14 maj 2014

Już jutro premiera płyty ,,The Best Of Violetta"!

Disney około godziny temu zdradził nam niespodziankę, która z pewnością ucieszyła wiele vilovers! :)
Otóż, już jutro tylko w sieci sklepów BIEDRONKA będziemy mogli zakupić płytę ,,The Best Of Violetta", czyli  ,,Najlepsze [piosenki] z Violetty"! Ta płyta jest wyjątkowa, ponieważ jej Tracklista została ułożona przez Polskie V-lovers! Jak sama nazwa płyty wskazuje, na niej będą ulubione piosenki fanek z Polski, I jak wiadomo od jutra będzie można już ją zakupić. Nie wiadomo jeszcze ile będzie wynosiła cena, ale myślę, że na pewno nie powinna przekroczyć 50 zł. Poczekamy, zobaczymy. :) 

A, oto jak będzie wyglądała okładka płyty:

Jak wam się podoba? Kupicie płytę? :)


24 komentarze:

  1. Anonimowy21:19:00

    Ja raczej kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:23:00

    1 minute temu wchodzilam na ten blog i nie bylo tego postu a teraz wchodze i mam nwes wiadomosci..oooo pochwalam was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah magia :D

      Usuń
    2. Anonimowy21:38:00

      No a jak...a moze szukacie specjalistki od mody w stylu violetty czyli aktorow..prosze o szybko odp

      Usuń
    3. Napisz na nasz ask, powinien ci ktoś odpowiedzieć:)

      Usuń
    4. Anonimowy21:59:00

      Przepraszam ale jestem.na tyle glupia ze musze o to spytac....jak mam napisac ma asku ...chodzi mi o to na jako str wejsc i czy mam sie lohowac...a i nie mam 10latt tylko +13

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. jak chcesz ;))

      Usuń
    7. Anonimowy22:11:00

      Mozemy przez wp.pl jak cos to podaje mojej kolezanki bo w szkole mamy razem marta5505-13@wp.pl. dobranoc

      Usuń
  3. Anonimowy21:26:00

    Fajnie mam nadzieję że zakupie a jest znana konkretna cena i playlista?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niestety nic więcej nie wiadomo :(
      ale gdy pojawi się więcej szczegółów to post będę aktualizowała, także nie martw sie :))

      Usuń
  4. Anonimowy21:59:00

    Ej jakie teraz imię na długopisie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:36:00

    Pytanie do tych co wygrali plakat Lodo doszła już do was płyta/plakat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie nie ;(

      Usuń
    2. Anonimowy23:00:00

      No juz dawno. Jesli chodzi ci o konkurs na noveli.pl oczywiscie

      Usuń
    3. Do mnie już daaaaawnooooo <3 Plakat jest śliczny <3

      Usuń
  6. Anonimowy10:01:00

    Płyta kosztuje 19.99 zł. Widziałam w reklamie na DC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:04:00

    Płyta koosztuje 15zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:24:00

      W biedronce kosztuje 19.99 zł. Ten wyżej ma racje.

      Usuń
  8. Anonimowy14:31:00

    Byłam dziś w nowo otworzonej Biedronce u mnie i już jest ;) J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:59:00

    nom,widziałam u siebie w biedronce:)) /wee

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:19:00

    Juz kupilam bylam pierwsza z amna tlum stal:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:24:00

    ja na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:28:00

    ono kosztuje 19,99 bo była reklama

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!