było 'Polska' :)
    Teraz też oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie ;) Będę uczestniczyć . Mam nafzieje ze bedzie nas duzo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na drugim twitcamie mnie nie było, bo byłam bardzo zmęczona i poszłam spać. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie uczestniczę w Twitcamah czytam relacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy13:39:00

    Czyli kiedy i o której będzie ten twitcam? bo nie rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na pewno będę oglądać i muszę zmienić szybko avka na Polską flagę Juntos Somos mas !!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam na pierwszym kilka minut tylko :(, czekam na streszczenie z tej relacji :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam na drugim Twitcamie (na pierwszy nie zdążyłam), no i kolejny raz trochę mi przykro że jestem taka tępa jeżeli chodzi o hiszpański :(. Chciałabym się go nauczyć, ale pomieszałby mi się z niemieckim i zawaliłabym oba języki, więc już wolę się uczyć niemieckiego… Ale uwielbiam takie Twitcamy, ponieważ czuję się jakby 'bliżej' to osoby, która je robi :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!