23 sie 2014

[Zrób to Sam] Bluzka z napisem Violetta


Chciałabym zacząć nową serię postów ,,Zrób to Sam,, , będą to posty w ,których zobaczycie jak zrobić coś z niczego.Pokażę wam jak wykonać różne rzeczy z Violetty samemu w domu zamiast wydawać na to mnóstwo pieniędzy.Jeżeli chcecie zobaczyć efekt mojej pracy i to co wykonałam kliknijcie Czytaj Dalej. Wszystkich ciekawych V-lovers zapraszam...


Większość nastolatek ma zawsze problem co na siebie ubrać.Ostatnio przekopałam swoją szafę od góry do dołu i znalazłam kilka fajnych bluzek o ,których kompletnie zapomniałam.W ubraniach ,które udało mi się wygrzebać była zwykła biała bluzka używana kiedyś prze zemnie na WF oraz stare bluzki z Hanną Montaną.Przypomniało mi się jakie pieniądze płaciłam za te bluzki.I właśnie wtedy wpadłam na pomysł by zwykłą białą bluzkę przerobić na bluzkę z Violetty.Za około 7 złoty kupiłam niebieską farbę do ubrań i tkanin , postanowiłam na bluzce zrobić napis Violetta.Wcześniej na Allegro widziałam bluzki z samymi napisami Violetta i cena ich wyniosła około 35-40zł.Jak dla mnie to lekka przesada jak za samo logo serialu na bluzce płacić takie pieniądze.Postanowiłam poświecić jeden stary pędzelek i na tkaninie wykonać napis Violetta.Wcześniej długopisem naszkicowałam sobie to co chciałam potem poprawić.Po tym jak skończyłam pędzelek nadawał się do wyrzucenie.Czas ,który poświeciłam na wykonanie bluzki to około 2-2,5 godziny.Jak dla mnie było warto a oto efekt końcowy mojej pracy.



Z efektów pracy jestem strasznie zadowolona.Jak pewnie zauważyliście na zdjęciu wyżej został jeszcze długopis.Nie mam się czym martwić po pierwszym wypraniu [koniecznie ręcznym] gdzie zaschnięta warstwa farby swobodnie odpadła długopis zmył się razem z nią.Bluzka świetnie wygląda z krótkimi spodenkami.Nie polecam wam prać tej bluzki w pralce bo farba może puszczać kolor.A wtedy macie zafarbowane ubrania na niebiesko. Co myślicie? 

Spodobał się wam ten pomysł na wykorzystanie starej kosulki?

Chcecie więcej postów z wymyślonej przeze mnie serii?

40 komentarzy:

  1. Anonimowy15:49:00

    Spoko pomysł.Czekam na kolejne i fajnie ,że ktoś wymyślił taką serie zawsze na yt oglądam handmade a to całkiem podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na przerobienie starej koszulki. Seria "Zrób to sam" zapowiada się naprawdę ciekawie :) Czekam na kolejne posty <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:58:00

    Podoba mi się ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie tez pomysl czekam na następne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu usunęliście moje komentarze??? I jeszcze jednego anonima??? Wyraziłam swoją opinię, nikogo przy tym nie obraziłam, więc proszę Was nie usuwajcie moich komentarzry, bez potrzeby, ok?-,- Liczcie się z tym,że nie każdemu mógł się podobać, któryś z postów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jeszcze raz napiszę,że niezbyt podoba mi się ta bluzka i nie zrobię jej, być może to dlatego,że jestem na to za duża :) Sama seria wydaję się być bardzo fajna i mam nadzieję,że będzie pojawiać się ona często. Myślę,że tym razem mój komentarz nie zostanie przez nikogo usunięty! ;)

      Usuń
    2. Anonimowy16:34:00

      Nikt nie usuwa twoich komentarzy :P Ja musiałam poprawić (wyrównać pismo itp ) i wyszło na to ,ze raz jeszcze musiałam go napisać.

      Usuń
    3. Skoro tak, przepraszam za zamieszanie ;) Ale zrozum mnie ;)

      Usuń
    4. Anonimowy17:21:00

      Rozumiem po prostu mi coś na wyskakiwało i wymyśliłam ,że raz jeszcze to napiszę.I pewnie walczysz w konkursie na komentowanie :P

      Usuń
  6. Anonimowy16:41:00

    Bo panna Klaudia Kupa nie chce aby Facu widział obrazliwie komki, mojego juz tez usunęła
    To jest badziewie
    Lol gorzej wyjść nie mogło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:47:00

      Po prostu napisałam od początku posta?I tłumaczyć się nie muszę?

      Usuń
    2. Anonimowy17:26:00

      I tak post do dupy koszulka od W-F ty myślisz co piszesz

      Usuń
    3. Anonimowy17:48:00

      Wiem co piszę.

      Usuń
    4. Anonimowy17:55:00

      czyżby na pewno ten post to porażka

      Usuń
    5. Anonimowy17:59:00

      Anonimy zawsze racje mają.

      Usuń
    6. Oj, już weźcie jej nie obrażajcie. Nie podoba Ci się bluzka? Ok. Ale ten post wcale nie jest porażką, Klaudia dobrze go napisała...

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł, choć ja bym tego nie zrobiła, no ale to tylko moja opina. :)
    Ogólnie to bardzo podobają mi się takie właśnie posty typu ,,Zrób To Sam" :D
    Czekam na więcej :)
    Przy okazji zapraszam do mnie na bloga http://violetta-todo-vuelve-a-comenzar.blogspot.com/
    pozostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzu! :) :**
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się ta koszulka :/ Ale za to seria zapowiada się naprawdę fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:01:00

      Może coś innego ci się spodoba.Każdy ma własny gust.

      Usuń
  9. Fajny pomysł. Ja bardzo chętnie będę czytać takie posty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:00:00

      Cieszę się ,że jest chociaż grupka osób ,której się takie coś podoba :)

      Usuń
    2. Mi ta seria też się bardzo podoba jakby coś ;), tylko ta bluzka niekoniecznie.

      Usuń
    3. Anonimowy19:13:00

      piszą tak żeby ci przykro nie było

      Usuń
  10. Ciekawa sprawa ,ale ja nie mam talentu do takiego czegoś , więc nie zrobie.
    Ale inne rzeczy chętnie poczytam , może coś wykonam .
    UWAGA O 18 TWITCAM RUGGERO I LODO WIĘCEJ NAPISAŁAM NA BLOGU WSZYSCY O 18 NA TWITCAMIE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie seri zapowiada się ciekawie a co do pomysłu to jak wy na to wpadacie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalny pomysł. Niby banalny a jednak przykuwa uwagę czytelnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post ! Tylko jak w sklepach tak wiele ładnych koszulek to po co pisać jedno zdanie na koszulce ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł:) Może sprubuj zrobić teraz Violettową czapkę ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i ciekawy post ;) Może zrób inne żeczy z Violetty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10:47:00

    Według mnie fajny pomysł. Myślę, że dalej będziesz tworzyć posty z tej serii. Chętnie je poczytam, może także wypróbuję w przyszłości :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11:27:00

    Chujowy pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiktoria Holeczek13:44:00

    Bardzo fajny pomysł
    PODZIWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:27:00

    co to za wieś?

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysl :) Koszulka fajna ale moze lepsza by byla fioletowa i np czarny napis :) Kazdy ma inny gust ;D Czensciej takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pomysł na następny post mogę napisać propozycję na asku?
    Ps. Pomysł z koszulką jest ciekawy ale chyba nie założyła bym takiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22:17:00

    też bede3 czytac te posty

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł na serię, nigdy bym na to nie wpadła :P.
    W sumie w wolnej chwili może kupiłabym farbę i namalowała logo Violetty :D. A co jest jeszcze lepsze, że można też zrobić coś takiego, tylko z innym napisem itp. :D
    Z chęcią czytałabym posty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie podoba mi się ta bluzka .. Zwykłe logo -,- Nie lubię takich prostych bluzek ja wydrukowała bym zdjęcie i przykleiła jakoś ładnie to bluzki i tyle a takim specjalnym klejem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!