7 paź 2015

[Sesja] Diego i Clara u fotografa


DIEGO I CLARA U FOTOGRAFA. Obsada telenoweli ,,Violetta'' zaczęła swoją karierę dość wcześnie. Artyści wspólnie dorastali i zaczynali dostrzegać wartości w życiu. Godzili nagrania do serialu z nauką. Dzisiaj godzą trasę koncertową z życiem prywatnym, a już za niecały miesiąc rozpoczną solowe kariery. Wielu członków fioletowej rodziny często bierze udział w sesjach zdjęciowych, co jest ułatwieniem zdobywania nowych szczebli na swojej drodze zawodowej. Dzisiaj przychodzę z postem o sesji Clary Alonso oraz Diego Domingeuza. Zapraszam do obejrzenia dużej ilości zdjęć serialowej cioci Angie i Hiszpana.



Jak widać po obrazku nad tekstem, ujęcia są delikatniejsze i bardziej stonowane niż ostatnie z udziałem artystki. Fotografem jest Francesca Marino. Tutaj znajduje się link do jej strony internetowej. Pochodzi ona z Włoch, gdzie zresztą miała miejsce sesja. Diego i Clara byli u jednego fotografa w tym samym czasie, lecz pozowali raczej osobno. Wydarzenie miało miejsce około 3 tygodnie temu. Było to jeszcze przed przerwą w trasie koncertowej Hiszpana. Aktualnie Clara nagrywa we Włoszech sceny do filmu ,,Tini - nowe życie Violetty''. Diego zaś odpoczywa i spotyka się ze znajomymi. Przypomnę przy okazji, iż już 13 października będzie obchodził swoje urodziny, a ja zachęcam do wzięcia udziału w akcji dla artysty. Wracając do sesji łatwo stwierdzić, iż jest ona dość profesjonalna. Nie znajdujemy ujęć z nienaturalnymi pozami. Stroje są raczej stonowane. Aktorka  ma na sobie akcent turkusowy, podkreślający jej kolor oczu. Diego zaś został ubrany w zwykłe spodnie i niebieską koszule. Jak widać zdjęcia są dość naturalne, a para prezentuje się wprost cudownie. Zapraszam do obejrzenia... 










CO SĄDZICIE O ZDJĘCIACH?

14 komentarzy:

  1. Jej, ja pierwsza daje komentarz!!! Sądzę że świetnie pozowali, zdjęcia są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:26:00

    szkoda że nie razem :cc

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:44:00

    Mam pytanie czy jest tu ktoś kto ma orginalny autograf chociaż jednej osoby z obsady Violetty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja! Lodo, Tini, Diego, Clary, Facu, Samu i Justyny.

      Usuń
    2. Ja mam Tini, Cande i Mechi oraz Justyny Bojczuk <3

      Usuń
  4. Anonimowy20:06:00

    tak ja :) od Tini , Samu , Clary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co chcesz odkupić??? 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Po za tym świetne zdjęcia!!!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:00:00

    Nie nie chce odkupić. Tylko po prostu nie mam żadnego autografu kogoś z obsady. Dlatego mam prośbe do anonima, który napisał, że ma czy mogłabyć zrobić zdjęcie tych autografów i wysłać mi na e-maila. Wiem, że to może głupi pomysł ale chciałabym mieć jakiś autograf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:02:00

      jak się zgodzisz to napisze ci mój e-mail

      Usuń
  8. Koniecznie wejdźcie http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/?m=1 ważny post!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie wejdźcie http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/?m=1 ważny post!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Diego♥19:40:00

    Łał, jakie śliczne zdjęcia. Cudowna sesja. A Diego po prostu cudo♥ Clari też♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!