22 maj 2014

Akta Violetty: Facundo Gambande!

Facundo Gambande to argentyński aktor, tancerz oraz piosenkarz urodzony 10 stycznia 1990 roku w Cordobie [Argentyna]. Dość znaczną popularność przyniosła mu rola Maximiliana "Maxiego" Ponte w bestsellerowym serialu Disney Channel pt."Violetta". W tym poście macie okazję poznać tajemnice serialowego "Maxiego" dowiedzieć się jakie plany szykuję w dalszej karierze, co sprawia mu radość oraz jakie szalone rzeczy zrobił w przeszłości! Zapraszam do przeczytania postu!

"Gdy tańczę, jestem szczęśliwy. Zacząłem w dzieciństwie, uczyłem się tańca razem ze śpiewem i grą aktorską! Miałem szczęście,ale też w siebie wierzyłem!" ~ Facundo










"Akta Violetty: Facundo Gambande" znajdziecie w piątym numerze polskiej wersji magazynu "Violetta"!



Co lubi 

Facundo lubi taniec, aktorstwo, sporty ekstremalne i szczerość swoich przyjaciół.

Kogo lubi

Dziewczyny które lubią słuchać muzyki i... doceniłyby jego gotowanie.

Wymarzona praca 

"Chciałbym zagrać w filmie!"

Szalone czyny dla dziewczyny 

"Raz urwałem się z lekcji, by spotkać się z dziewczyną ,która mi się podobała".






Co jest fajne

"Skoki na bungee afrykańskie safari- bardzo bym chciał zobaczyć dzikie zwierzęta na żywo - i nauka surfowania w oceanie".

Czego byś nigdy nie zrobił

"Nie zjadłbym owada,nie wziął węża do rąk i.... nigdy nie przestałbym tańczyć".

Ulubiona rzecz 

"Ramka na zdjęcie. Mam w niej fotografię swojej rodziny".




5 komentarzy:

  1. Anonimowy15:30:00

    Suppper post .
    PS: twitter samuela nascimento (nie wiem dokładnie jak pisze się jego nazwisko)zabawna focia z violetta 3 ! Musicie to zobaczyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:09:00

    Super post.Kocham Facu.
    PS.Facu miał sesje zdzięciową!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:31:00

    Czy tylko mi się on podoba?<3 :D i jeszcze gotuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie czy 3 sezon bedzie 30.06 ?? Bo liczylam tak jak z 1czyli po powtórkach 2 tyg przerwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:32:00

    Jakie 2 tygodnie przerwy ? Ostatnio zrobili miesięczną przerwę ( od 05 .04.14 r - do 04.05 .14 r. ) . A nowe odcinki końcowe były od 05.05. - 23.05.14 r.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!