17 paź 2015

[Sesja i wywiad] Lodovica Comello dla "Velvet"

LODOVICA COMELLO DLA VELVET. Od jakiegoś czasu często do sieci wypływały nowe zdjęcia, z nowej sesji. Już na początku Lodovica pochwaliła się nowymi fotkami oznaczając właśnie Twittera magazynu "Velvet". Właśnie dla nich udzieliła może nie zbyt obszernego, ale dosyć ciekawego wywiadu, a także sesji. Oficjalnie zdjęć nie jest wiele, jednak mogę zapewnić Was, że Comello wyszła rewelacyjnie. Kolejny raz potwierdziła fakt, że pracuje nad nowym krążkiem. Możemy wnioskować, że pojawi się jeszcze do końca tego roku kalendarzowego. Cały artykuł pojawił się zaledwie wczoraj, a ja postanowiłam go dla Was przetłumaczyć. Chętnych zapraszam do rozwinięcia postu...

 
 
lodovica-comello-1


JESTEŚ JEDNĄ Z GŁÓWNYCH POSTACI W VIOLETCIE DISNEY'A. JAK TO SIĘ ZACZĘŁO? 

Wszystko zaczęło się około 4 lata temu, kiedy studiowałam w szkole muzycznej w Mediolanie, żeby doskonalić się jako piosenkarka i aktor. Ludzie z Disney'a szukali włoskiej dziewczyny, która mogłaby śpiewać, tańczyć i grać. Przyszli odwiedzić szkołę, w której studiowałam i tak mnie odnaleźli. 

ŚPIEWASZ I TAŃCZYSZ. CO LUBISZ NAJBARDZIEJ? 

Moją największą pasją bez wątpienia jest śpiew. Studiowałam muzykę, kiedy byłam mała. Zawsze starałam się mieć zajęcie w klasach śpiewu i pół godziny przed pokazem zawsze spędzałam na rozgrzanie mojego głosu. 

OBECNIE JESTEŚ W EUROPEJSKIEJ TRASIE. TO TWÓJ PIERWSZY RAZ SOLO? 

To było moje pierwsze doświadczenie na żywo jako artystka solowa i jest to bardzo ekscytujące! Miałam wsparcie w telewizji wcześniej, ale tym razem to ja byłam w centrum uwagi. Na początku czułam dużą presję, ale z czasem zaczęłam w pełni cieszyć się ze sceny.
Bezpośredni odnośnik do obrazka


STAŁAŚ SIĘ POPULARNA BARDZO SZYBKO. OCZEKIWAŁAŚ, ŻE ZDARZY TO SIĘ W TAKIM TEMPIE?

Nie, nie spodziewałam się, ale w sercu miałam na to nadzieję. Disney powiedział nam, że ten projekt jest dla nich bardzo ważny i oczekują bardzo dużo. Spodziewałam się po prostu dobrej opinii, a to co zdarzyło się w rzeczywistości przekroczyło wszystkie moje oczekiwania. 
Bezpośredni odnośnik do obrazka

CO SĄDZISZ O MEDIACH, JAK WPŁYWAJĄ NA TWOJE ŻYCIE?

Media czy nam się to podoba czy nie, są częścią życia każdego człowieka. Dla tych, którzy pracują w biznesie to podstawowe narzędzie do komunikacji. Ja używam go, aby pozostać w kontakcie z moimi kochanymi fanami, zadać im pytania, dać im się nacieszyć wstawiając zdjęcia czy filmy.

JESTEŚ IDOLKĄ DLA WIELU MŁODYCH DZIEWCZĄT, KTÓRE PODĄŻAJĄ ZA TOBĄ I PRÓBUJĄ CIĘ NAŚLADOWAĆ. CZY KIEDYKOLWIEK CZUŁAŚ SIĘ ZA TO ODPOWIEDZIALNA?

Jestem bardzo prostą dziewczyną. Nie czuję, że muszę być ostrożna w tym, co mówię, czy to daje inny obraz niż taki, który ja sobie wyobrażam. Żyję w spontaniczności i spokoju. Myślę, że moi fani, tak jak ja też są spontaniczni. 

CO MOGŁABYŚ DORADZIĆ DZIEWCZYNĄ, KTÓRY CHCĄ WKROCZYĆ DO SHOW-BIZNESU?

Chcę, żebyście wiedzieli, że to jest bardzo trudne, ale możliwe. Drzwi otwarte są dla tych, którzy są wytrwali i mają odwagę, nigdy się nie boją. Nie bójcie się konkurencji i zawsze starajcie się uczyć i doskonalić. 

I WRESZCIE: JAKIE SĄ PLANY LODOVIKI NA PRZYSZŁOŚĆ?

Jestem znowu w pracy muzycznej. Pracuję nad moim trzecim albumem. Zobaczycie mnie również, jako prowadząca wielkiego show Italia Got Talent. 

Guest Star: Lodovica Comello
Photographer: Cosimo Buccolieri
Creative Director and Styling: Ameni Shafik
Photography Assistant: Savio Spinelli
Mua and Hair: Manuele Mameli @MKS-Milano using Bumble and Bumble

JAK PODOBA WAM SIĘ SESJA? 

10 komentarzy:

  1. Anonimowy11:23:00

    Halo a urodziny naszego Samuela? Organizujecie akcje dla Ruggero, a Samuel? Halooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączamy się do innej akcji. ;)

      Usuń
    2. A tak dla sprostowania - my nie organizowaliśmy akcji dla Ruggero tylko fanpage o nim. Ja napisałam o tym, aby był większy rozgłos. :)

      Usuń
  2. a velvet to nie papier toaletowy? Nie no serio pięknie wyszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier też, ale tu chodzi o magazyn. c:

      Usuń
    2. wiem :') to tylko tak dla beki xd

      Usuń
  3. Czekam na trzecią płytę <3
    Zdjęcia są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Martina zagra w nowym serialu na Disney Channel?
    LINK DO ARTYKUŁU: http://violettapolska.pl/blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hańba dla bloga! Gdzie jest akcja dla Samu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!