23 sie 2014

[Z życia aktorów] Dziewczyny na pokazie mody BAG WEEK


Dzięki własnej stylówie tworzymy własną oryginalną osobowość!Wiele dziewczyn kocha modę i dzięki niej wyraża prawdziwą siebie.Dziewczyny z obsady Violetty uwielbiają nosić różne dodatki!Całkiem nie dawno zostały zaproszone na pokaz mody BAF WEEK by dowiedzieć się więcej na ten temat zapraszam do rozwinięcia mojego postu o pokazie mody Bag Week...


#Czym jest BAF WEEK?


BAF WEEK to jedno z większych wydarzeń modowych na całym świecie.Z roku na rok wydarzeniem jest zainteresowane coraz większe grono osób z całego świata!Udział w pokazie biorą gwiazdy różnych formatów ,które zaprezentują się w różnorodnych kreacjach. Jesteście ciekawi jak ubrały się nasze gwiazdy?


#Gdzie odbywa się pokaz


Pokaz zawsze odbywa się w słonecznym Buenos Aires , oczywiście jest to nam bardzo dobrze znane miasto ponieważ na co dzień nagrywana jest tam nasz ulubiony fioletowy serial pt. ''Violetta''. Co myślicie o Buenos Aires? 


#Kto miał zaszczyt uczestniczyć na pokazie?


Oprócz głównej bohaterki - Martiny Stoessel zaszczyt uczestnictwa w pokazie przypadł  również Albie Rico , Clarze Alonso ,  Candelarii Molfese, i Lodovice Comello.Oprócz dziewczyn z obsady w wydarzeniu uczestniczył partner Clary Alonso - Diego Dominguez , rodzina Martiny oraz jej życiowy partner Peter...

















Podobają się wam kreacje w ,których wystąpiły dziewczyny?

20 komentarzy:

  1. Anonimowy14:42:00

    Super!Mimo to ,że informacji nie było za dużo to i tak napisałaś dużo i sensownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny mają dość dziwne kreacje, ale najbardziej podoba mi się kreacja Lodo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się strój Clari :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MI również najbardziej podoba się strój Clary, ale Cande też ładnie wyglądała :) Z resztą Alba i Lodo również :D

    ♥Serdecznie zapraszam!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dziewczyny wyszły świetnie. Martina jednak ubrała się dość zwyczajnie, zwykle na tego typu uroczystości wybierała inne stroje. Mi najbardziej spodobał się strój Clary, wygląda bosko :) Buty Cande takze przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziewczyny wyglądały :D
    Najbardziej podobały mi się Lodo i Clara :)
    A Tini... No cóż, nawet ładnie, chociaż najmniej podobała mi się w tym wydaniu z naszych kochanych dziewczyn :)
    Nasz Dieguito jak zawsze przystojny :D
    No i Peter, ach nawet nie wiem jak wyrazić moje rozczarowanie co do niego... Nie wypowiadam się co do niego, nie chcę urazić jego fanek...
    Nie wiem, ale po tych zdjęciach mam takie dziwne wrażanie co do Tini, że nawet nie ma zdjęcia z dziewczynami, z którymi podobno się przyjaźni. Luz, rozumem, że może chciała sobie pobyć z chłopakiem, ale sama nie wiem. Jak dla mnie to jest po prostu trochę dziwne, że Tini nie była z innymi, chociaż trochę. Widać, że dziewczyny dobrze się dogadują A Martina już sama nie wiem. Ale dobra, może nie chciała, nie wnikam...
    Przy okazji zapraszam do mnie na bloga http://violetta-todo-vuelve-a-comenzar.blogspot.com/
    pozostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzu! :) :**
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wszystkie wyglądały ..
    W sumie nie umiem wybrac , która najładniej .
    Ale chyba taki post już tu był .. mogę się mylić , bo oglądam 10 blogów i wiadomo , że nie wszystko moge pamiętać :)
    Cieszę się bo widać , że dziewczyny razem sie trzymają , ale Tini , no nie wiem może chciała pobyć z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Zdjecia świetne. Pozdrawiam. :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny były pięknie ubrane najbardziej podobało mi się ubranie clari i Tini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha no i jeszczę oczywiście Lodo

      Usuń
  10. Bardzo fajne stroje ! Nie mogę się doczekać aż zobaczę je w Polsce <3 Ślicznie pozowały * A najbardziej Alba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia a jakie stylówki po prostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze stylówy Alby i Lodo ;) Uwielbian je ;) Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiktoria Holeczek09:48:00

    Najładniej według mnie Lodo i Alba

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie wszyscy nieco "mrocznie" wyglądali, co nie znaczy, że nie fajnie. Bardzo podoba mi się kreacja Clary. Bardzo ładnie wyszła na zdjęciach. Jej chłopak (Diego) też niczemu sobie :) Uważam, że Tini nie pasuje, aż tak taka ciemna szminka. Lepiej było jej w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tini jakos nie zabardzo sie przyszykowala. Ale i tak słodko wyszla na zdjenciach. Dziewczyny tez wypadly super

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze? To tylko Clara i Alba wyglądają fajnie reszta nie trafiła w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania dziewczyn jak zwykle świetne! Najbardziej podobała mi się Tini, Albo i Lodo. Nie lubię czarnych ubrań, mi się czarny z pogrzebem kojarzy, ale w czarnym dobrze się wygląda ;). No chociaż dziewczyny z serialu we wszystkim dobrze wyglądają! Trochę mnie dziwi, że nie ma wspólnych zdjęć Tini, Lodo, Clary, Alby, Cande… No ale nie będę się zagłębiać w ten temat. Świetne zdjęcia, tak czy tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!