25 paź 2015

[Akcja] Pożegnalny tydzień z obsadą


Już końcówka października czas leci nie ubłaganie, a zaledwie kilka miesięcy temu rozpoczynała się wielka, ostatnia i pożegnalna trasa koncertowa Violetta Live, potem w marcu długo wyczekiwane koncerty w Polsce i ponownie w sierpniu. A tutaj już za niedługo listopad i ostatni koncert we Francji. W poniedziałek będzie zaledwie tydzień do końca trasy, postanowiliśmy więc zorganizować mały spam dla obsady, aby pożegnać ich przez te tydzień. Więcej szczegółów w rozwinięciu posta. 

Dzisiaj, od 19:00 -  #RuggelariaParaSiempre


Ogólne info

W czwartek odbędzie się także spam dla Samuela - #KochamyCięSamu


Hasztagi prezentują się następująco:

26 października #RuggelariaParaSiempre


27 października #MemoriesTini


28 października #LodoPolishQueen






29 październik #KochamyCięJorge oraz #KochamyCięSamu


30 październik #FalbaParaSiempre


31 październik #MechiPolishPrincess



01 listopad to szczególny dzień, wtedy odbywa się ostatni dzień Violetta Live we Francji, w Nicei. Hasztagi już dawno zostały ustalone i są dwa: międzynarodowy #WorldThanksYouViolettos oraz z polskich akcentem specjalnie od nas: #PoloniaGraciasPorTodoViolettos. W ten wyjątkowy dzień spamujemy od samego rana!

Prawie każdy spam rozpoczyna się o godzinie 19:00. Pamiętajcie cel jest jeden, aby trafić do trendów. Będziecie brać udział? Co sądzicie o pomyśle? 

22 komentarze:

  1. MATKO ALE BĘDĘ RYCZEĆ 1.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Zapraszam do ff z Leonettą ♥
    wattpad: vanissia00
    blog: dangerouslove-story.blogspot.com ♥
    Zajrzyj! Może Ci się spodoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała te twitterowe gunwa czy co to to bym spamowała, ale ja taka nie aktywna w tej sieci trochę :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:45:00

    Akcje są po prostu cudowne. W tym tygodniu będzie królować Polonia, a 1 listopada musimy wbić do światowych. :D
    Szkoda tylko, że nie ma żadnej akcji dla Diego. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże..... KOCHAM .... będę płakać jak niewiem co.... Szkoda tylko że nie ma akcji dla Samu.... On przecież tyle zrobił dla Polski...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już lecem założyć twittera :DD.
    Cholera, zaraz się poryczę xd. DLACZEGOTOJUŻKONIECDLACZEGO?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam pytanie: czy konto na twitterze jest płatne? Bo każą mi podać numer tel..

      Usuń
    2. Magda, z tego co wiem, to nie jest płatne i jak nie chcesz to nie musisz podawać numeru :)

      Usuń
    3. Aha, faktycznie :D. Nie zobaczyłam tego "pomiń" :P

      Usuń
  7. Mogę skopiować dość i dodać na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mi smutno a dopiero co były koncerty w Polsce !!!!!!!!!! Do dziś śni mi się Tini !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że dla Cande nie ma żadnej akcji :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Anonimowy15:35:00

    Ktoś mi wytłumaczy jak sie spamuje prosze i z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twitterze piszesz nową wiadomość i piszesz "#", a potem resztę hasztagu np. #MechiPolishPrincess potem to co chcesz piszesz i publikujesz :)
      Mam nadzieję, że jusz wszystko rozumiesz ;)

      Usuń
  11. Szczerze?
    Będw wyć jak bóbr, szkoda, że nie mam rzadnej kokeżanki V-lovers :(
    Mam tylko kuzynkę na drugim końcu Polski ;_; No coż samemu też można powyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze! 1listopada od 12 do 16 jestem na wolontariacie. No trudno, myślę, że obsada byłaby ze mnie dumna, że pomagam innym, szczególnie Mechi i Samu, którzy tak bardzo wierzą w Boga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!