28 maj 2014

Clara w świecie modelingu!

Nasza Clarita, odtwórczyni roli Angie jest dobrze obeznana w świecie modelingu. Nie jeden raz mogliśmy ją podziwiać w sesjach zdjęciowych, tym razem jednak od niedawna można podziwiać jej najnowszą sesję do magazynu ON. Clara udzieliła też wywiadu dla tej prasy. Oprócz tego pojawiła się też na okładce.
Clara naprawdę świetnie się zaprezentowała, sesję uważam za udaną! :) 

Makeup & fryzura : JuicyMakeup
 fotogarf : Rocacarola
 stylizacje : Oli Velarde













OKŁADKA MAGAZYNU

STRONY Z WYWIADEM



 Jak wam się podoba sesja? :)



7 komentarzy:

  1. Anonimowy20:45:00

    Super post.Clara jest naprawde piękna.PS 1.
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Co wy macie z tą Argentyną??? Martina STOSSELLS jest niemką. Samo nazwisko na to wskazuje, STOSSELLS. Także nie róbcie błędów na blogu -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwała się ta co nie robi błędów. Stoessel się pisze.

      Usuń
    2. Pff .... Martina Stoessel niemką ? NIEMKĄ ? Chyba cię coś saddleclubfan porąbało ? Tinita jest Argentynką ! Mieszka tam !

      Usuń
    3. Sorry, to mój brat! Ma dostęp do mojego gmaila z mojego telefonu i to napisał! Sorki, naprawdę. Jestem Tinista i to wiem, przepraszam :(

      Usuń
  3. Anonimowy13:56:00

    Fajna sesja zdjęciowa . Tylko parę zdjęć jest takich dziwnych . Ale ok ;) J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:31:00

    Super Clara bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!