1 sie 2016

[Wywiad] Jorge Blanco: Kocham życie!

JORGE BLANCO: KOCHAM ŻYCIE! Jak można nie kochać Leona? Chłopak o rozbrajającym uśmiechu, ciepłym spojrzeniu i niezwykłym talencie muzycznym... Takimi samymi cechami odznacza się także aktor, wcielający się w rolę ukochanego Violetty - uroczy meksykanin, Jorge Blanco. Podczas gdy Jorgistas z niecierpliwością czekają na płytę chłopaka, ja zapraszam Was do przeczytania wywiadu z naszym Jorge, gdzie głównym tematem jest miłość. Pochodzi on z najnowszego wydania magazynu "Violetta". Jaki był najbardziej romantyczny gest, jaki zrobił Blanco? Co lubi u dziewczyn? Jakiego wspomnienia z dzieciństwa nigdy nie zapomni? Zapraszam!



JORGE BLANCO: KOCHAM ŻYCIE

Co Jorge Blanco uważa za ważne, gdy chodzi o miłość? Opowiada nam o tym w szczerym wywiadzie!

Jorge uwielbia muzykę i aktorstwo. W tym wywiadzie pytamy jednak o pasję innego rodzaju - o miłość!


Co zrobiłbyś na miejscu Leona, gdy odkrył, że Violetta to Roxy?
Wyszedłbym z siebie. Leon zniósł to stosunkowo dobrze w porównaniu z tym, jak zareagowałbym ja. Nie znoszę, gdy ktoś mnie okłamuje. Zwłaszcza, gdy kłamie ktoś, kogo kocham.
Co Leonowi podoba się w Roxy?
Roxy jest bez wątpienia w jego typie. To samo dotyczy Violetty. Wyglądają prawie identycznie. Co za dziwny zbieg okoliczności, prawda? (śmiech) Bardzo ciekawy jest fakt, że ją zna, mimo że w zasadzie jej nie poznał.
Czy jesteś typem zazdrośnika?
Nie, ale lubię okazywać swojej dziewczynie zainteresowanie i okazywać, że mi na niej zależy.
Jaką najbardziej romantyczną rzecz zrobiłeś w życiu?
Zasłoniłem swojej dziewczynie oczy, przeprowadziłem ją tak przez miasto. Po drodze zbierałem kwiaty, a gdy dotarliśmy do parku, rozłożyłem kwiaty wokół niej i zagrałem na gitarze jej ulubioną piosenkę.

"Nie mógłbym żyć bez ludzi, których kocham i bez muzyki. To wszystko, czego mi potrzeba do szczęścia".


Opisz swoją idealną romantyczną randkę. Gdzie by to było i co byście robili?
Nie sądzę, żeby istniała jedna idealna randka. Można zrobić tysiąc rzeczy, by randka była doskonała. Zaplanować coś fajnego, zaskakującego, romantycznego i tak dalej.
Jakiej cechy nie znosisz u dziewczyny a jaką wysoko cenisz?
Nie mógłbym być z dziewczyną, która jest podstępna, próżna, zazdrosna albo nie umie być dobrą przyjaciółką... bo chcę, aby była zarówno moją dziewczyną, jak i przyjaciółką. Chcę, by była sobą i mi ufała. Zawsze zachwycają mnie piękne oczy.
A czy coś byś w sobie zmienił, gdybyś mógł?
Raczej nie, bo moje wady wiele mnie nauczyły. Mogłem przekuć je w zalety i wykorzystać moje doświadczenie w przyszłości.

"Nigdy nie miałem idola, na którym bym się wzorował. Szanuję i podziwiam wielu artystów za ich pracę i czerpię od każdego z nich tyle, ile mogę." 


Jakie było najśmieszniejsze wydarzenie podczas Violetta Live?
Trudno wskazać jedną taką rzecz. Bardzo łatwo pracowało się z tymi ludźmi, bo fajnie jest robić to co kocham, w otoczeniu przyjaciół.
Jakie emocje przeżywałeś ostatniego dnia na planie Violetty?
Było dziwnie. Mieszanka różnych uczuć. Czułem smutek, że muszę pożegnać się z planem, projektem i wszystkimi ludźmi, z którymi pracowaliśmy. Wiedziałem też jednak, że jedziemy na tournee, więc nie musimy się jeszcze żegnać. Byłem także podekscytowany i ciekawy, co przyniesie mi przyszłość po Violetcie.
Plany na przyszłość?
No cóż, pragnę dalej robić to, co kocham, tyle że teraz już solo. Chciałbym pracować w filmach, rozwijać się i uczyć gry aktorskiej. W dłuższej perspektywie marzę też o założeniu rodziny.

 ZDOLNY GITARZYSTA

Jorge uwielbia grę na gitarze i wszędzie zabiera ją ze sobą. Nic dziwnego, że jedno z jego ulubionych wspomnień jest związane z tym instrumentem: "Moja pierwsza gitara elektryczna była prezentem od jednego z moich najlepszych przyjaciół z dzieciństwa i jest jedną z moich najcenniejszych pamiątek".

WESOŁA RODZINA

Jorge jest bardzo przywiązany do swojej rodziny. "Bawimy się, rozmawiamy, chodzimy na spacery i wygłupiamy się." opowiada, spytany jak spędzają razem czas. Wspomnienie z dzieciństwa, którego nigdy nie zapomni: "Popołudnia spędzane na zabawie z bratem".


JAK PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD?

8 komentarzy:

  1. Julia Sz.14:21:00

    Jorge to mój idol <3 Wywiad bardzo mi się podobał!

    disney-colorfulworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jorge to taku słodziak.Kto uważa że jest czyimś mężem podpisuje się pid moim komem.Fajny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest nikt nie podpisuje się??:-[:-\ Wogóle mało osób odwoedza bloga.Tak to zawsze nie miej niż 10 komentarzy a teraz 5 z czego 3 są moje.Trochę przykre.Moim zdaniem blog jest dobrze prowadzony i czytelnicy powinni go odwiedzać.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Super wywiad <3 Jorge taki romantyk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/?m=1 Zapraszam serdecznie na bloga!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!