10 cze 2015

[Z życia aktorów] Macarena Miguel

                                            http://cs619722.vk.me/v619722671/156c6/ue5CqEFbP7Q.jpg
Macarena Miguel. Utalentowana aktorka grająca w naszym fioletowym serialu. Jej postać - Gery - nie jest zbyt lubiana. Ze względu na fakt, że występowała tylko w trzecim sezonie, nie wybrała się w trasę ,,Violetta Live''. Z tej okazji dysponuje sporą ilością czasu. Ostatnio ukazały się wieści, że reklamuję ona nową linię obuwia "Chromatic Smiles". Zapraszam !

                                         
Dwudziestolatka  pochodząca z Meksyku, rozpoczęła swoją karierę aktorską przed wystąpieniem w serialu ,, Violetta''. Często promowała różne produkty - brała udział w wielu reklamach. Aktualnie, po zakończeniu serialu, aktorka rozwija się dalej. Mimo, że nie koncertuje z reszta obsady, nie trudno zauważyć, że utrzymuję kontakt z przyjaciółmi z planu. Ostatnio doszła do nas wieść o sesji zdjęciowej tej aktorki, na potrzeby reklamy.Buty które reklamuje artystka to Sperry x Gray Malin Authentic Original. Fotograf to Carlos Haro.
macarena miguel sperry gray malin 5 Chromatic Smiles 
 
 

 
Co sądzicie o tej sesji ?


10 komentarzy:

  1. Anonimowy21:39:00

    Napisałam Wam maila, że chciałabym śpiewać, przesyłanie filmików do jutra, a ja nie wiem, który wers jest dla mnie i już raczej nie zdążę nagrać... Czuję się trochę zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem....ogarnęliśmy pocztę i wszystkim rozdaliśmy wersy...przykro mi bardzo, ale najwidoczniej twój meil nie doszedł...wersy już się skończyły, ale możesz jeszcze przesłać podziękowanie...na serio mi przykro

      Usuń
  2. Anonimowy22:05:00

    Ooo... To przepraszam. Podziękowanie zaraz wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:15:00

    Właśnie wysłałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie...Ola siĘ ucieszy, że tego przybywa...KTO JESZCZE CHCE PODZIĘKOWAĆ NASZEJ OBSADZIE TO DO ROBOTY :)

      Usuń
  4. Anonimowy22:19:00

    Doszło... Kamień z serca... Bo moja poczta to lubi robić numery w najmniej odpowiednim momencie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy będzie odcinek 81 z Violetty? Jak tak, to kiedy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie takie 15 pożegnanie, jeszcze nie wiemy kiedy

      Usuń
  6. Anonimowy19:22:00

    przepraszam, ze nie na temat, ale czm nie mozna wam zadawac pytan na asku jak sie nie ma konta? :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!