31 sie 2014

[Quizme] Violetta 2 Quiz


W dzisiejszym poście będziecie mogli znaleźć kolejny quiz przygotowany przez nas w ramach współpracy z internetową stroną specjalizującą się w robieniu rozmaitych quizów [Quizme]. Quiz który zaprezentujemy tym razem jest poświęcony w całości drugiemu sezonowi fioletowej telenoweli. Jeżeli chcesz sprawdzić swoją wiedzę na temat przeszłego sezonu to post, lub quiz właśnie dla ciebie. Nie przedłużając serdecznie zapraszam was V-lovers... 


Dla przypomnienia z Quizme współprace nawiązaliśmy pod koniec lipca. Jak na razie przygotowaliśmy dwa Quizy, łącznie z tym. Pierwszy dotyczący 1 sezonu [link] i drugi poświęcony całkowicie 2 sezonowi. Oczywiście link do owego quizy znajdziecie poniżej. Pamiętajcie że rozwiązując Quiz przybliżacie kolejne konkursy na blogu. Kto wie, jeżeli będzie dużo rozwiązań może zrobimy konkurs na hiszpańską Gira Mi Cancion której jeszcze nie ma w Polsce? Pamiętajcie wszystko zależy od was, nie przedłużając tradycyjnie jak zawsze podam instrukcje jak wszystko uruchomić i zrobić aby Quiz działał poprawnie..



*2.Jeżeli macie fb, klikamy łapkę quizowi. 

3.Klikamy w ikonkę pod tytułem rozpocznij quiz. 

4. Wybieramy według nas poprawne odpowiedzi i klikamy dalej. 

5.Po zakończeniu Quizu, aby zobaczyć swój wynik należy wypełnić:

Nick: Xasasda [pierwsze co przyjdzie wam do głowy] 

Adres E-mail ....... pamiętajcie wasz e-mail nie jest konieczny 

Na koniec napiszcie co myślicie o Quize zostawcie swoją opinię... 




Nie bójcie się posty informujące was o nowych Quizach będą pojawiały się tylko raz na miesiąc. Nie zapomnijcie się pochwalić swoim wynikiem gdy skończycie Quiz. Napiszcie także o czym ma być następny, może o Ruggero lub Jorge? Niech poniesie was fantazja... A co do konkursu z Gira Mi Cancion, zastanowimy się... na początku recenzja a potem konkurs, co wy na to? 

22 komentarze:

  1. Anonimowy06:54:00

    Ok. Kolejny ma byc z Jorge. Ps. Pierwsza! Prosze 2 kilo ziemniakow

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze bardzo 2 kilo ziemniaków ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:17:00

      To do domu przywieź te 2 kilo mi

      Usuń
  3. Fajnie, że robicie Quizy, ale ja za nimi nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jest już następny :) Z chęcią go rozwiąże :) Może następny o jakimś paringu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy09:56:00

    Następny może być o Jorge?♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiktoria Holeczek10:57:00

    Jupi 14 /14 pkt.
    PS. mój nick Wika123
    bardzo fajne quizy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę kolejny o moim Jorge! :D <3 Ja miałam 14/14, choć nie byłam pewna co do piosenki "Si es por amor" wtedy strzelałam, ale udało się xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kelly Blanco11:22:00

    Miałam 12 punktów :) Ja też bym chiała kolejny z Jorge ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:07:00

    14/14 , super :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kolejny z ... Jorge? :D Miałam 14/14 , wachałm się przy tym DJ ale strzeliłam i BUM! DOBRZE :)
    Już nie mogę się doczekać następnego quizu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super , kolejny może być z moim kochanym , najlepszym - Jorge :))
    Mam 14/14 :)) Nie wiedziałam tylko imienia DJ i wahałam się nad piosenką "Si es por amor" , ale jakoś poszło , bo myślę kurcze albo 80 , albo 78 , ale Viola w 80 była inaczej ubrana i o :))
    Quiz bardzo ciekawy i fajny , oby więcej takich :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam 14/14 punktów, czyli 100%. Fajnie, że będziecie organizować takie częściej. Na pewno będę rozwiązywała. Co do konkursu: super! Bardzo chciałabym kolejny konkurs... Chciałabym mieć nową płytę z 3 sezonu. Następny quiz może o Tini?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super , chciałabym więcej takich quizów ;)
    Ja miałam 14 / 14
    Może teraz o Jorgr :?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za dobrze nie znam 2 sezonu więc to będzie troche u mnie na chybił trafił, ale sprubuję :) A następny Quiz może być o naszej Tiniciw. A co do konkursu to świetny pomysł. Tylko najpierw zrub recenzję plissssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. przepraszam za błędy ale piszę z telefonu :)

      Usuń
  15. Super! Lubię rozwiązywać te guizy są fajne zaraz klikam link i go wypełniam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://violetta-lovers.blogspot.com/ Wejdź ! Violaaaaaaaaaaaaaaaaa forever !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) Czekam na konkurs :D
    Quiz był całkiem łatwy, jak dla mnie, ale ja tak się interesuję "Violettą" że wiem na jej temat prawie wszystko :D Mój wynik to 14 / 14 punktów. 100.0% moich odpowiedzi było poprawnych.
    Spędziłam miło czas przypominając sobie różne sceny z drugiego sezonu serialu. Dzięki :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy okazji zapraszam do mnie na bloga http://violetta-todo-vuelve-a-comenzar.blogspot.com/
    pozostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzu! :) :**
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Banał! Mój wynik to 13/14, bo nie wiedziałam w którym odcinku było Si es por amor xD

    PS. Ej, czy tego bloga prowadzą małe dzieci? Bo w odpowiedziach na pytanie "Z kim Leon się zwiąże w 2 sezonie?" jest odpowiedź "z Larom". Violetta Polska jest lepsze, bo tam piszą osoby mające ponad 13 lat i nigdy nie ma błędów jak tu! A to nie jest pierwszy błąd ortograficzny, który tutaj widzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!