5 paź 2015

[Akcja] Urodziny Diego Domingueza


URODZINY DIEGO DOMINGUEZA.  13 października (czyli już niedługo!), swoje urodziny obchodzi Diego Dominguez, czyli odtwórca roli Diego w Violetcie. Z tej okazji także dla niego chcieliśmy zorganizować małą niespodziankę w postaci filmiku. Zasady są proste: na adres mailowy violetta2polska@onet.pl należy wysłać kolaż, zdjęcie z Diego, kartkę urodzinową czy też nagrać krótkie wideo (w okolicach 20 sekund), na którym składacie życzenia. W tym dniu spamujemy także na Twitterze hashtagiem #FelizCumpleDiegoDesdePolonia z dołączonym także filmikiem, który pojawi się prawdopodobnie dzień przed urodzinami (tj. 12 października). W miarę możliwości prosiłabym o wpisanie w tytuł maila AKCJA DLA DIEGO, a pracę załączyć w załączniku. Istnieją duże szanse, że Diego nas zauważy w tym zauważy także Was, dlatego mam nadzieję, że weźmiecie udział w licznym gronie. 

18 komentarzy:

  1. Anonimowy15:29:00

    Do kiedy mamy wysyłać prace? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyście tak postarali się do końca 11 października to byłoby genialnie. :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:28:00

      Oki :)

      Usuń
  2. Zrobiłam grafikę komputerową, bo nie mam czasu na rysowanie a chce pomóc :( Może być? Już wysłałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Diego ma urodziny w dniu urodzin mego taty... Jessssssst 😂 🎁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Mechi dzisiaj, czyli tak, jak mój tata xd

      Usuń
    2. Hahaha 😂 szczęściary z nas 😂

      Usuń
  4. Zapraszam również na mojego bloga właśnie trwa nabór naprawdę warto się zgłosić i odwiedzać bloga. http://violettaoffans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:32:00

    Zbliżają się też urodziny naszego kochanego Samu.!!! Warto i dla niego coś wymyślić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:43:00

    Przed chwilą wysłałam wam pracę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:10:00

    Ej a byla kiedys taka dziewczyna z polski nie pamietam jak sie nazywala Ale robila rysunki na Youtube i moze by wykorzystac jej materialy jakos dla obsady? Pewnie by sie uczieszyli z rysunkow od polskiej fanki i byl by wiekszy rozglos dla nas wsyztskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita sprawa! Koniecznie trzeba świętować!!!
    Miło by było jakbyś wpadła do mnie i napisała kilka słów: KrainaDisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już wysłałem :D doszło ? od Igora ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno coś wyślę :D
    W ogóle to nawet wysłałam list do Diego'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!