17 paź 2015

[Akcja] ‪#‎RuggeroComeBackToPoland [Przypomnienie]


#‎RuggeroComeBackToPoland‬. Pewnie zauważyliście polscy fani ostatnio często organizują akcje dla członków fioletowej ekipy, aby znów odwiedzili nasz kraj. Do naszej ojczyzny już niedługo zawita Samuel Nascimento, któremu bez wątpienia najbardziej podobało się w Polsce, ale czy są szanse, aby ponownie odwiedził nas Ruggero? Jak wiecie w przyszłym roku jest planowana premiera książki Włocha. Z początku Dom Wydawniczy Rebis miał zamiar sprowadzić Pasquarelli'ego na promocję "Mi Piace" w Polsce, jednak teraz wszystko stoi pod znakiem zapytania. Więcej informacji znajdziecie w tym poście: [klik]. Z pewnością każdemu z nas zależy, aby wszystko poszło po naszej myśli i dlatego fanpage Ruggero Pasquarelli Polska, na którym adminuję organizuję akcję #‎RuggeroComeBackToPoland‬, ale nie będzie to tylko spam na Twitterze. Postanowiliśmy, że zrobimy filmik specjalnie dla aktora, w którym pokażemy jak bardzo chcemy, aby przyjechał do Polski. Ze zmontowanym wideo będziemy spamowali do Ruggero oraz wyślemy go do wydawnictwa Rebis.

PAMIĘTAJCIE O DZISIEJSZEJ AKCJI. START GODZINA 9:00. SPAMUJEMY DO RUGGERO Z TYM FILMIKIEM:






CO TRZEBA ZROBIĆ?

Na mail ‬ruggeropolska@o2.pl oraz violetta2polska@onet.pl możecie wysyłać wykonane przez siebie prace (mogą być zrobione komputerowo), które koniecznie muszą zawierać hashtag #‎RuggeroComeBackToPoland‬, możecie także wysyłać swoje zdjęcia z Ruggem oraz krótkie filmiki. Pamiętajcie, aby mówić w języku włoskim, hiszpańskim lub angielskim, gdyż jedynie tymi językami dysponuje Włoch. Na wysyłanie macie czas do 10 października. Oprócz nadesłanych przez was prac, zdjęć oraz filmów w wideo pojawią się także zdjęcia oraz tweety Pasquarelli'ego z naszego kraju. Miejmy nadzieję, że i tym razem Ruggero nas zauważy.


Dodatkowo na fanpage'u, który organizuje akcję trwa konkurs, w którym do wygrania jest książka "Świat Violetty". Mam nadzieję, że nagroda zmobilizuje Was do przyłączenia się do akcji i licznie weźmiecie udział.

UWAGA! NIESTETY DOSTALIŚMY BARDZO MAŁO PRAC, DLATEGO AKCJA JEST PRZESUNIĘTA NA 17 PAŹDZIERNIKA, NATOMIAST PRACE, FILMIKI...
Posted by Ruggero Pasquarelli Polska on 7 października 2015


Akcja na Twitterze jest przewidziana na 17 PAŹDZIERNIKA. Wtedy także zaktualizuję post o gotowy filmik, z którym pod hashtagiem ‪#‎RuggeroComeBackToPoland będziecie spamować do Rugga.




16 komentarzy:

  1. Postaram się coś wykonać!
    Rugg musi do nas wrócić! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się nad udziałem, ale nawet jeśli nic nie wyślę, oczekujcie mocnego trzymania kciuków ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również! Zgadzam się w 100% !!! O!!! MÓJ KOCHANY RUGGERO..... 😍❤😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do odpowiadania megaaa o Violi i leonie!
    Wattpad - opsmytini
    Blog - dangerouslove-story.blogspot.com (rozdzialy beda najpierw dodawane na wattpada a trocheee pozniej na blogu ��) ZAPRASZAM! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:14:00

    A tutaj robimy spis żon Rugga xD
    Ja

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:25:00

    Co z tym odc specjalnym ,,Violetta"

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałam udział w konkursie fioletowy szkic i wygrałam a nagroda nadal ni przyszła!!!


    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się zrobić co trzeba! Ja go kocham! Musi przyjechać! ;3 Najlepiej do Poznania jak Samu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam wysłać ale pisze że oba emaila są niepoprawne, więc nie mg :/ Czy cos z nimi nie tak, czy to z moim komputerem coś nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:46:00

    Postaram się coś przygotować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja odbędzie się w moje urodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:22:00

    Ooo, jest akurat moje zdjęcie początkowe to serduszko zanim włączy się filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Martina zagra w nowym serialu na Disney Channel?
    LINK DO ARTYKUŁU: http://violettapolska.pl/blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!