21 lip 2014

[Violetta3] Tłumaczenie piosenki pt. Amor En El Aire



Gira Mi Cancion album promujący trzeci sezon, aż kipi piosenkami romantycznymi jedną z takich piosenek jest Amor En El Aire [miłość w powietrzu] w wykonaniu przystojnego Meksykanina Jorge Blanco, który przez całe 2 sezony oczarował setki dziewczyn z różnych narodowości. Miłość w powietrzu jest piosenką która przede wszystkim opowiada o miłości Leona i Violetty. Miłością, która w trzecim sezonie będzie mocniejsza niż kiedykolwiek, do tej pory. Zapraszamy wszystkich V-lovers do opracowania Amor En El Aire.


Poprzednie tłumaczenia: 


[Violetta 3] Tłumaczenie piosenki Quiero (link)
[Violetta 3] Tłumaczenie piosenki A mi Lado (link)
[Violetta 3] Tłumaczenie piosenki Underneath it all (link)
[Violetta 3] Tłumaczenie piosenki Descubri (link)
[Violetta3] Tłumaczenie piosenki Super Creativa (link)
[Violetta3]Tłumaczenie piosenki Encender nuestra Luz (link)

#Opracowanie




# Tekst
Si hay amor y nada más
No es necesario nada, nada más
Si hay amor olvídate del calendario
Nada, nada más

Donde voy ahí vas
Me acompañaras
Donde vayas, iré y te seguiré

Hay amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Hay amor en el aire tu confía en mí
Ya ves que no existe el tiempo

Solo es destino que a nosotros nos unió
Para siempre (Para siempre)
Para siempre

Si hay amor y nada más
No es necesario nada, nada más
Si hay amor no exieste el abecedario
Nada, nada mas

Donde voy ahí vas
Me acompañaras
Donde vayas, iré y te seguiré

Hay amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Hay amor en el aire tu confía en mí
Ya ves que no existe el tiempo

Solo es destino que a nosotros nos unió
Para siempre (Para siempre)
Para siempre

Cuando escribo esta canción
Voy a robar tu corazón
No se pueden separar mis acordes de tu melodía
Y ese día será (Y ese día será)
El mejor de tu vida
De tu vida

Hay amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Hay amor en el aire tu confía en mí
Ya ves que no existe el tiempo

Hay amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Hay amor en el aire tu confía en mí
Ya ves que no existe el tiempo

Hay amor en el aire

#Tłumaczenie

Jeśli to miłość to nic więcej nie trzeba
nic, nic więcej.
Jeśli to miłość zapomnij o kalendarzu
I nic, nic nad to
Dokąd ja idę idziesz też ty
będziesz mi towarzyszyć
Dokąd pójdziesz pójdę ja
i będę za tobą iść.

Miłość wisi w powietrzu,
zbliż się do mnie,
Stawiasz na to co czuję
Miłość wisi w powietrzu,
zaufaj mi.
Zaraz zobaczysz że czas nie istnieje
tylko przeznaczenie, które na zawsze nas połączyło.

Jeśli to miłość to nic więcej nie trzeba
nic, nic więcej.
Jeśli to miłość zapomnij o kalendarzu
I nic, nic nad to
Dokąd ja idę idziesz też ty
będziesz mi towarzyszyć
Dokąd pójdziesz pójdę ja
i będę za tobą iść.

Miłość wisi w powietrzu,
zbliż się do mnie,
Stawiasz na to co czuję
Miłość wisi w powietrzu,
zaufaj mi.
Zaraz zobaczysz że czas nie istnieje
tylko przeznaczenie, które na zawsze nas połączyło.

Jeśli to  miłość, nie istnieje alfabet.
I nic nic więcej.
Dokąd ja idę idziesz też ty
będziesz mi towarzyszyć
Dokąd pójdziesz pójdę ja
i będę za tobą iść.

Miłość wisi w powietrzu,
zbliż się do mnie,
Stawiasz na to co czuję
Miłość wisi w powietrzu,
zaufaj mi.
Zaraz zobaczysz że czas nie istnieje
tylko przeznaczenie, które na zawsze nas połączyło.

Miłość wisi w powietrzu,
zbliż się do mnie,
Stawiasz na to co czuję
Miłość wisi w powietrzu,
zaufaj mi.
Zaraz zobaczysz że czas nie istnieje
tylko przeznaczenie, które na zawsze nas połączyło.

Gdy piszę tę piosenkę,
zamierzam skraść ci serce.
Nie mogę rozdzielić akordów
w twojej melodii
I ten dzień będzie najlepszym w twoim życiu
w twoim życiu

Miłość wisi w powietrzu,
zbliż się do mnie,
Stawiasz na to co czuję
Miłość wisi w powietrzu,
zaufaj mi.
Zaraz zobaczysz że czas nie istnieje
tylko przeznaczenie, które na zawsze nas połączyło.


#Wymowa
Si aj amor olwidate del
Si aj amor i nada mas
No es necesario nada, nada maskalendario
Nada, nada mas

Donde woj ai vas
Me acompaniaras
Donde wajas, ire i te seguire

ay amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Aj amor en el aire tu confia en mi
Dża wes ke no eksiste el tiempo

Solo es destino ke a nosotros nos unio
Para siempre (Para siempre)
Para siempre

Si aj amor i nada mas
No es necesario nada, nada mas
Si aj amor no eksieste el abecedario
Nada, nada mas

Donde voy ai was
Me acompaniaras
Donde wajas, ire i te seguire

aj amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Aj amor en el aire tu confia en mi
Dża wes ke no eksiste el tiempo


Solo es destino que a nosotros nos unió
Para siempre (Para siempre)
Para siempre

Cuando escribo esta cancion
Woj a robar tu corazon
No se pueden separar mis acordes de tu melodja
I ese dija sera (I ese dija sera)
El mechor de tu wida
De tu wida

aj amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Aj amor en el aire tu confia en mi
Dża wes ke no eksiste el tiempo

aj amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Aj amor en el aire tu confia en mi
Dża wes ke no eksiste el tiempo

aj amor en el aire acercate a mí
Apuesta por lo que siento
Aj amor en el aire tu confia en mi


Dża wes ke no eksiste el tiempo

Amor en el Aire, była zapewne piosenką w której pokładano największe nadzieje. Jednak czy piosenka sprostała naszym wymaganiom ? 
Na pewno dla wielu po pierwszym przesłuchaniu, był to mały szok. 
Jak wiemy piosenki z pierwszego i drugiego sezonu różniły się od siebie minimalnie, jednak w trzecim sezonie producenci poszli bardziej do przodu... Co można między innymi zauważyć słuchając piosenek. Na początku przyjrzyjmy się przesłaniu piosenki meksykańskiego przystojniaka.

Miłość w powietrzu, oczywiście opowiada o prawdziwej miłości która darzą się Leon i Violetta, wreszcie w trzecim sezonie mają błogi spokój. Nikt nie knuje za ich plecami, większego spisku który mógłby rozerwać ich związek. Są teraz bliżej niż kiedykolwiek, ich miłość także przeszła na wyższy stopień są w stu procentach szczęśliwi, z każdego swojego uśmiechu czy nawet zwykłego mrugnięcia. Przepraszam... trochę się zagalopowaliśmy.Leon śpiewa właśnie o tym co czuję, o miłości która w tym czasie nie opuszcza jego serca, wręcz w piosence wspomina że jego miłość unosi się w powietrzu.Także można zauważyć że piosenka jest inna niż do tej pory wykonywanych przez Leona czy  przez duet jego i Violetty. Podemos było utworem spokojnym który opowiadał o tym że gdy są razem mogą wszystko, czego zapragną. Natomiast autorski utwór Leona Voy Por Ti opowiadał o tym że chociaż nie jest zauważony przez Violettę, chce być tym jedynym tym najlepszym.

Co sądzicie o Amor En El Aire?

  






18 komentarzy:

  1. Mi na początku nie przypadła do gustu ale po dłuższym słuchaniu stwierdzam, że jest bardzo fajna ;3 Dodatkowej "fajności" dodaje jej fakt, że Leoś napisał ją dla Violki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą piosenkę <33 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pioesnka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż liczyłam na coś innego niestety nie do końca podoba mi się tekst i podkład, chociaż sa takie momenty gdzie naprawdę chce się słuchać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na prawdę to nie za bardzo przypadła mi do gustu , dopiero po kilku odtwarzaniach się do niej przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę. Tak jakoś przypadła mi do gustu. Nawet wczoraj słuchałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:14:00

    "Si hay amor y nada más es necesario" - "Jeśli jest miłość, to nic więcej nie jest potrzebne". Jest różnica...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudna<33333333333333333 Kocham tą piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:44:00

    Mi od razu przypadła do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Te piosenki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:50:00

    Jak dla mnie jest super extra:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:58:00

    Ale za to niecierpię piosenki Habla si puedes

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:02:00

    ale za to niecierpie piosenki habla si puedes

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:13:00

    Ale za to niecierpię piosenki Habla si puedes

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:37:00

    Kocham tą piosenkę i kocham Leosia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!