31 sie 2016

[Wywiad] Ruggero Pasquarelli - Chciałbym zagrać czarny charakter

RUGGERO PASQUARELLI - CHCIAŁBYM ZAGRAĆ CZARNY CHARAKTER. Bez wątpienia można powiedzieć, że aktualnie życie Ruggero skupia się na Soy Lunie. W czerwcu w ramach promocji serialu Pasquarelli wraz ze swoją przyjaciółką z planu, serialową Luną - Karol Sevillą odwiedził naszych sąsiadów z zachodu oraz Francję. Nie obyło się sesji zdjęciowych oraz licznych wywiadów, a jeden z nich postanowiłam przetłumaczyć specjalnie dla Was. Wywiad pochodzi z niemieckiej strony Bild. Niestety mój niemiecki nie jest za dobry, więc odpowiedzi nie są przetłumaczone dokładnie słowo w słowo, jednak sens wypowiedzi został zachowany. Bez przedłużania zapraszam do dalszej części posta.




Jaka była Twoja wymarzona praca, kiedy byłeś mały? 
Kiedy byłem mały, zawsze chciałem śpiewać dla dużej publiczności na dużej scenie. To jest moje marzenie i mam nadzieję, że się spełni. Kocham muzykę. Mój ojciec wcześniej grał na gitarze i to bardzo zainspirowało mnie.

Czy zostałeś kontuzjowany podczas nagrań?
To było bardzo wymagające. Podczas prób uszkodziłem moją kostkę. Nie wolno mi było jeździć przez miesiąc. Na szczęście nie było to nic poważnego, moja noga musiała po prostu odpocząć. 

Ile godzin dziennie uczyliście się jeździć na wrotkach?
Przez pierwsze siedem miesięcy nagrywania uczyliśmy się jeździć siedem godzin dziennie, aby ćwiczyć i doskonalić choreografię. Teraz jeździmy około dwóch godzin dziennie w ramach przygotowań do drugiego sezonu.

Jaki portali społecznościowych używasz kiedy jesteś w podróży?
Instagram to moja ulubiona aplikacja. ponieważ jest prosty, skuteczny i to doskonały sposób żeby pozostać w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi - wiedzą co robię. 

Jak Twoi przyjaciele reagują na Twój sukces?
Są szczęśliwi, bo wiedzą jak ciężko na niego pracowałem (dalej niestety nie zrozumiałam tekstu).

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię chodzić do kina i spędzać czas próbując skomponować muzykę - muzyka jest moją pasją. Kocham ją. Dzień grania bardzo mnie inspiruje i daje mi wiele pomysłów, gdy pisze dużo muzyki.

Z którą aktorką/aktorem chciałbyś współpracować?
Chciałbym grać z Leo DiCaprio i  Jennifer Lawrence - są bardzo utalentowani i bardzo mnie inspirują. Uwielbiam Jennifer to fantastyczna aktorka i jest bardzo ładna. Leo zaś ma wielką karierę i grał tak wiele różnych ról. Mogę mieć tylko nadzieję, że będę mieć tak długą i urozmaiconą karierę.

Jaka byłaby Twoja wymarzona rola?
Chciałbym zagrać czarny charakter - po prostu kogoś innego, kogo gram obecnie. Myślę, że fajnie byłoby gdybym grał Jacka Sparrowa z Piratów z Karaibów. To jest wielki charakter i myślę, że Johnny Depp gra go świetnie.

JAK WAM SIĘ PODOBAŁ WYWIAD? DOWIEDZIELIŚCIE SIĘ CZEGOŚ NOWEGO? 

4 komentarze:

  1. Może nie na temat, ale czym mogę napisać tekst na wstążce, bo marker się rozmazuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiem może dlugopisem.Albo wyszyj.

      Usuń
    2. Możesz mocnymi naklejkami ale długopisem też powinno być dobrze :)

      Usuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!